Ah liesje das leuk! Dan kun je haar in je buik al zo noemen. Hahaha ik noem haar/hem altijd kruimeltje.. En wat hebben jullie al snel de geboortekaartjes. Ik moet daar tegen die tijd dus al naar kijken. Dacht dat zoiets pas aan het einde ter sprake kwam Beeb, ik zal zeker de foto delen maandag. Nog een weekje!! Woensdag lekker naar de vk hartje luisteren.. Tika, hebben jullie al een naam? Liva, hoe is het hier verder met je? Vanesje nog niet ongi geworden! Spannend.. Wanneer ben je van plan evt te testen?
Beeb wat een mooie buik! Super leuk om te zien, Yankee ben benieuwd wanneer jij een buikje krijgt dan. Ik nog niet ongi maar heb wel het idee dat het eraan gaat komen, wat krampen al. Mocht ik niet ongi worden dan ga ik morgen of woensdag testen.
Spannend vanes hoop bet zo voor jeA Kaartje waren we snel uit, er is zoveel keus we zagen er 1 die we allebei mooi vonden dua hebben ook niet veder gezocht. We noemen haar idd al zo soms ben ik wel bang dat ik me verspreek.. Mn moeder weet het ook.voor de rest nog even geheim houden
Yankee, wij hebben al een naam idd. We hebben die eigenlijk sinds we weten wat het word. Toch twijfel ik heel soms nog hoor. Je geeft je kindje toch een leven lang die naam. Nou het was gelukkig net mooi weer En alles ging lekker vlot met het trouwen. Visite is nu net weer de deur uit dus zo ff lekker rusten op bed. Vanavond natuurlijk uit eten en alles kost een hoop energie haha.
Leuk en straks nog lekker tapas eten vind ik altijd zo lekker! Twijfelde eerst ook maar nu helemaal niet meer, past bij ons en hopelijk ook bij haar Vanavond komt er iemand bij mn vriend zn auto kijken hij wil een 'papa' auto kopen haha
Haha een papa auto.. Wat is volgens hem een echte papa auto dan? Wij moeten ook nog steeds kijken.. Maar we twijfelen tussen 2de hands of private lease. De 3 deurs die we nu hebben kan tijdelijk nog wel. Maar met hond en kind word het toch wel beetje krapjes.. Heb je er verder wel een goed gevoel over Vanesje of niet?
Hij rijdt nu in een oude mini t js net mister bean hij heeft er 2 dus 1 weg en dan wil doe eem station. Hij is auto monteur dus dat is wel makelijk dus ik laat m maar en zie wel wat er straks voor de deur staat..
Dank je Vanesje! Balen dat je net ongi bent geworden Je hebt wel een mooie regelmatige cyclus. Ga je deze ronde nog iets van ovutesten gebruiken? Hier nog een die een papa auto wil kopen. Maar dan voor het goede excuus om een snelle station te kopen haha. Maar goed, voorlopig komt er geen nieuwe auto. Ik heb de mijne nog geen jaar en in beide auto's past de complete kinderwagen achterin. Word alleen puzzelen als we echt weekendje weggaan maar dat zien we dan wel weer. Als het niet bevalt dan kunnen we altijd nog een andere kopen. Tika, eet smakelijk alvast!! Hopelijk hebben jullie nog een gezellig avond.
Hoi beeb, ja deze ronde weer ovu testen genruiken. Ik ben id erg regelmatig altijd met Mijn cyclus dus dat is fijn. Tika is je etentje gezellig En lekker geweest?
Jammer vanesje dat je ongesteld bent geworden. Balen. Etentje was erg gezellig en lekker gegeten. Merkte wel dat ik weer wat sneller vol zat. Maja met tapas kun je gelukkig allemaal kleine hapjes eten. Sommige van de familie dachten daar anders over haha. Ik ben gewend tapas te delen en niet zo'n schaaltje alleen te eten iig. Dus die zaten nog eerder vol.. Nog wat leuke cadeautjes gehad en een mooie foto van ons ja - woord. Vandaag beetje rommelen in huis en relaxed doen.
Hopelijk dan einde van deze ronde een mooie test in handen Vanesje! Haha Tika, de bedoeling is wel dat je deelt ja Er zijn altijd mensen die niet snappen hoe het werkt met kleine hapjes. Vind het altijd wel fijn eten. Kan je heel veel proberen Geniet van de dag, het word weer lekker weer!
Vervelend Vanesje! Hoop voor je dat het deze maand wel raak is. Mariah zal jij de volgende zijn met een positieve test?! Zou leuk zijn als er weer iemand positief test is al weer een tijdje geleden! Fijn dat je een leuke dag heb gehad Tika! Nu al getrouwde vrouw Door het leven. Hoe leuk is dat !
Hoi meiden!! Wat word hier druk gekletst!! Sorry voor mijn afwezigheid.. druk bezig met van alles en probeer het allemaal een beetje los te laten.. Ben ook niet altijd in de mood om al die fijne zwangerschapsverhalen te lezen.. begrijp me niet verkeerd hoor! Vanesje wat balen dat je weer ongi bent geworden!! Het moet vast een keer lukken!! Trek je het nog wel een beetje? Pricil Hoe gaat het met jou? Zie dat je laatste cyclus erg lang was.. waar zit je nu precies in je cyclus? Hier verwacht ik mijn nod maandag De 20e.. verwacht er deze maand niet veel van omdat we maar 1x geklust hadden in mijn vruchtbare periode we zien het wel weer.. Tika voor jou gaat het echt opschieten nu zeg! Ben je er een beetje klaar voor? En wou je nu th of in het ziekenhuis bevallen? Liesje zag in het buiken topic je foto voorbij komen, wat een pracht toeter heb jij! Beeb je groeit ook mooi nu .. jullie al een beetje uit de naam? Yankee .. qua dromen over het geslacht ik dacht dat ik een jongetje zou krijgen.. paar dagen voor de geslachtsbepaling droomde ik dat ik een meisje zou krijgen en het was ook idd een meid hihi wanneer heb je de echo ?
Mariah, wel begrijpelijk hoor dat je daar niet altijd zin in hebt! Hoe is het nu met je dochter? Merk je verschil? Ja het schiet nu wel op ja! Wil graag naar het ziekenhuis. En ik ben er opzich wel klaar voor/mee haha.. Nu komen om me heen al die leuke bevallingsverhalen. Trek me er gelukkig weinig van aan. Baby zal er toch uit moeten, hoe dat allemaal zal gaan zullen we wel zien.. De evt. pijn zie ik wel tegen op, vooral omdat ik nu wel wat last heb van de indaling (indalingsweeën?) van de baby. Dit zit vooral in mijn rug en dan weet ik soms gewoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Kruik of soort van drukmassage van vriend helpt dan een beetje.. Vrijdag weer controle en informatie over de aankomende bevalling enz.
Mariah, spannend!! De 20e is al bijna (aanstaande maandag) dus hopelijk die dag goed nieuws voor je!! En voor mij want heb maandag de geslachtsbepaling!! Alles is goed nieuws dus maakt ons niet heel erg uit. Maar droom vaak dat het een jongen is dus maar als ik jou moet geloven hoeft dat niets te betekenen. Ben zo nieuwsgierig is dat normaal? Vanmiddag naar de vk hartje luisteren .. Super lekker weer!! Manlief werkt half dagje ivm vk dus we kunnen wel echt vd zon genieten en op een terrasje lunchen. Jullie nog plannen voor deze mooie dag?
Bier heerlijk met een boek in de tuin, ik deel de lounge stoelen met onze twee honden whahaha, zodra ik opsta om wat te gaan drinken ploft er een op mijn stoel.