En nog leuke dingen geshopt Yankee? Jammer Mariah van je negatieve test! Hier beetje griepig lijkt wel en alles doet zeer, heel moe, maagzuur en kan om alles janken vandaag.. Hoop dat ik vannacht beetje kan slapen want vannacht was drama..
Waar ben je naar opzoek beeb? korte of langere naam? Nederlands of toch een vleugje Engels/Amerikaans oid? kan ik misschien nog wat mee zoeken Beterschap tika! Hopelijk knap je snel op er heerst echt van alles! Hier nog geen ongi terwijl ik gister echt buikpijn had.. wacht het nog maar even af eed n anders test ik vrijdag of zaterdag wel weer .. 1 pluspunt zit vandaag al 12 dpo dus mijn lf is langer
Hey dames!!! Hoe is het hier met iedereen?! Mariah, klinkt hoopvol! Nog even afwachten dus ben benieuwd Gisteren was dus een dikke domper! Ik wilde ein-de-lijk babyshoppen! Was sowieso in Adam, en het was mooi weer dus gigantische drukte waar ik echt niet meer tegen kan. In de h&m, Zara baby en zelfs cocinelle hadden ze allemaal zomer kleding. Korte broekjes, alles met korte mouw. Alles wat ik leuk vond was met korte mouw en een short. En aangezien onze kruimel begin okt pas arriveert heb ik daar niets aan.. Heb uiteindelijk als enige (meer voor de fun als cadeau voor m'n man) bij footlocker Kids een mini petje gekocht van de New york yankees waar m'n man helemaal fan van is en zelf ook in t weekend weleens dat soort petjes draagt (baseball).. Nu hebben ze matching petjes Vind trouwens wel dat er voor meiden meer keuze is.. Maar ja, zag net dat er sale was bij h&m dus net wat besteld voor de kleine. Als het wordt bezorgd maar ik er een foto van. Vraagje aan de zwangeren die zowel babyparkals babydump bezocht hebben. Klopt het dat babypark duurder is? Ik ben 1x naar babypark geweest en ze hadden hele mooie kamertjes maar best prijzig (1200-1400) en ik ga zondag voor het eerst naar babydump. Was benieuwd of het echt scheelt.. Assortiment van babypark vond ik zelf heel erg mooi..
Mariahh, in ieder geval een naam met gemiddelde lengte. Dus iets tussen Tess en Elisabeth in zeg maar haha. Vriendlief wil het liefst een Nederlandse naam, mij maakt het niet zoveel uit. Voor mezelf heb ik echt een nummer 1 die ik echt helemaal bij haar vind passen maar helaas vind vl het geen mooie naam Wat het voor mij dus onwijs moeilijk maakt om iets te vinden wat ik net zo mooi vind. Wel super spannend voor je!! Hoop dat je gewoon te vroeg was met testen. Yankee, dat probleem had ik in het begin ook haha. Eindelijk shoppen en dan hebben ze nog niks in de winkel hangen wat past bij het seizoen waarin het kindje komt. Bij ons was dus alles met lange mouw enzo. Niet handig in de zomer. Misschien kan je online wat leuke dingen vinden? Wel super leuk die petjes Ik vond babypark wel wat duurder ja. Maar babydump heeft ook zeker mooie kamertjes. Misschien dat je de kamer die je echt mooi vind 2e hands kan kopen. Scheelt echt enorm in geld! Wij hebben er 700,- op bespaard
amy-linn/Lynn jasmijn fabienne Feline myrte vajen fenne lize indy luna elin lieke fay louise nora sarah/Zahra mae medina Iris senna pff lastig hoop dat ik je nog wat help kun je btw geen compromis maken met je man dat die ene mooie naam haar 2e naam wordt? dan kan je nu misschien gericht opzoek gaan naar een naam die daar mooi voor past ..
Een 2e en 3e naam hebben we al haha. De meeste namen in je lijstje vinden we te kort. Het liefst hebben we ongeveer de lengte van de naam Feline. Een aantal namen kunnen ook al niet vanwege familie. Ik vond Fenna wel leuk maar vl is het daar ook niet mee eens. Ik ben ondertussen hopeloos aan het worden haha.
Hahaha voor een meisje vond ik liv heel leuk. Maar ook yara, Larine , en fleur vond ik leuk! Niet dat ik er nog wat aan heb hahaha Voor een jongen heb ik 0 namen. Gisteren bedacht ik dat ik liam leuk vond en dat stuurde ik naar ml die vond t drie x niks.. Haha gelukkig hebben we nog even.. Best een grote beslissing eigenlijk!!!
Wat is je smaak qua kleertjes Yankee? Misschien kan ik wat leuke websites opnoemen voor je! Namen is idd erg lastig en iets voor het leven. Wij waren er gelukkig snel uit! De twijfel blijft soms nog steeds bij mij dan.. Ze verwachten bij ons een oer Hollandse naam.. Nou niet dus haha.. Ik ga ook ff voor je kijken Beeb qua namen! Heeft hij wel al zelf nu een lijstje??
Hij had wel een lijstje maar die heb ik totaal afgekraakt Om de een of andere rede waren het bijna alleen maar namen uit de jaren 80 haha. Is inderdaad een hele grote beslissing. Ben allang blij dat we al snel eens waren over het geboorte kaartje Dat scheelt weer een hoop zorgen haha. Over half uurtje sinds lange tijd weer een afspraak bij de vk! Ben benieuwd
Hahaha oeh dat is wel erg.. dus die durft nu niets meer te verzinnen Lekker weer naar de VK fijn! Tenminste weer leuk contact Hanna(h) Charlotte Lauren Isabel(le) Amelie Yenthe/Jenthe Yinte/Jinthe Jolijn Vienna/Vienne Aimee Felicia Danique/Daniek Leanne Misschien vind je het niks, maar zag in het namen topic een beetje dit soort namen bij jou steeds voorbij komen dacht ik.. Dus wie weet zit er wat tussen
Tika, ik hou gewoon van nette lieve kleertjes Hoeft niet per se heel stoer .. Kan het niet beschrijven want heb nooit eerder naar babykleding voor jongens gekeken Vind bijv noppies leuk.. Hou niet van teveel poespas op kleding. Dieren etc. Dat vind k alleen leuk voor pyjama's.. M'n man houdt juist heel erg van sporty en ik ben meer van het kak.. Haha als je me beetje begrijpt
Babykleding jongens | Kixx Online Nextdirect.com (niet alles zal je smaak wezen hoor) z8, noppies, name it en imps en elfs zijn leuke merken, wel allemaal vrij prijzig.. Bij prenatal/babydump hebben ze soms wel leuke dingen. meer in de winkels dan online vind ik..
Thanks Tika! Ga meteen even kijken Heb jij al veel voor je zoontje gekocht? Hoeveel pakjes heb je bijv van maat 50 of 56? Waar heb jij het meeste besteld?
Wij hebben veel bij nextdirect vooral de basics. En wat simpele/stoere shirts en zachte broekjes. En een heel net pakje die kom je wel tegen blauw broekje, bretels en geruite blauwe romper. Via terstal nog wat en prenatal. Wij houden ook niet zo van printjes enz. O ja meld je aan bij limango.nl vaak veel merkkleding met flinke kortingen! Wij hebben 7 pakjes 50 (daar zitten 5 witte boxpakjes tussen van nextdirect, die vond mijn man helemaal leuk) en 8/9 pakjes 56.
Ik zou aanraden om met afterpay te betalen. Las hier laatst op het forum dat het nog wel eens mis gaat. Bij ons nog nooit hoor.. Maar ik betaal liever pas voor iets als ik het in huis heb.. Levertijd is vrij snel iig! Ben benieuwd naar je aankopen
Hannah vind ik leuk alleen vind het vrij hard klinken. Die naam spookt al langer door mijn hoofd maar ben er nog niet helemaal over uit of ik het echt een mooie naam vind. Lauren had ik op het lijstje maar heeft vl ook al afgekeurd. Charlotte en Isabel(le) kunnen afgekort worden naar Lotte en Isa. Ben bang dat ik dan niks anders meer zeg dan dat haha. Isa vind ik wel mooi maar vl vind het te kort. Bij Vienna denk ik altijd aan dat ijs Viennetta haha. Danique vind ik heel mooi De afspraak bij de vk was goed. Buikmeting was 27cm. Bloeddruk was goed. Inmiddels 10kg aangekomen. Hartje nog proberen te luisteren maar ze schopte er steeds tegen aan En ze is al ingedaald! Over 3 weken een groeimeting en een afspraak er achteraan om te praten over de bevalling enzo.
Tika thanks!! Haha was helemaal enthousiast aan het bestellen dat ik ben vergeten te lezen dus heb het al betaald met creditcard! Heb in totaal Elf items en er staat levertijd binnen drie werkdagen dus hoop dat ik het deze week nog ontvang. Heb jij goede ervaringen met bezorgen ? Of duurt het soms even? Ze hebben echt betaalbare kleding! Dus heel erg bedankt. Zo ben ik toch nog een beetje voldaan hahaha .. Beeb, ben blij dat alles goed was @ vk!
Als ik op vrijdag bestelde had ik het vaak maandag of dinsdag al binnen dus dat vind ik best snel vanuit Engeland. Ik heb dus alleen maar goede ervaringen hoor! En de kwaliteit vond ik ook goed iig! Als het binnen is moet je maar ff showen wat je gekocht hebt Veel mensen vinden het een nadeel dat ze vaak 2 of meer dingen in een pakket doen. Maar ik vind het met de rompers bijv weer ideaal!
Jaa klopt idd! Dat vind ik ook. Heb in totaal maar 5 dingen besteld maar toch elf items en heb maar 68 euro betaald!!! Vooral rompertjes en slaappakjes. Heb ook bestelling geplaatst bij h&m dus zal alles plaatsen zodra het binnen is. Ga morgen even hier de stad in en ook even bij de primark/Hema/prenatal kijken.. Toch leuk eigenlijk om te kunnen shoppen. Hahaha weet alleen niet hoe leuk manlief het vindt als de rekeningen binnen komen haha. Heb niet eens verteld dat ik net z'n creditcard heb gebruikt.. Kan me voorstellen dat je kan doorslaan en dat je jezelf moet dwingen niet meer te kopen .. Hebben jullie al veel gekocht beeb/liesje?