Hoi hoi.. ! Gaat goed hier. Beetje druk geweest. Had nichten logeren. Vanmiddag is iedereen vertrokken dus nu weer rust in huis.. Voor de rest nog steeds niks aangekomen en voel helaas de kleine nog steeds niet. Genoeg krampjes, iets borrelend onderin, maar of het de baby is dat denk ik niet..wanneer voelden jullie iets? Het is nog steeds slecht weer das wel balen. Had graag van wat zon genoten. Verder moeten we voordat we beginnen aan de babykamer de zolder opknappen dus daar gaan we binnenkort aan beginnen, en met alle werkers wordt het chaotisch in huis en daar zit ik echt niet op te wachten. En ben toe aan vakantie!! Haha maar we gaan voorlopig nergens heen haha. Mariah gaat op vakantie toch? Ben jaloers!! Wanneer en hoelang ga je? En wie gaat er nog meer op vakantie binnenkort of in de zomer?
Ik voelde met 15 weken wat mn placenta ligt aan de achterkant de jouwe? Hier vandaag heerlijk weer, babyshower aan t organiseren vopr een vriendin wel leuk en weer wat te doen in mn verlof. Zo even afscheids kadootjes halen voor de kindjes. Wij gaan niet ecjt meer op vakantie wel nog 2 nachten naar een hotel eind mei en veder dagjes weg.
Hoi, Hier ook alles wel. Vandaag voel ik me alleen heel raar. Kan het niet echt uitleggen, moe, lusteloos, vreemd gevoel in mijn buik, iets grieperig misschien verder zit mijn hele gezicht onder de bultjes, hele kleine maar het voelt als een hobbelig iets. Geen puistjes ofzo echt zo vreemd. Misschien iets verkeerds gebeten, al hoop ik dat het voortekenen zijn van iets anders... WVW ik hoop dat je de kleine snel gaat voelen!
Ik was ook vroeg met het voelen van de kleine. Heb ook placenta aan de achterkant. We gaan niet meer op vakantie. Hoogstens nog even weekend naar m'n schoonvader maar verder niet. Of ik moet nog ergens een super voordelige aanbieding tegen komen haha. Wat apart Vanesje! Waar zit je in je cyclus?
Hier waarschijnlijk ook niet op vakantie .. Twijfelen een beetje is mocht er echt een leuke actie voorbij komen en ml kan nog vrij krijgen misschien even weg binnen Europa. Vanesje, das wel vreemd. Hoe ver ben je in je cyclus?
Wij gaan eind juli 2 weken naar Italië, Toscane 🌞! Heerlijk, ben stiekem al aan het aftellen. Zo'n zin in!
Zo de papa en mama auto net opgehaald! Laatste spulletjes slofjes en mutsjes nog ff gekocht. En net bij de hema man nog een leuk roestbruin achtig broekje en stoere zachte sneakertjes. Morgen even op kraamvisite, leuk zomers jumpsuitje gekocht bij de hm. Hoe voel je je vandaag vanesje? Mariah hoe is het met jou? Donderdag liggingsecho gehad. had een klein koppie (niet heeeel erg dacht ik haha) En word geschat op ongeveer 3300 gram. Maja we zullen zien. Vrijdag controle vk, bevalling en bevallingsplan besproken. Verder lag het vast in mijn bekken en was alles goed. Fijn weekend.
Spannend vanes nog even geduld dus mijn duimen draaien! Leuk! Hier lekker in het zonnetje, bijna m'n afscheid op het werk dus evenaart leuks voor de kies aan het maken.
Hoi tika, leuk hoor nieuwe auto en laatste spulletjes geshopt! Hier ben ik nog iets zieker, keel zit zowat dicht zo dik en mijn gezicht van kruin tot hals helemaal onder de bultjes die jeuken en branden. Bah.
He wat balen zeg! Echt een griepje te pakken dus! Die bultjes lijken me niet echt fijn.. Beterschap iig!
Vanes wat vervelend!! Beterschap meid Tika, leuk hoor nieuwe auto.. en nu ben je helemaal baby proof en mag de baby komen Liesje, kijk je al Uit naar je verlof?? wat ga je voor zoets maken? Hier overgegaan van iPhone naar de nieuwste Samsung .. moet echt even wennen. Vind het voor nu nog niks en moet deze pagina elke x zoeken terwijl die op m'n iPhone als favoriet stond .. heeft iemand hier Samsung? Hoe verwijder je het irritante pieptoon bij elke letter die je typt
Wat lekker Pricil! Heerlijk vooruitzicht. Hopelijk bevalt de nieuwe auto Tika! Klinkt niet best Vanesje. Hopelijk knap je snel op.
Heb voor alle kids een belleblaas en dan nog iets van spekjes. Zie overal ouders stiekem doen met kadootjes haha doe net alsof il niks door heb Merk dat alles nu echt zwaar wordt erg last van maagzuur en weinig adem. Vamorgen voelde ik dr rugje helemaal boven in heel lief maar echt een rot gevoel haha. Straks lekker alle kleertjes wassen in nn verlof. Gister kraampakket binnen gekregen wordt je ook niet vrolijk van haha wat een maandverband..
De nieuwe auto bevalt heel goed. Druk weekend gehad.. van alles gedaan.. behalve wat we zouden doen.. maja morgen werkt man tot 13.00 dus daarna echt ff het een en ander doen.. Hier een fijn nieuw kwaaltje, vocht vasthouden in mijn onderbenen Deed net mijn sokken uit en die hele rand stond erin net een rollade.. Dus nu braaf met de beentjes omhoog en goed drinken. Meer kan ik geloof ik er niet tegen doen.. Oh die maagzuur en benauwde gevoel is herkenbaar liesje dat is echt geen fijn gevoel.. Wanneer ga je nu precies met verlof liesje? Al een beetje opgeknapt vanesje?
12mei is m'n laatste werkdag. Heirook druk dagje lekker op pad geweest samen en geluncht nu languit op de bank. Balen dat vocht vast houden ik merk wel dat ik dikke voeten heb na een dag werken idd veel water drinken en voeten omhoog houden.
Ja ik ga begin juni naar Griekenland hihi liesje fijn hè al die verbanden ik had zelfs nog meer nodig! bijna verlof voor jou lekker hoor! Vanesje klinkt mij een beetje als een allergische reactie ergens op? hopelijk voel je je snel beter! pricil Hoe gaat het met jou? waar zit je in je cyclus?