Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heee yankee.

wat fijn dat je weer een beetje opknapt.
    niet fijn die griep. Heerst enorm.

Hoer gaat her wel goed. Vnd het.nog wel spannend en over 2 weken weer een echp dus erg nieuwsgierig. Trouw er wel op dat het goed zit maar toch wat angst.
    al geniet ik nu wel en kan ik uren dag dromen.
    Broek zit in de avond al strak. Hihi trots.op mijn darmen ;) weinig eet lust maar wel honger gevoel..zo gek..ik zit aan de groente/fruis smoothies dus slik geen multivitamines had laatst een stukje gezien dat het.juost ongezond is als je normaal eet. Dan krijg je teveel en kan je lichaam niet.verwerken. dan maar liever vers en gedoseerd. Enorm gevoelige jeukende tepels zelfs douche doet zeer.
    Verder top hoe is het.met.jou buik en wanneer een echo?

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Liva, ja maak je idd geen zorgen en gewoon over 2 weken een goede afloop. Toevallig, ik heb ook over 2 weken m'n echo! 26 maart m'n 12 weken echo..

Hier vinden we het ook best lang duren, maar tijd gaat best snel en ben zo ziek geweest.. En zolang deze borsten gevoelig blijven denk ik dat alles wel goed zit. Hier ook veel minder eetlust dan normaal, raak ook heel snel vol en al stop ik met eten zit ik met een opgeblazen gevoel :( .. Wat betreft m'n buik, die is er eigenlijk nog niet echt. Idd in de avond beetje opgezet maar niet iets waarvan je denkt die is zwanger ofzo haha

Heb je het je dochtertje al vertelt of nog niet?
    Of uberhaupt aan anderen verteld?

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Prachtige stoel yankee! Dat zou ik ook wel willen in de babykamer ooit!

Hier gaat het goed, momenteel aan het werk, tot morgen ochtend en dan lekker vrij totaan maandag. Heerlijk.

4. Tessebes

Tessebes Actief lid

14 sep 2014
    407
    0
    16
    Hey dames.. Even een update... Een niet zon beste....
    Ml heeft gister een zaadonderzoek gehad, de kwaliteit was beneden gemiddelde, minder zwemmers en minder bewegelijk... Heb geen cijfers gekregen ofzo... T wordt door gegeven aan t ziekenhuis wt mij zou gaan behandelen en dsar zou die nog een zaadonderzoek moeten doen om te kijken of t geen moment opname was ofzo.....
    Dit houd in dt alleen hormone voor mij waarschijnlijk niet genoeg zal zijn...Mn huidige gyn zegt dat iui dan waarschijnlijker is maar dat moet de gyn van t andere ziekenhuis uitzoeken....
    Hier hadden we beide niet op gerekent... En even dacht ik, door ml vorige reactie op de medische molen dat t dan nu van de baan zou zijn.... Hij was not amused en baalde... Maar we gaan afwachten wt t andere ziekenhuis te vertellen heeft

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heftig nieuws Tessebes.
    Dubbelop pech voor jullie :(

Hopelijk snel meer info van het andere ziekenhuis.
    En ik hoop ook dat je vriend het wel ziet zitten om iui te proberen.

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Jeetje het zit jullie niet mee.

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    He wat vervelend tessebes! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en kunnen jullie samen de juiste beslissing gaan maken ..
    Ik denk vaak aan je en ondanks alle tegenslagen hoop ik snel goed nieuws van jullie te lezen!

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat een vervelend nieuws Tessebes! Sterkte ermee!
    Hoop dat jullie er samen wel goed over kunnen praten.

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Bah Tessebess wat vervelend voor jullie! Ik hoop dat jullie eruit komen en dat het ziekenhuis jullie goed kunnen helpen!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vanesje al getest ????

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vanesje al getest ?

12. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh tessebes wat vervelend zeg..succes met verwerken en hoop dat het sbel duidelijker wordt..

venesje hoe staat het er mee? Is je nod er al of heb je al getest?

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, nee van,Didam helaas ongi geworden. Dus hoefde niet meer te testen. Komt ook ff aan dat ik in 2015 geen moeder meer word, word alweer 2016 dat ik dan beval als ik zwanger word...

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    He balen vanesje :( snap je gevoel heel erg!
    Gebruikte je al ovulatie testen?
    Ik had deze maand die van cb het resultaat weet ik nog niet maar vond het iig fijner als die streepjes.. weet nu iig dat ik mijn kansen optimaal benut heb :) enige nadeel is de prijs..

Hoe is het eigenlijk met millie? Ookal een tijdje niet gesproken net als mamadoe.. t wordt zo stil hier :(

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen Vanes :(
    Klinkt inderdaad ver weg zo.
    Snap dat dat even binnen komt.
    Hopelijk heeft iedereen die nog wacht een positieve test in handen de ronde!

Morgen is ons geregistreerd partnerschap!
    Eigenlijk stom, maar ben er best zenuwachtig van haha.
    En om 13.00 weer een echo. Deze ronde bij een opleidingscentrum hier in de buurt. Ben benieuwd, duurt ongeveer een uur zeiden ze.

Straks vanuit m'n werk een afspraak met mijn mdl-arts over de risico's van een bevalling.
    Ik wil nu een duidelijk antwoord zodat ik weet of de gyn uit der nek kletst.

16. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Baken tessebes, het zit jullie ook niet echt mee..
    Hoop dat het een moment opname was en de volgende keer toch iets beter resultaat is.

Hoop dat het wachten zo voorbij vliegt Mariah! Zou leuk zijn als het geholpen heb Met de ovulatietesten!

Vervelend Vanesje, weer de volgende ronde in..

Veel plezier vandaag Beeb!

17. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ohh verkeerd gelezen 😆. Haha alvast veel plezier voor morgen dan Beeb!!

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha, dank je wel!

19. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Balen vanes:(
    Hier gaat t ook goed, kamertje is een eind af, en dat geeft wat meer rust.
    Vandaag puin ruimen..

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Vandaag is dan de dag :)
    Ons geregistreerd partnerschap.
    Heb onwijs veel zin in deze dag. De zon schijnt en een hoop leuke dingen op de planning.

om 9.00 op het gemeentehuis zijn, koffie en wat lekkers bij ons thuis, om 13.00 echo in het opleidingscentrum en om 17.30 gezellig eten met z'n allen!

Deel Deze Pagina