Oh haha Tika, wat goed dat wist ik niet eens (schaam) Je bent er dus helemaal klaar voor. Omdat m'n man met zakenreis gaat hebben we de 20 weken echo pas 22 mei dan ben ik net 21 weken .. 13 mei controle vk. Alles gaat wel snel. Heb laatste dagen veel buikkrampen/steken .. vind het enigszins wel vreemd maar ben niet iemand die de vk om de haverklap belt dus ik geloof maar dat het erbij hoort. Veel last van maagzuur laatste tijd en de dromen! Waar moet ik beginnen, ik droom de raarste engste dingen en heb al best veel kleding voor de beeb gekocht nu droomde ik da't t op de 20 weken echo toch een meisje werd haha dus ik wacht voorlopig met iets kopen voor de kleine tot na de echo .. Just in case
Dat had je anders nog wel gehoord via de kraamzorg of verloskundige hoor Die buikkrampen en steken zullen waarschijnlijk de groei van je baarmoeder zijn. Maagzuur is heel vervelend idd. Je kunt evt ook bij de huisarts een drankje of zoiets halen als het echt niet fijn meer is. Gaat hard he alweer bijna 20 weken, gewoon al op de helft dan! Altijd spannend weer zo'n echo!
Hoi meiden, nog geen ongi te bekennen. Wel licht krampjes en soms een steek maar nog Omo witte onderbroeken hahaha is beter dan Omo witte testen hihi
Hoi, toch gestest vanochtend maar helaas helemaal wit. Bah. Zal vandaag wel komen dan de ongi. Ik ben vandaag 15 dpo
Had beetje last van de warmte vanmiddag. Jullie ook? Hoofdpijn, misselijk en erg moe. Extra gedronken maar voelde me gewoon niet helemaal fit daardoor. De baby is wel goed ingedaald hoor maar die billen van de baby zitten erg hoog en schuiven van links naar rechts en dan krijg je een soort van bandgevoel. Hield het vandaag dus wel ff in de gaten en of ik de baby wel goed bleef voelen. Had net controle dus had het even afgewacht allemaal. Bloeddruk was prima en die band was niet erg zolang het echt de kont van de baby was. En ik moet echt bellen zodra ik denk dat het anders word. Hoe is het verder met de rest? Mariah hoe is het met jou cyclus?
Spannend hoor tika de laatste loodjes! Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen straks! Helaas ongi geworden, had mijn verjaardag toch anders voorgesteld, positieve test lekker in de zo'n. Ipv ongi op het werk PFf
Dat is zeker anders dan gedacht Vanesje. In ieder geval nog gefeliciteerd! Tika, echt last van de warmte heb ik niet gehad. Het waaide hier best wel aardig wat het aangenaam maakte. Je loopt ook wel echt op het einde dus je hebt het al zwaarder dan normaal. Extra rustig aan doen op warme dagen.
Hé dames. Hoe is het hier? Vanes nog gefeliciteerd!!!! Hoop dat je het ondanks je ongi toch leuk hebt gehad. Hoe gaat 't verder met Mariah en priscil?