Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend mariah

Lastig yankee aan zomer kleding heb je inderdaad niks:(
    Naam zijn we gelukkig al uit;) vind baby dump goedkoper maar babypark heeft meer.

Morgen avond de groei echo hoor van veel mensen die t zelfde hadden en er niks aan de hand was, maar ben blij als de echo geweest is, ben zo stresserig om.alles de laatste tijd mn hele rug zit ook vast.

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Leuk allemaal meiden. Ik lees en leef mee hoor met jullie maar heb niet heel veel bij te dragen aan de zwangerschaps verhalen en kleding kopen.aar vind het leuk om te lezen. Veel plezier iedereen met shoppen!

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Mariah, hoe is het met je? Nog niet ongi?

Zie net dat het volgende week weer heel koud wordt. Dus extra genieten vandaag en morgen van het zonnetje!

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier nog geen ongi .. positieve ovulatietest gehad op cd 17 net als elke maand.. inmiddels op cd 31 en nog niks .. voel me totaal niet zwanger. .
    Deze maand geen ei pijn gehad.. vorige maanden wel dus zit al lichtelijk in de stress dat mn eitje niet is gesprongen en het wachten is op niks .. wel last van buikpijnen kijk het nog een week aan anders maak ik een afspraak bij de ha

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier. Hoe is t met iedereen.. Mariah nog niet ongie? Wanneer ben je van plan te testen?

Vanesje, hoe ver zit je in de cyclus?
    Hoe gaat t met alle zwangeren ?

Hier vandaag aantal dingen gekocht. Basics bij de prenatal en pri (vooral hydrofiele luiers en monddoekjes en rompertjes ) en dit van de Hema. Nu zegt ml dat het linker truitje voor meisjes is

Ik vind dat niet zo, maar Maybe ben k niet objectief! Dus vinden jullie t meer een truitje voor een meisje of jongen?

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Leuk! Nee hoor kan.voor allebei!
    Hier goed gister een groei echo gehad en ze ligt precies op schema.
    Af en toe wel harde buiken dus even wat rustiger aan gaan doen, gelukkig nog maar 3 weken werken.

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Leuk yankee!!
    truitje vind ik gewoon unisex hoor!

Hier nog geen ongi te bekennen .. cd 32 en 14 dpo over een half uur dus cd 33 en 15 dpo
    gister negatief getest dus kijk het maar weer aan
    wel een vreemde buikpijn links in mijn onderbuik wat af en toe uitstraalt naar mijn rug/bil

8. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mariah, spannend! Hou ons op de hoogte!

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi WVW en iedereen natuurlijk.

Wat een leuke kleertjes zeg!

Ik zit tegen een ei aan. Denk zondag of maandag dat ie springt dus dit weekend aan de bak!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    spannend vanesje! veel plezier!

Hier nog geen ongi maar verga van de buikpijn :( hoop dat t snel doorbreekt en de pijn zakt. .
    als ongi niet Door breekt en de pijn blijft ga ik dinsdag even langs de ha.. vertrouw die pijn dan niet helemaal t rare is dat t dus voornamelijk links in mijn onderbuik zit :(

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanesje, spannend! Veel plezier dit weekend ;)

Mariah.. Jeetje toch vreemd. Hoeveel dpo zit je inmiddels?
    Hoop dat het een beetje goed nieuws is. Had bij mij namelijk hetzelfde alleen rechts (toen het wel raak was)

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuke kleertjes Yankee!
    Vind het shirtje ook unisex :)

Mariahh, wat spannend zo voor je!
    Hoe is het met je buikpijn?

Vanesje, een heel gezellig weekend ;)

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Yankee .. spannend niet echt gezien mijn testen negatief zijn.. Wel erg vreemd zit nu cd 34 en 16 dpo. . die 2 cyclussen van 32 en 33 dagen was mijn ei ook later en slikte ik zwanger worden pillen.. nu ff overal mee gekapt en een positieve cb test gehad op cd 17 ..mijn lf was altijd 9/10/Max 11 dagen

pijn komt en gaat.. Vooral bij veel inspanning krijg ik last

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hm toch vreemd lijkt me?
    Geen zin om morgen nog een testje eraan te gooien?

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Die pijn is vervelend Mariah. Jammer dat het niet echt duidelijk is waar je aan toe bent zo!

Yankee lekker geshopt zie ik haha;)

Net mijn auto verkocht:D We hadden zelf een bedrag in ons hoofd maar die mensen boden meer altijd leuk haha.
    Vanaf dinsdag dus zonder auto, dan zaterdag onze nieuwe auto ophalen:D
    Helemaal blij!

Ik voel me af en toe net een oud wijf:(.. Bukken gaat niet soepel zit een kont van een baby in de weg haha. Conditie gaat heel hard achteruit.. En verschrikkelijk moe aldoor en niet goed kunnen slapen helaas..
    Af en toe last van steekjes/krampjes (soort menstruatiepijn) en weer meer harde buiken.. Voorweeën??

Gaan jullie morgen nog wat leuks doen met koningsdag?

16. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vreemd Mariah..

Dat is beter tika:) wij hebben laatst een nieuwe auto gekocht vriend is helemaal blij met z'n 'papa auto'
    Jullie nog plannen morgen?
    Hier van de rommelmarkt over en veder vrij weinig, hopelijk nog een beetje zon..

17. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ja ben blij dat het allemaal geregeld is voor dat de baby er is qua auto hoor!
    Nee niet echt plannen. Normaal gaan we altijd over de rommelmarkt bij ons achter in het park..
    Maar ik heb geen zin in dat struinen en al die mensen.
    We gaan waarschijnlijk morgen eindelijk de geboortekaartjes afmaken.

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hey meiden
    Hier morgen ook de markt over, wat knuffels scoren voor de honden? Die worden daar zo blij van, lopen met die beesten te slepen en te tutten. Ik zelf wil wat thriller boeken halen.

Mijn ei kwam vandaag, 2 dagen vroeger. Gelukkig gisteren geklust en vanaaf nog maar even. Wel leuk, nod op mijn verjaardag.. 11-5

19. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Hoop dat t lukt vanesje. Zou leuk cadeautje zijn!

Dat is idd wel een goed idee knuffel scoren voor de hond! Hij heeft namelijk van de week zijn knuffel kapotgemaakt. Dus nu loopt hij met een knuffel van de babydump box te zeulen. Hij slaapt er ook zo lief mee♡

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Zo weer lekker geslaagd op
    De rommelmarkt. 2 tassen vol knuffels voor
    De honden en boeken voor mij. De ray nog leuke dingen gekocht?

Deel Deze Pagina