Jeetje vanes! Balen Hopelijk snel goed nieuws Hoe is het verder met iedereen hier Maagzuur begint me echt de spuigaten uit te komen Snap gewoon niet waar het de hele dag vandaan komt
Dat schiet al op spannend. Hier gaat t goed allemaal zn gangetje schiet op nou, tijd gaat een stuk sneller met dit mooie weer¤
Ik heb laten pendelen en daar kwam uit dat ik wel moeder word en in november 2015 mijn eerste positieve test in handen heb.
Zou me daar niet teveel aan vasthouden hoor meid! Volgens mij had Liesje ook laten pendelen en dat klopte ook niet als ik me goed kan herrineren.
Ik had ook laten pendelen en dat klopte ook niet. Was door 3 verschillenden gedaan en alle 3 zeiden ze wat anders. Ze zeiden wel allemaal dat het een jongen zou worden haha.
Haha.. zou wat zijn als t na al die echo's toch opeens een jochie blijkt te zijn. Ahh joh die mensen doen t er ook maar bij, t is grappig dat ze t doen.
Hoi, nee wil me er ook niet teveel door laten leiden hoor, maar voelde toch even goed dat ze zei dat ik wel moeder word.
Zo, dan worden wij niet vrolijk als het ineens toch een jochie is!! Dat word heel snel heel veel nieuw spul shoppen haha. Tis inderdaad grappig om te doen maar ik hield me er zeker niet aan vast. Je krijgt zeker nog een kleintje Vanesje! Al kan ik me voorstellen dat de moed je wel in de schoenen begint te zakken na zoveel maanden. Word een wat drukkere week hier. Heb een extra hondje erbij tot vrijdag. Hopelijk houden ze zich beetje gedeisd deze week
Hoi iedereen.. Wij zijn weer terug hoor was alleen de heletijd druk met N. In het kort ze heeft blijvende oorontstekingen en de bacteriën zijn met verschillende ab druppels niet weg te krijgen.. haar buisjes zitten hierdoor verstopt Volgende week gaat ze weer onder narcose om de boel goed schoon te kunnen maken en zo nodig weer nieuwe buisjes te plaatsen De kinderarts heeft nu bloed laten prikken om zo haar weerstand in kaart te kunnen brengen hiervan krijgen we over 2 weken de uitslag binnen. . Drukke spannende en slopende tijden weer dus .. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak zodat we deze gericht kunnen aanpakken en ze weer gewoon peuter kan zijn. . Oh en volgende week donderdag mijn nod al verwacht ik er Door deze drukte en stress niet veel van.. Hoe is het met iedereen?
Mariah wat balen zeg van je meis, je hebt al zoveel gehad met haar! Ik hoop dat het hierna over is! Laat ze het maar een keer goed uitzoeken!
Ahh wat vervelend zeg, dat jullie zo blijven tobben met jullie meisje. hopelijk helpt de operatie en hebben jullie snel meer duidelijkheid. Hier gaat t goed hoor, begin wel beetje zenuwachtig te worden. Mn dochter krijgt dinsdag buisjes en dr neus amandelen worden geknipt. Hopelijk valt t allemaal mee!
Mariah, wat vervelend toch!! Veel beterschap en hopelijk is je meisje straks verlost van de pijn.. Hoe is het hier verder met iedereen? Mariah, ondanks je dochter wel een fijne vakantie gehad? Hier zitten we midden in de ramadan (doe zelf niet mee) maar vindt altijd een super gezellige maand.. schoonfamilie/eigen familie maakt dagelijks zooveel lekkere hapjes dus ondanks dat ik niet meedoe snoep ik in de avond gezellig mee .. vooral omdat het hapjes zijn die ik of zelf niet kan maken of ik niet maak omdat het uren duurt!! Voor de rest alweer week 25. Tijd gaat zo snel!! Denk dat ik het stiekem jammer vindt als het voorbij is. En aan de andere kant denk ik weer dat ik niet kan wachten hem te ontmoeten. Weet nog niet hoe het straks wordt met z'n drieën ipv met z'n tweeën.. lig in bad op dit moment en zat toevallig net te denken ' kan ik nog wel overdag in bad of wacht ik dan tot ml thuis is om op de baby te passen. Want al slaapt die, weet je niet of hij misschien wakker wordt/huilt/speentje nodig heeft. Vind het allemaal veel te spannend denk ik. Over 3 weken wordt alles van babypark geleverd en gemonteers. Babykamer, wiegje, box etc.. dan wordt het denk ik meer 'echt' .. Hoe is het met Tika? En alweer de eerste paar weekjes met je beeb? En beeb en liesje, hoe gaat het met de laatste loodjes? En natuurlijk priscil Mariah vanesje .. hoop oprecht dat het snel raak is lieve meiden en dat we hier ook van alles horen over jullie ervaringen..
Balen Mariah Hier gaat het het goed! Einde is in zicht en ben er stiekem ook wel klaar mee. voel me soms net een bejaarde. Vanavond de laatste echo heb er echt zin in Als de kleine slaapt kan je echt nog wel in bad is gewoon even zoeken strak. Alles is anders en nieuw.
Ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee. Slaap al paar weken beroerd en hou gigantisch veel vocht vast. Zit mezelf best wel in de weg. Wil der nou wel vasthouden! Gaat ook snel bij jou Yankee!! 25 weken alweer. Leuk dat het kamertje binnenkort gedaan word. Dan word je echt ongeduldig haha.
Beeb hoe voel je je nu? Alweer betere nachten? En is het vocht vasthouden al minder nu het wat koeler ook is buiten? Mariah hoe gaat het met je meisje? Yankee jeetje wat gaat het hard zeg!
Ja tijd gaat echt hard. Heb behalve erge maagzuur gelukkig nergens last van. Slik rennie zodra ik er last van heb dus het is snel beholpen. Maar slik er zo 7 of 8 per dag als ik een slechte dag heb. Kan ook nog op mm buik slapen.. denk dat zodra dat niet meer kan het vervelend begint te worden Beeb en liesje snap dat jullie er wel klaar mee zijn. Laatste weken is toch even afzien hoor ik van vele mama's .. alles al af? Babykamer etc.. blij met het resultaat? ben benieuwd hoe het is geworden!!