Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super leuk liva!!

Hier ook een blauwe wolk nadat ik dacht op een roze te gaan haha
    Geniet lekker van je zwangerschap en gelukkig is de kleine helemaal gezond!!

Mooie foto

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Prachtige foto!!

3. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    De jongens zijn in de meerderheid! 💙

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Liva gefeliciteerd! Wat leuk zeg!

Ik ben weer terug van vakantie. Was op Texel en had daar helemaal 0 bereik pff. Alles ff bijgelezen.

Hier al een week voorbij van het wachtbankje. Mag over 8 dagen testen.
    Maar ik wacht het dit keer af. Geen witte testen meer.

Alles goed met iedereen verder?

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ronde 10 en uitgerekend 1 dag voor de vakantie ongi geworden :(

gaan iig lekker genieten tot over 2 weken!! :)

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijne vakantie gehad Vanesje?
    Al weer testen over een week. Tijd gaat best hard.
    Duim voor je meid!

Balen Mariahh :(
    Geniet in ieder geval van je vakantie!

Hier gaat alles z'n gangetje.
    Ben alleen weer terug bij de fysio helaas.
    Dit zou de laatste werkweek moeten zijn voor het verlof.
    Raar idee!

Begin wel te merken dat ik sneller geïrriteerd ben door wat andere mensen zeggen en doen.
    Heb minder zin om onder de mensen te zijn. Ben eigenlijk liever thuis.

Vind het op het moment vooral heel erg moeilijk om met mijn moeder om te gaan.
    Ze lijkt zo ongeïnteresseerd :(
    Tegen anderen doet ze zo vrolijk en zegt ze dat ze er naar uit kijkt en dat het o zo geweldig is. Dat alle babyspulletjes zo leuk zijn en dat ze zich niet kan beheersen met kopen...Enige wat we hebben gekregen is een soort mini baby born (die dus nog een paar jaar in de kast gaat liggen) en een pakje (die ze heeft gekocht waar ik bij was).
    Ze heeft me nog nooit in de hele zwangerschap uit der zelf gebeld of een berichtje gedaan om te vragen hoe het gaat, of we wat leuks gaan doen of een poging gedaan om de kleine te voelen.

Mijn vader daar in tegen is zo anders.
    Die was van te voren al zo enthousiast dat we op de dag dat we het vertelde een kaart kregen (zo'n voorgevoel had ie) en met de kerst een slabbetje.
    Elke keer als ik aan de deur sta en hij doet open dan zegt ie 'dag dames' of 'hallo meisjes' en dat soort dingen.
    Krijg regelmatig een aai over m'n buik en de blik in zijn ogen daarbij is onbetaalbaar.

Kan het gewoon nog steeds niet plaatsen.
    Maakt me best verdrietig :(

Eigenlijk is het met veel meer dingen zo.
    Ben vandaag jarig. Krijg van m'n pa een lief appje en m'n moeder plaatst iets op mijn tijdlijn op facebook.
    Neemt nog niet eens de moeite dus om een persoonlijk appje te sturen.

Verder...toch wel regelmatig voorweeën!
    Ukje doet nog steeds der best om m'n ribben zo nu en dan te verbouwen.
    Morgen weer een groeimeting!
    Ben heel benieuwd.
    Voor m'n gevoel is ze goed gegroeid.

7. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanes je, tijd vliegt alweer joh! Weekje is zo om

Beeb, ik vind het echt jammer dat het zo slecht gaat tussen jou en je moeder. Kan me er zelf niks bij voorstellen maar zou het ook.super erg vinden zoals je het beschrijft.

Over het cadeaus kopen zou ik zelf niet zijn begonnen maar ik denk dat ik persoonlijk wel.had aangegeven het jammer te vinden dat ze me zelf niet belt of vraagt wat leuks te doen. Ik vind namelijk dat dat los vd zwangerschap al moet. Het is toch je moeder..

Verder wil ik je van harte feliciteren!!!! Hoop desondanks dat je een leuke verjaardag hebt gehad en echt lief van je vader. Ik vind iets op je tijdlijn op fb echt onpersoonlijk. Zelfs vriendinnen die daar w op zetten appen nog persoonlijk dus ik snap je volkomen. Misschien als je er (weer) over begint en het haar aangeeft dat het veranderd.. Want denk dat het juist leuk is als je meisje er is samen met oma ook leuke dingen te doen!!!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je wel Yankee! :)
    Heb zeker een leuke verjaardag gehad.
    Ik, of beter gezegd ons meisje :D, is enorm verwend haha.
    Super leuk!

Die cadeaus maken me ook niet uit hoor.
    Het gaat me meer om het feit dat ze tegen iedereen zegt dat ze der eigen niet kan beheersen met al dat leuke spul en vervolgens helemaal niks koopt.
    Komt bij mij over als dat het haar niet interesseert maar het gewoon zegt omdat ze niet raar wilt overkomen bij anderen.

Mensen die ik alleen maar zie op verjaardagen die lijken nog enthousiaster dan mijn moeder.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik der onwijs veranderd vindt.
    Vindt der best arrogant geworden.
    Ze kan heel erg uit de hoogte kijken en doen.
    Zeker tegen over mijn schoonmoeder (die het ook echt wel iets minder breed heeft dan mijn ouders) maar goed dat hoort niet uit te maken! Mijn schoonmoeder is veel meer betrokken, appt nog wel is hoe het gaat, komt spontaan aanzetten met een rompertje of een mutsje ofzo. Gewoon kleine, lieve dingen. Zomaar...
    Ze is in alles veel enthousiaster terwijl zij al oma is.

Gisteravond ving ik ook tussen neus en lippen door op dat ze over 2 weken op vakantie gaan.
    Ik wist nergens van!
    En oja, of ik op de hond kan passen...

Kostte schijnbaar al teveel moeite om gewoon even te bellen en te zeggen dat ze weggaan.

Maar goed....
    Straks weer snel spieken bij ons meisje!
    Ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
    Voor m'n gevoel heb ik geen ruimte meer in m'n buik haha en ben ik ook flink gegroeid. Dus spannend momentje weer even!

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Beeb, nog gefeliciteerd meid! Fijn dat jij en je meisje verwend zijn.
    Meid ik zou een gesprek met je moeder aangaan. Of alles eerst op papier zetten zodat je in gesprek door emoties niet alles ineens kwijt bent, dat overkomt mij weleens. Zit ik thuis en heb de helft niet gezegd.
    Is wellicht makkelijker gezegd dan gedaan maar dan ben jij ervanaf en weet je wellicht waarom ze zo doet en kan je het loslaten.

Hier nog een weekje en dan weet ik hopelijk meet... Spannend. De borsten zijn al weer aan het opspelen, en heb wat jeuk in mijn tepels.

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dank je wel Vanesje!
    Ik weet niet of ik zin heb ik zo'n gesprek.
    Mijn moeder kan altijd zo over emotioneel reageren en dan jankend naar boven lopen. Schiet ik nog niks mee op.

Ik denk alleen maar dat het haar verlies is en niet de mijne.
    Ik heb genoeg mensen om me heen die regelmatig vragen hoe het gaat en daar hou ik me maar aan vast.
    Zij mist straks een hoop en niet ik.

Spannend, nog een weekje!
    Die symptomen heb je vaker?

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja dat snap ik ook wel weer beeb, anders een brief en dan posten, kan ze niet weglopen bij je en heb jij die emoties van haat niet.

Ik heb id wel vaker last van mijn borsten en jeukende tepels. Zegt dus helaas niet zoveel... Jammer

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Heb je gelijk in.
    Zal er is over denken.

Wanneer zou je gaan testen?

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik denk dat ik dit keer niet ga testen, behalve natuurlijk na een paar dagen over tijd. Vorige rondes werd ik of net voor nod ongi, en soms de dag na nod en dan was ik helemaal hotel de botel en ging al testen en dan wad die wit en werd ik diezelfde dag of avond ongi. Dat wil uk voorkomen, witte testen zijn echt vreselijk. Dus wacht uk het af. Heb dinsdag dacht ik mijn nod, en mocht ik niet ongi worden dan test ik donderdag of vrijdag volgende week denk ik.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend meid!
    Duimen draaien voor je.

15. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoop het zo voor je vanes!!

Mariah, have fun op vakantie

Tika, hoe is het met jou en de baby?
    Hoe is het om nu mama te zijn!! Lijkt me zoiets onwerkelijk ..
    Tevreden over je kraamhulp?

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik hoop het zo meiden! Heb stiekem weer iets meer hoop dan voorgaande maand, omdat ik nu die pre-seed gebruikt heb. Hoop dat het wat gedaan heeft!

17. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik duim met je mee Vanesje!

Jammer Beeb dat je nog steeds dit zo voelt met je moeder! Hoop dat het misschien straks wat veranderd zodra jullie meisje er is!
    Hoe is het met jullie namen inmiddels?

En Yankee zijn jullie al een beetje eruit qua namen?

Hier gaat het met mij erg goed. Kraamhulp was vorige week woensdag voor het laatst. Onwijs lieve vrouw en heb veel aan haar gehad!
    Mama zijn is idd best onwerkelijk hoor!
    Ik vind het echt heel erg leuk hoor begrijp me niet verkeerd.. Maar al die mensen (familie) die zo hysterisch/ hieper de pieper boven die box of wagen staan te doen snap ik niet zo goed.. Net of hij de eerste baby is die ze ooit zien:(..
    Van mijn man moet moet ik dat maar laten gaan..

Met C gaat het redelijk. Hij heeft wat last van Reflux en spuugt veel. We zitten dus vrij lang met hem om een fles te geven en vooral nazitten. Overdag niet zo erg.. Maar s nachts kost dat wel je nachtrust.. Nou is hij echt super makkelijk s nachts hoor! Moet echt een wekker zetten.. Hij krijgt 23.00 fles, dan gaat man naar bed. Ik doe de nacht om 2.30 en dan tegen 6.00 komt hij vaak zelf.
    Van het consultatiebureau mocht ik hem nog niet door laten slapen omdat hij nog iets te weinig voeding kreeg.. Maar dat mogen we rustig gaan opbouwen zodra wij denken dat hij meer voeding wil.

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

We hebben het niet meer over een naam gehad.
    Afgelopen weken best heel druk geweest en hij is ook weer begonnen met overwerken.

Hij begon er wel van de week zelf over toen we samen uit eten waren. Hij had gehoopt de naam vanzelf tegen te komen zonder dat ie lijstjes af moest. En nu baalt ie er stevig van dat dat nog niet gebeurd is.

Ik kan er eerlijk gezegd ook geen energie meer in steken.
    Heb al zoveel suggesties gedaan.

Maar Tika, wat gaat de tijd snel!!
    Vorige week de kraamhulp al voor het laatst.

Vervelend dat ie zoveel last heeft van reflux.
    Hopelijk mag ie snel wat meer gaan doorslapen 's nachts, dan is dat ook wat beter te doen.

Hopelijk heeft ie niet al teveel last van de warmte vandaag.

19. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gaat snel tika!
    Begin steeds nieuwsgieriger te worden. .
    Aan de ene kant gaat de tijd snel en soms denk ik pfff.
    Druk aan het wassen was toch meer als ik dacht nog 1 te gaan..

T is wel een nachtbraker overdag is ze rustig en s avonds en s nachts is het feest in mn buik blijf plassen of wordt wakker van het geschop.
    Wel af en toe wat steken van onder dus ben benieuwd ook of ze aan het indalen is.

spannend vanes hoop het zo voor je!

20. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Helaas weer ongesteld geworden... Pff

Deel Deze Pagina