Spannend liesje! Hopelijk snel baby nieuws! Al symptomen vanesje? Hier niks nopes nada behalve dan een verstopte neus en ontzettend koud hebben voel me grieperig bah
Beeb, ja mijn banner klopt. Moet nog heeel lang wachten pff. Maar ga pas na nod testen. Liesje wat spannend zeg! Duurt al wel lang voor je dan! Mariah nog geen noemenswaardige symptomen. Borsten pijnlijk en voel me opgeblazen. Verder lichte krampjes in bm. Maar ik heb dit elke maand wel... Dus geen idee nog. Jij?
Vanesje hier niks 1.5 dag snot verkouden geweest maar dat was het dan ook wel weer .. Heb er ook nog niet zoon goed gevoel over. Vandaag +- 9 dpo we gaan het zien wil pas maandag testen als ik het volhou dan 14 dpo
Ik heb de laatste 2 dagen veel rugpijn in bed als ik op mijn rug lig. Overdag geen last van, vreemd. Ik duim voor je Mariahh! Spannend. Ik ga ook niet testen voor nod, is altijd een dubbele teleurstelling dan, eerst wit en dan rood Bleeh
Liesje, gefeliciteerd met je dochtertje liv!!! Hoe is het met jullie? Hoe is de bevalling gegaan? Geniet er lekker van!!
Jaaaaa liesje gefeliciteerd!!!! Wat een mooie naam! Hopelijk alles goed gegaan! Geniet van jullie wonder!
Dankjewel meiden Alles gaat heel goed tevreden meisje. Borstvoeding gaat ook top dus echt genieten, maar ook pittig haha bizar Hoe je leven veranderd en hoeveel tijd zo^n mini mensje kost haha maar wel zijn helemaal verliefd ♡
Ah liesje wat een dotje! Mariahh heb jij al klachtjes? Ga je eerder dan nod testen? Ik niet, ik wacht mijn ongi af. Denk volg week dinsdag of woensdag. Hoop het niet natuurlijk.
Hé lieve meiden. Hoe is het hier? Beeb en liesje hoe gaat 't met jullie en jullie meisjes? Vannacht teruggekomen van vakantie in turkije. Beetje moe maaar was echt heerlijk! Niks gedaan, gezwommen , gegeten en geslapen. Hoe is het met jou priscil? Vanes je en Mariah hoe gaat 't in jullie cyclus?
Vandaag mijn nod masr nog niets gespot. Maar ik had mijn ei om 22.00 uur op dinsdag 2 weken geleden en dan is ongi ook laat of vannacht of morgen. Dus nog even afwachten.
Ohh wat spannend hoop het zo voor je! Hier gaat het goed kraamzorg was vandaag voor het laatst dus nu voor het echt met zn 3tjes ook gek heerlijke kraamweek gehad. Liv is een heerlijk tevreden meisje en borstvoeding gaat ook goed.. Schiet voor jou ook op yankee
Spannend vanesje! Mijn duimen draaien voor je! Hier op 12 dpo ongi geworden dus op naar ronde 12 .. Fijn liesje dat alles zo goed gaat!
Spannend Vanesje! Hoop t echt voor je! Balen Mariah.. Wanneer gaan jullie naar de huisarts? Met mij gaat alles goed hoor Yankee! Aan het genieten van de laatste dagen Italië! Nog steeds mn ongesteldheid aan t afwachten, zit op dag 41. Jij heb ook een heerlijke vakantie gehad zo te zien! Nu genieten van de laatste loodjes! Begint al op.te schieten allemaal. Is je kamertje enzo al klaar?
Al nieuws vanesje? Voor jou ook spannend pricil! Geen idee denk nog 2 rondes zelf proberen en dan evt huisarts..zal dan ong oktober zijn. . jij al een idee?