Mammadoe is nog niet bevallen. Wel net de slijmprop verloren. Wat balen Mariahh! Gaan jullie verdere stappen ondernemen? Drukke tijd Vanesje. Zie je er tegen op? Het is in ieder geval wel fijn dat er al een heel plan is. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Ik zit nog erg te twijfelen meiden. We hebben er vandaag samen veel over gesproken en man zegt dat hij nog een paar maanden hard code wil proberen, nu echt om de dag, en niet zoals nu wel in de vruchtbare periode maar om de twee dagen of 1 keer en alleen op mijn eisprong dag. Hij zegt als we dan in december nog niet zwanger zijn ga dan de testen doen en dan vanaf januari verder in de mmm. Mede omdat mijn hormonen al gestest zijn bij de schildklier bloedprikken wat ik vaak heb en alles was perfect voor zwanger te worden. En ik heb een echo gehad na mijn ei en ze kon een donkere holte zie waar een ei had gezegen, dus ik kan eitjes rijpen en ze springen ook. Ik weet dus al best veel. Sperma is goed. Dus misschien moet ik het nog even proberen. Wat vinden jullie?
Lastig... Als voor je gevoel alles goed zit en jullie er beide achter staan om het nog een paar maanden te proberen zou ik dat doen. Al die onderzoeken zijn best pittig. Aan de andere kant proberen jullie het al bijna een jaar. Als alles goed zou zijn zou je toch denken dat je al zwanger had moeten zijn. Is het geen optie voor je om ovu testen te gaan gebruiken en te gaan tempen? Als je dat al bij hebt gehouden voor een paar maanden dan zou dat ook handig zijn als jullie er alsnog voor kiezen de mmm in te gaan. Kan eigenlijk alleen maar zeggen dat je je gevoel moet volgen. Maar snap dat het een lastige keuze is.
Hoi beeb, ik heb ovu testen gedaan en die vallen altijd samen met mijn eipijnen dus ben ik mee opgehouden, ik kan immers voelen wannee hij springt. Ik werk na heen, avonden en weekenden dus tempen is voor mij helaas geen optie.
Balen vanes Hoop dat je toch snel ook goed nieuws hebt Heb je al een beslissing gemaakt met vriend om te wachten of niet? Beeb en Tika hoe is het met jullie en de kleintjes? Liesje, jij bent de volgende .. Hoe voel je je?
O balen Vanesje Hier gaat alles goed. Ons moppie slaapt lekker dus we hebben ook een goede nachtrust. Vandaag is de eerste dag dat we niet naar buiten gaan met haar. Het is nu echt te koud. Gisteren 2 uurtjes in het centrum geweest hier! Lekker terrasje gezeten en wat gewinkeld. Hoe is het met jou Yankee? En groeit je buik mooi?
Ik heb besloten toch het onderzoek te laten doen. Ben erg zenuwachtig.. Volgende week dinsdag om half 2 gebeurt het.
Nou meiden ik ben geweest. Alles is me 100% meegevallen! Ze zetten de boel open met een eendenbek, daarna een slangetje naar binnen, dan blazen ze een ballon op zodat het vloeistof niet terug kan lopen en dan onder druk vloeistof erin spuiten. Bij alles voel je krampen, zoals heftige menstruatie krampen of diarree krampen. Maar dat is het. Ik had echt veel erger verwacht... Maaaar alles was goed en doorgankelijk, 1 eileider deed iets weerstand bieden en moest ze met kletsmeier druk doodspuiten maar alles was open uiteindelijk. Baarmoeder en eileiders mooi in beeld en alles zag er prima uit. Nu vrijdag voor een echo om te kijken of er eitjes rijpen en dan volgende week weer om te kijken of die ook gesprongen is. Maar dit was goed.
Wat fijn dat het mee viel, hopelijk alles goed en snel wat geluk voor jullie! Is jullie zo gegund! Hoe gaat het yankee al met het kamertje bezig ben benieuwd hoe het wordt! Hoever ben je nu? Mariah nog lekker op vakantie?
Wat fijn vanesje dat het mee viel! Nu hopen op een mooie cyclus met aan het einde een mooie test Mijn nicht was na het door spuiten direct zwanger! Liesje Hoe voel jij je? Echt spannend nu voor je Beeb Hoe gaat het met de kleine meid? Yankee Hoe verloopt jou zwangerschap? Mamadoe inmiddels al bevallen? Ik verwacht dit weekend ergens mijn ei dus ben benieuwd!
Hé dames!! Vanes ben blij dat het goed is gegaan. Hoop op een goede afloop! Hier alweer 28 weken en een paar dagen. Kan niet meer op m'n buik slapen helaas en heel erg veel maagzuur. Maar voor de rest voel k me prima. Ga over 2 weken nog 1 week naar een luxe resort in turkije om even bij te komen en te niksen en veel te eten!! Babykamer wordt zaterdag geverfd. Alle spullen van babypark is al 2 weken klaar maar heb nog niet gebeld om afspraak te maken voor levering/montage omdat ik daarmee wilde wachten tot alles geverfd was. En ook omdat k het al best vroeg vond voor de box etc .. voor de zwangeren : wanneer hebben jullie de box geplaatst? Ny maak ik volgende week een afspraak met babypark om alles te leveren. Heb daar letterlijk alles gekocht. Kinderkamer, kinderwagen, box , wieg, badje, babyfoon, alle kleden, lakens en boxkleden. Dus vind wel lekker zo want moet nog allemaal even kijken waar ik alles plaats. Ik maak natuurlijk meteen een foto zodra de babykamer staat. Hebben jullie al foto's vd babykamer laten zien? Ben benieuwd hoe alles is geworden Liesje, hoe voel je je verder? Snap dat ze nu wel mag komen. Laatste paar weken lijken me moeilijk en zwaar Beeb, hoe is t met je prinsesje? En hoe bevalt het moederschap tot nu toe? Mariah, hoe is het verder met jou? Hoe ver ben je in je cyclus? Hoop dat het beter gaat met je dochtertje en dar je snel goed nieuws hebt
Hier gaat alles goed Zit aan de nachtvoeding haha. Ze heeft alleen moeite met de tweede helft van de nacht. Nu, 3 weken geleden werd ze geboren!! Tijd gaat hard ppff. Tis wennen maar zo ontzettend mooi om mama te zijn!
Lekker vooruitzicht yankee! Nog even genieten op vakantie. Ben benieuwd naar je kamertje! De box is hier pas neergezet toen ze al geboren was haha. We wilde hem dat weekend op gaan zetten maar toen besloot ze dat het al tijd was om te komen.
Yankee ben ook benieuwd naar je kamertje! Leuk hoor. vandaag de echo gehad. Mijn ei was aan het rijpen. 1 grote en daarachter 5 en andere kant 4. Baarmoederslijmvlies vond ze nog wel wat dun maar ik moet dinsdag weer en dan kijkt ze dit weer na. En of mijn ei gesprongen is. Zij dacht zondag of maandag. Ik denk maandag of maandag nacht dinsdag ochtend, ben benieuwd. Ik had gevraagd of je na het baarmoeder en eierstok spoelen onderzoek van dinsdag extra vruchtbaar bent en ze gaf aan van wel. Niet zozeer omdat er vloeistof inzit wat het geleid maar omdat het allemaal even geprikkeld/ gestimuleerd is gaf ze aan. Ben benieuwd...