Hier gaat alles goed! Ze is al 11 weken oud. Gaat zo vreselijk snel. Ik heb ontslag genomen dus ik blijf lekker thuis bij m'n meisje! Ik had een rugzak mee naar het ziekenhuis. Was makkelijk voor vriendlief om te dragen. Word spannend Yankee! Heel veel succes dinsdag Priscil!
Beeb ontslag genomen, joh. Spannend maar wel heel fijn om thuis te kunnen blijven denk ik. Ik heb een collega die net moeder is n zij vond het werken vreselijk de eerste dagen echt tranen met tuiten gehuild.
Ja zeker spannend Vanesje! Maar geeft wel een rustig gevoel. We denken dat we het prima kunnen redden op zijn salaris alleen worden de luxe dingen wat minder. Maar dat geeft niet. Lijkt me vreselijk om m'n meisje achter te moeten bij kdv. Succes Pricil!!
Nouu we zijn geweest.. idd een onderzoek gehad. Bm slijmvlies zag er gewoon goed uit, wel nog aantal eiblaasjes in mn eierstok.. wat me vreemd lijkt op 11dpo. Maar goed moeten mn menstruatie afwachten en dan op de 2e of 3e dag bloed laten prikken.. en mn vriend moet ook zn sperma laten onderzoeken. Hebben over 5 weken weer een afspraak dan zijn alle uitslagen binnen dan kunnen we kijken wat voor behandeling we gaan krijgen. Ze gaan sowieso proberen mn cyclus weer terug te brengen naar de 4 weken.
Hoi dames Hoe is het hier met iedereen Priscil, goed dat je bezig bent met het onderzoek. Hopelijk is het snel raak! Hoop het zo voor jullie Beeb, fijn dat je bent gestopt. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is je baby achter te laten. Ik ben zelf een tijdje geleden al gestopt. En wat je zelf zegt 1 inkomen maar zolang het prima gaat ben ik liever bij de kleine dan al die luxe extra's Liesje hoe is t met jou en je prinsesje Vanes, hoe ver zit je in je cyclus Mariah, je kan zeker niet wachten tot de 1e afspraak!!! Hopelijk mooi kloppend hartje 💕
Goed gaat zo snel, begint nu steeds meer te brabbelen en lachen zo gezellig Het schiet voor jou ook op hoever ben je nu ? Nog erg zenuwachtig voor de bevalling? Ik ben nu gelukkig weer helemaal hersteld, hechtingen waren beetje onstoken zijn er nu uit gehaald en nu ziet het er allemaal weer rustig uit.
Oh spannend vanes!! Succes aankomende dagen probeer het allemaal leuk te houden Liesje, ja tijd gaat nu wel snel. Nog 3 weken. Vind het nog steeds heeeel eng en slaap soms niet als ik denk aan de pijn etc. Maar nu ook veel last van harde buiken, afscheiding, maagzuur, En last van m'n ribben dus ben er klaar mee Maar mag nog niet. Gordijnen worden morgen pas opgehaald.en opgehangen. Wandrek moet nog worden opgehaald en ben vandaag pas de eerste baby was aan.het doen En moet dus ook nog alles strijken. Waren jullie achteraf iets vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis? Ben echt een stresskip ben steeds bang dat ik.iets voor mezelf of voor de baby vergeet.
Als je maar kleertjes hebt voor de kleine rompen sokken kleren muts warme omslag doek, jas/vest voor jezelf iets makelijks voor na de bevalling om naar huis te gaan ik hadden een jogingspak aan. Ik had het tijdens het bevallen erg koud dus iets van warme sokken. Fototoestel en oplader. Ojaa Wij waren 50cent voor een rolstoel vergeten en de verloskundige ook wel handig om bij je te hebben.
Hahaha liesje hier is t 2 euro voor rolstoel en inderdaad die moet ik niet vergeten Heb vorige week big shirt gekocht om in te bevallen en warme sokjes en pantoffels inderdaad.. m'n zus had dat ook aangeraden. Voor de rest heb ik alles wel wat je hebt opgenoemd. Heb alleen nog geen handschoentjes voor de baby .. die haal ik deze week even
Voorweeen misschien ik heb de weken voor de bevalling ook veel kramp gehad. Bigshirt is ideaal vond ik , wel daar gelaten want zag er niet heel fris meer uit na de bevalling haha Hopelijk kan je het nog een beetje los laten zwanger zijn is ook niet meer leuk op het einde. Duidelijk aangeven wat je wel en niet fijn vind aan je man en de verloskundigeb.Denk maar aan een mooi klein mannetje dat bij je gelegd wordt en met grote ogen aan kijkt zo'n mooi moment!
Ga je trouwens bv geven? Heb je al zoogcompressen waren bij mij niet aan te slepen. En vitamine D liggen ik niet in huis moest mn vriend gaan halen, handig als je het al thuis hebt liggen.
Heb vitamine d en k. Heb 2 pakken zoogcompressen gekocht. Haha misschien niet genoeg maar dan kan ik nog m'n man sturen voor extra. En tepel hoedjes voor de zekerheid. Een kolf van medela. Wil.heel graag bv geven. Maar ik ben realistisch ik.ga het eerst maar even aankijken voor ik roep dat ik een half jaar bv geef. Ben jij nog bezit of gestopt ? Best tijdrovend of niet? Heb echt eigenlijk alles behalve dus handschoentjes voor de baby evt tegen het krabben.. en moet nog 1 extra thermometer kopen voor mezelf. Voor de baby heb k een nieuwe mar wil voor mezelf ook een nieuwe. En ja de vk denkt ook dat het voor weeën zijn
Ik ben gestopt omdat ik teveel melk zag het niet meer zitten, koorts stuwing hele bed vol melk en mn kleren en doordat er zoveel uit kwam dronk liv ook niet goed dus moest ik kolven heb nog dingen geprobeerd om minder melk aan te malen maar dat hielp ook niet helaas had het graag langer gegeven maar toch besloten stoppen. Zit er geen thermometer in je kraampakket? Ieder een eigen nieuwe is wel fijn ja! Idd je kan altijd je man nog even sturen die van mij mocht ook kraamverba en zoogcompressen halen haha Ziet je man op tegen de bevalling?