Jammer vanesje, vervelend dat je je nu zo voelt.. Beeb veel plezier! Zeker een mooie dag! Wat is het qua eten nu geworden? Wij hebben om 9.15 controle bij vk. En donderdag mag ik alleen voor de echo van de placenta. Vriend kon helaas geen vrij meer krijgen.. Ik heb aldoor gezegd oh alleen vind ik niet erg hoor om een afspraak alleen te gaan. Maar met een echo is het net ff anders, vooral omdat het nu medisch is. Nou ga ik er wel vanuit dat de placenta nu mooi omhoog is.
Tika veel plezier bij de echo vandaag! En ik zal voor je duimen dat de placenta ook gewoon goed is! Beeb gefeliciteerd alvast! En een hele fijne dag gewenst meid! Ik voel me weer wat beter. Heb mijn ei 30-3 deze maand en we gaan er weer voor!
Vanesje echo is donderdag Goed dat je toch positief weer bent! Bij de VK was vandaag weer alles goed. ijzer gecheckd was keurig 7.3, bloeddruk erg constant bij mij vanaf het begin 120/70. Was maar een keertje lager.. Buik lag mooi op groei en kindje lag nog steeds in stuit..
Dank jullie wel! Tika, fijn dat de controle weer goed was. Hopelijk gaat ie nog wel draaien! Kan je donderdag niemand anders meenemen naar de echo?
Kindje heeft nog tijd genoeg om te draaien. Lukt dat na de 33 weken niet ga ik een moxa behandeling proberen. Dit doet mijn acupuncturist gelukkig! Ik wil niemand mee naar de echo omdat ze dan kunnen zien wat het wordt. En aangezien het nu in stuit ligt en ze nou juist daar moeten kijken is het straks overduidelijk..
We hebben net de echo gehad in het opleidingscentrum. Ze wilde niet meewerken Ze was erg druk en draaide elke keer weg als ze net het beeld wilde vast zetten met meten. Ze hebben dus alleen het bovenbeentje kunnen meten haha. Volgens die meting moet ze nu totaal rond de 24,5cm zijn en dus 2,5cm gegroeid in 1 week tijd! Was uiteraard wel erg leuk om weer even bij der te kijken.
Ja denk het ook haha. Heb ook al filmpjes van m'n buik die alle kanten op beweegt Weet nu ook dat wat ik al een paar dagen voel het hoofdje onderin is wat ze heen en weer draait. Toch leuk om te weten verklaard ook de bult die ik regelmatig naast m'n navel heb haha.
Hoe is het hier? Net een echo gehad om de placenta te bekijken. Die is mooi omhoog gegaan! En de baby ligt nu weer met het koppie naar beneden en dinsdag nog andersom dus kun je nagaan hoe snel dat gaat! Was een goed teken zei de echoscopist, dan weet je iig dat de baby het niet vervelend vind om ook zo te liggen. Verder zag het er allemaal keurig uit. Wel eigenwijs wilde niet de beentjes wijd doen, twijfel niet aan het geslacht hoor maar wilde het toch nog ff checken haha..
Beeb en tika fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad! Hier vandaag alweer 6 dpo.. heb sinds gister veel buikpijn soort steken wat komt en gaat .. nog 6 dagen geduld opbrengen maar die buikpijn heb ik nog nooit eerder gehad dus stiekem hoop ik wel weer een beetje ook mijn borsten zijn pijnlijk maar dat heb ik wel vaker tussen ei en nod ..
Ha meiden! Lang niet geweest hier! Jammer om te lezen dat het bij een aantal nog niet wil lukken... Naar hoor, iedere keer dat wachtbankje! Heb echt enorm veel respect voor jullie kanjers!! Hoop dat het maar snel raak mag zijn voor iedereen hier! Tessebess, wanneer hoor jij meer over het vervolg in het ziekenhuis? Je man moet daar opnieuw zijn zaad laten testen, toch? Moeten jullie daar lang op wachten? Yankee, vervelend dat je zo lang beroerd bent geweest! Hoop dat je nu weer de oude bent! Tijdens de zwangerschap blijf je wel echt langer doorkwakkelen... Leuk dat je bijna de 12 weken echo hebt! Mariah hoe is het met jou? En met je dochtertje!? Is inmiddels al bekend wanneer ze geopereerd wordt? Hier gaat alles prima! 20 weken echo gehad, was helemaal goed met de twee drukke spruiten! Voel ze nu ook lekker veel en m'n vriend heeft het gister voor het eerst ook gevoeld. We gaan nu aan de slag met de babykamer en over 2 weekjes pakken we nog even een week vakabtie naar Egypte! Nog even lekker genieten met z'n tweetjes in een rustig oord!