Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee hij heeft er helemaal zin in en is heel kalm van nature .. ik ben hysterisch van mezelf hahaha. Lage pijngrens en gewoon bang!! Hij is heel erg van alles komt goed En zodra hij er is vergeet Je alles. Maar voor hem is het makkelijk praten aangezien hij niks voelt haha

Oeh klinkt niet echt prettig. Hoor vvaak dat men te weinig melk heeft maar niet eerder iemand Die teveel had. Kan dus ook nog .. m'n botsten zijn nog zo klein dat ik het me niet kan voorstellen dat er überhaupt melk uitkomt haha. Laat staan veel. Maar hoor dat het na de bevalling op gang komt. Ben benieuwd maar heb geen zin in non stop melkvlekken idd.

Ja er zit eentje in 't kraampakket Die is voor de kleine (of voor mij) en wil dus een nieuwe. Wil onze oude niet gebruiken dus nog even eentje aanschaffen.

Jij was te laat bevallen toch? 41 weken? Werd je niet moedeloos na 40 weken. Moet eerlijk zeggen hoop echt dat ik eerder of op z'n minst op tijd beval

2. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja 6 dagen te laat was er helemaal klaar mee, deed niks meer echt aan het wachten was ook zo blij toen het begon.

Fijn dat hij wel rustig is ik ben normaal ook best hysterisch maar tijdens de bevalling heel kalm had ik niet verwacht, heb ook niemand uitgescholden of pijn gedaan haha

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij moesten 1 euro voor de rolstoel!
    Zou dus van alles wat meenemen haha.
    Fototoestel niet vergeten! En zorgen dat ie vol is.
    Verder inderdaad kleding voor jezelf (voedingsbh!) en voor de kleine.
    Telefoonnummer kraamzorg.
    Verder heb je niet echt iets nodig. Luiers en kraamverband hebben ze daar. Ik had wel eigen shampoo mee.
    Wel spannend nog maar 3 weken!

De grootte van je borsten zegt trouwens niks over je melkproductie.
    Je moet voldoende klieren hebben.
    Zelfs met cup A is het mogelijk om bv te geven mits er genoeg klieren zijn.

Ik had van mezelf verwacht dat ik zou flippen als de vliezen zouden breken of als de weeën op gang zouden komen maar ik was de rust zelve. Partner trouwens ook.
    Ondanks dat het hier nog een heel gedoe was omdat we nog niet klaar waren en niks voor de hond hadden geregeld.

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Fijn pricil dat ze nu aan het onderzoeken zijn! Hopelijk vallen de uitslagen mee en kunnen ze jullie verder helpen! Gun het jullie nu ook zo erg!

Venesje Hoe gaat het bij jou? Ben je er al uit wat jij wilt gaan doen evt?

Yankee spannend zeg! Snap dat je er klaar mee bent hopelijk heb je een voorspoedige bevalling
    Ben wel heel benieuwd naar jullie naam ;)

Gek is dat eigenlijk ik vind deze weken vreselijk .. voel me misselijk moe chagrijnig en vooral onzeker
    Nog 4 nachtjes tot de echo .. hopelijk heb ik dan wat meer rust

5. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mariah, spannend!! Jaa, snap dat het echt spannend is. Die eerste afspraak kan een eeuwigheid duren en het is altijd lekker als je het hartje hebt zien kloppen. Toch een gerust gevoel. Nog 4 nachtjes dus voor je het weet is het zover

Hier gisteren controle vk gehad. Baby netjes ingedaald, voetjes nog steeds in m'n ribben vandaar alle pijn. Niks aan te doen helaas. Ze schatten hem op 7 pond bij geboorte. Dus ben benieuwd of dat klopt. Nog 2.5 week en misschien eerder hopelijk.

Jaa de naam staat nu vast. Die deel ik na de geboorte.

Hoe is het met Tika en de kleine? Alles goed met jullie?
    Beeb en liesje druk met moederen.. slapen de meiden snachts al door?

Hier kan ik nog elke dag uitslapen en heb dar echt nodig aangezien m'n nachten moeizaam gaan. Krampen, plassen, ribben. Denk dar het straks wel gedaan is met het uitslapen haha

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Spannend mariah slopend dat wachten!

Elke nacht nog anders vaak wordt ze tussen 4 en half 6 wakker.
    Geniet er maar van haha ik houuu van uitslapen maar ben bang dat dat er verlopig niet in zit, wel slapen wel vaak tot de volgende fles rond 8/9 uur.

Ik heb veel te weinig bij geslapen in de kraamweek bij een 2de ga ik echt meer mn rust pakken.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Mariahh!
    Hopelijk heb je een hele mooie echo.

Yankee, fijn dat alles goed gaat met de kleine.
    Geniet nog even van de rust ;)

Ons meisje slaapt van 21.30/22.00 tot 06.30 :)
    Morgen is ze al 12 weken!
    Donderdag weer prikjes :(

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Zo Yankee, spannende tijd nu! Het kan elk moment gebeuren nu!
    Ben heel benieuwd hoe je het straks gaat ervaren. Blijf maar gewoon denken, die pijn kan alleen maar erger worden ;) Dan valt het misschien mee!
    Neem ook dextro in je tas en evt flesje wat met rietje! Want tussendoor heb je misschien wel dorst maar soms drinken uit een flesje of glas is moeilijk!
    Benieuwd naar de naam!

Na een rommelige week van vorige week gaat nu alles weer goed.
    Hij had prikje gehad en reageerde daar totaal verkeerd op, vervolgens werd hij snotverkouden en bleef ongeveer 5/6 dagen verhoging houden.. Dronk ook mega slecht uit zijn fles en vervolgens kwam hij opeens aldoor weer s nachts.. terwijl hij al snel van 21.45-6.00 sliep..
    Maar Deze week ging het gelukkig weer beter, hij was heeel vrolijk en lekker aan het kletsen. Dus het was ook een combi prik, griepig en sprongetje..
    Dus hier gaat weer alles zijn gangetje!

9. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tika wat leuk van je te horen! En ben blij dat t beter gaat met C.
    Welke maat kleding dragen jullie.kids nu?
    Geldt ook voor beeb en liesje. Hebben ze lang in maat 50 gezeten? Beeb jouw prinsesje zal zeker nog.tijdje 44 hebben gedragen?

Maak me.over van alles.zorgen .. of ik genoeg kleding heb en of ik genoeg heb van elke maat BlaBla. Denk dat het de spanning is. Heb veel menstruatie pijn vanavond weer maar hoort er allemaal.bij schijnt. Volgens de vk zijn t voor weeën

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ligt heel erg aan de bouw van je kindje. . Hier een typisch marokaantje ze was 3 kg bij de geboorte en zeker 2/3 maanden in 50 gezeten.. nu is ze bijna 3!! En zit ze in 86/92 terwijl een Hollands welvaren wat 1 week jonger is in 98/104 zit
    op het cb hebben ze tegenwoordig ook grafiekjes qua afkomst en N. Zit op die grafiek juist iets boven gemiddeld

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Leuk om te kezen van jullie allemaal.

Mariahh wij hebben besloten het een half jaar zelf te proberen. Na dat half jaar willen we voor iui gaan tot de verzekering het niet meer dekt. Verder gaan we niet. Ivf gaan we niet doen, en hormonen etc ook niet. Ik reageer heel heftig op alleen maar de pil dus dat gaat niets worden.te ens heft mijn vriend een collega die zijn vrouw verloren is aan de hormonen ivm zwanger worden. Ze kreeg hier kanker van. Vraag me niet hoe of waarom maar dat was wat die collega zei. Dus mijn vriend wil niet dat ik hormonen spuit.

12. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh vanes. Ik snap je gedachtegang wel. Niet zover denken en hopen dat het lekker vanzelf lukt. Ik duim voor je

Hahaha Mariah, wist niet dat er iets bestond als typisch Marokkaant je .. Hier ook een halve Marokkaantje maar wist niet dat dat uitmaakte joh. Ben benieuwd !!

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hihi weet ook niet hoe groot jullie zijn. . Mijn man is 1.69. En zijn zussen allemaal rond de 1.60
    Zelf ben ik 1.71 dus ook niet heul groot..

Venesje knap dat jullie t nog een half jaar zelf willen proberen. Hopelijk hebben jullie snel goed nieuws lieverd!

14. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh hahaha als t daaraan ligt is mn man geen typisch Marokkaantje denk ik hahaa. Ik ben 165 en hij 192 cm. Dus ben benieuwd.

Héb je nu voorkeur voor een jongen nu jullie al een meid hebben?

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

V. zit nog in maat 50 :)
    Ze heeft inderdaad lang maat 44 gehad.
    Rompertjes zijn nog steeds in 44 trouwens haha.
    Mouwen van shirtjes in maat 50 worden nog omgeslagen. Broekjes zitten netjes. Klein beetje te groot nog.
    Ze heeft tot ongeveer 8/9 weken alleen maar 44 aan gehad.

Vanesje, hopelijk lukt het nog binnen het half jaar!

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje maar denk dat dat komt Door de eventuele Namen hihi
    Volgens mijn man en N. Is het een jongen heb zelf echt geen voorgevoel. .

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hopen dat je snel wat meer geluk hebt vanes!
    Liv heeft ongeveer 3 weken in maat 50 gezeten, maar er zit ook echt verschil in merken. Soms heeft ze 50,56 en 62 aan.

Als je wat vergeten bent is het zo bijgehaald.
    Dingen die ik niet in huis hadden waren vitamine, de borstel kon ik niet vinden (om alle bevallings viezigheid van dr koppie te krijgen )
    Heb je een speen in huis? Liv had m echt nodig enorme zuig behoefte.
    Als de bevalling begint zorgen voor genoeg fruit en iets van yoghurt in huis? Ik at heel veel fruit.
    oja ondergoed waar het kraamverband goed in zit ik had wat grotere onderbroeken van de hema

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh jaa ondergoed !! Thx liesje dar wilde ik nog kopen maar ben ik compleet vergeten

Fruit. Ben de slechtste fruit eter ever. Eet het heel weinig en moet mezelf dwingen maar zal erop letten. Is dat om de bv op gang te krijgen?

Vitamines heb ik d al in huis maar moet ik k nog aanschaffen. Die bedoel je toch voor de baby? Speentje's heb ik er 4 van dus dat zit wel goed

Borstel ligt nu nog in het mandje badspulletjes maar moet idd niet vergeten om stx te checken of alles er nog ligt haha. Kan best chaotisch zijn.

19. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nee had erg veel zin in fruit, meestal krijg je honger van bv maar ik had weinig trek in de kraamweek.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Pf ik heb zo de echo .. erg zenuwachtig! Hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina