Zo ff een tijdje niet geweest.. Alles gaat iig goed met C hij is al weer 14 weken! Gaat echt snel hoor! Hij is ontzettend aan het lachen, kletsen, bewegen en naar alles aan het grijpen. Meneer wil ook alleen maar zitten en gooit zichzelf vanuit liggend bij ons gewoon omhoog.. Slaapt ook best goed door! 22.00-6.00 of langer.. Heerlijk dus =D Mooi kamertje hoor Yankee! En 5,5 week spannend hoor!! Menstruatiepijn is herkenbaar Kunnen voorweeën zijn of indalingsweeën? Lag hij al ingedaald? Mariahh Wat leuk gefeliciteerd meid!! Duidelijk test hoor!
Hoi meiden, net terug van afspraak bij de fertiliteits polie. Uitslag van het bloed gekregen en ik had geen chlamydia en progesteron was 40 en volgens hem goed. Maar het was een vreemd gesprek hij begon zich al voor te stellen als Hallo ik ben die en die en een gynaecoloog. Ik zeg ok, "ja de baas van de afdeling" zegt hij er nog even achteraan. Nou prima.. En hij zegt we gaan samen even alles doornemen. Dit gedaan, alles kwam aan bod en werd uitgebreid besproken, dat was fijn. Hij zegt je had hier eigenlijk nog niet mogen zijn, je spiraal is er in augustus 2014 uitgegaan en die maand tel je niet mee, je had dus pas in september mogen komen en alle onderzoeken hadden daarna pas gemogen. Waarop ik zeg, dat tijdens de uitslagen van het zaadonderzoek zijn collega zelf zei joh ga maar even op de tafel liggen ik doe wel eventjes een echo en intake vast. En toen zei zij dat ik in augustus mocht terug komen, dat doe ik dan meteen ook 1 augustus is logisch denk ik. En toen meteen dezelfde maand alle onderzoeken gekregen vanwege vakantie en het was erg rustig dus het ligt niet aan mij.. Nou toen gingen mijn en manlief zijn gegevens van samen in de computer en daar kwam een percentage uit van 28,1% kans op zwangerschap. Dus ik zeg ok, dat is niet zo hoog want uw collega zei als je percentage lager is dan 30% gaan we je meteen helpen. Nee dat was niet zo zei die meneer, mijn eigen kans was prima, en als je landelijk keek naar alle "hulp" iui, ivf etc dan liggen die kansen lager dan mijn 28,1. Dus hij zei voor nu zelf 6 maanden zelf proberen. Dan mag je terug komen maar het verhaal blijft hetzelfde je hebt zelf meer kans dan als we je helpen. Wat vinden jullie hier nu van?
Vanesje wat vervelend zeg!! Ik had echt om een second opinion gevraagd. Heel vreemd idd wat je beschrijft. Of in elk geval andere gyn aanvragen en daar het gesprek mee aangaan. M'n vriendin is korter bezig dan jij en al bezig met behandelingen... maar ken haar percentage dan weer niet.
Nou meiden.. echt zwanger hier. De cb gaf t ook aan moet allemaal nog even tot me Door dringen Vanesje wat een rare vent! Ik zou idd een second opinion aanvragen! Lekker makkelijk gezegd Door die vent Yankee Hoe is het? Al een dikke buik?
Hmmm vreemd verhaal vanesje.. misschien second opinion aanvragen bij andere arts? Moederschap bevalt prima hoor mariah! Soms nog ff lastig hoe je het gaat indelen ivm de hond ook nog.. Fijn dat de cb het nu ook aangaf! Kon ook niet anders met die test!
Ik heb het er met man lief over gehad en hij zegt ook we gaan het gewoon nog 6 maanden proberen. Mocht het dan nog niet gelukt zijn gaan we zeker niet hierheen terug. Hij en de 2 andere dames die ik hiervoor had (was ook niet zo tof) hebben allemaal niet gevraagd hoe het voor ons is en wat ze verder kunnen doen. Maar voor nu is het ok. We zijn blij dat alles goed is met beide en dan zal het toch een keer moeten likken. Wellicht komen mijn pendels uit, september meisje of november jongen. Mariahh yesssss! Meid tis je zooo gegund. Heerlijk joh. Genieten nu!
Belachelijk hoor Vanesje... Vind t sowieso een idiote opmerking van dat je zelf nog meer kans maakt op een zwangersxhap dan als je geholpen word.. Das lekker positief.. je bent nu al zolang bezig. Hopelijk lukt t toch nog in die 6 maandjes en is een behandeling verder niet nodig! Wat fijn Mariahh, eindelijk zwanger! Vind t zo leuk voor je!!! En je man.. die is gewoon paranormaal begaafd. Ken niet anders
Hihi pricil lijkt er wel op ja! Misschien wilt hij af en toe wat gaan pendelen op deze site haha Over het geslacht hebben we een discussie.. Hij zegt meisje ik zeg jongen.. Eerst maar eens wachten op een goede echo.. alles stapje voor stapje We hebben deze ronde weer de cb ovulatie testen gebruikt. Na menstruatie om de dag gedaan en bij de positieve ovulatietest in de ochtend hebben we die avond pas wat gedaan en die dag daarna in de middag en nacht .. Ben na de daad min 30 min blijven liggen en slikte tarwekiemolie en foliumzuur met extra vit D.. Hopelijk hebben jullie hier nog wat aan t is jullie ook zo gegund!
Wat een vervelende afspraak is dat geweest Vanesje! Hopelijk is het niet meer nodig om terug naar het ziekenhuis te moeten.
Goed! Besef begint langzaam te komen al vind ik het nog steeds onwerkelijk. . Mag 22 september naar de vk dus daar leven we nu maar naar toe
Ja als het goed is de intake + echo .. Oh wat grappig beeb! Ben benieuwd of ik nog vooruit of terug gezet word.. werden jullie dat? En scheelde dat veel?
Spannend Mariah! Kan me voorstellen dat het nog steeds onwerkelijk voelt! Hoe is t met jou Vanesje? Al ongesteld of kom je ons ook met mooi nieuws verrassen? 😊
Ik ben niet terug of vooruit gezet. Maar ik had ook een cyclus volgens het boekje die ronde. Had op dag 14 eisprong haha.