Mariah succes!!! Laat ons weten hoe t gaat Hier 38 weken en druk aan de schoonmaak. Verzin elke keer iets anders dat nog schoner moet of overzichtelijker voor de kraamzorh. Wordt gek van mezelf. Maar het is wel heeeerlijk fris een schoon huis .. Babykamer is bijna af. Wacht alleen nog op de schommelstoel. Gisteren zijn de gordijntjes geleverd en geplaatst dus de baby mag wat mij betreft over een paar dagen komen haha. Hoe is t met jullie Tika beeb en liesje en jullie kids? Priscil en vanes, ales goed met jullie ? Hoe ver zitten jullie in je cyclus ?
Leuk benieuwd naar het eind resultaat! Liv zit in een sprongetje volgens mij ze wil niks alleen maar mopperen. Gisteren gingen wel winkelen en ze keek toch chagrijnig haha wel wat leuke kleren voor mezelf gekocht, nu nog wat kilo's minder
Spannend Mariahh! Hopelijk kom je terug met goed nieuws. Yankee, het schiet op voor je! Nog eventjes en dan kan je je kleintje in de armen sluiten. Hier gaat alles goed V. zit in de derde sprong. Nog steeds heel tevreden meisje! Kletst hele verhalen haha. Donderdag voor de 2e keer vaccinatie.
Mariahh wat spannend!! Ohh begint nou echt op te schieten hè, nog 4 weken op zn langst. Heerlijk dan eindelijk jullie mannetje! Hier gaat alles goed, zit op dag 7 van mn cyclus, niks spannends! Wel alles al ingeleverd wat we moesten inleveren voor t zh, dus nu is t afwachten tot de volgende afspraak
Hier een kloppend hartje en een ini mini garnaaltje in mijn buik! Termijn blijft voor nu even staan.. 20 oktober heb ik weer een termijn echo!
Fijn dat de echo goed was Mariah! Haha leuk he die Nesteldrang Yankee, Tijd gaat nu hard meid! Hier gaat het prima met C, Ontzettend zijn stem aan het ontdekken dus gilt soms alles bij elkaar van plezier. Echt leuk Ligt steeds meer op zijn zijtje dus probeer het draaien naar zijn buik een beetje te stimuleren.. Tot nu toe vind hij het erg grappig want op zijn buik spelen vind hij ook erg leuk.. Terugdraaien kon hij al vrij vlot 7 weken was hij toen.. Stopt ook alles in zijn mond en liefst allemaal tegelijk.. Heerlijk lachebekje!
Mariahh wat fijn dat alles goed was! Super. Hier nog alles hetzelfde. Ei weer gehad en volgende week vrijdag mijn nod. We zien wel weer, ik ben er steeds minder mee bezig merk ik. Ik vind het leuk om verhalen van anderen te lezen en leef met iedereen mee maar mezelf.. Zelf bescherming misschien.
Had ik ook vanesje! Heb mezelf tot aan de echo zelfs wijs gemaakt dat t niet goed was.. idd een soort zelfbescherming denk ik Mijn duimen draaien weer voor je! X
Hallo allemaal, dat is lang geleden! Wow Mariah, wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan!! Nog bedankt voor je berichtje! Ik kom niet vaak meer op de zp, maar ik dacht ik reageer hier nog wel even ! Hier zijn onze Max en Pim op 13 juli geboren (met 37 weken) en ze doen het uitstekend! Ze groeien bizar hard, denk dat ze inmiddels al verdubbeld zijn in gewicht! Het zijn dus al lekkere spekkies geworden! Yankee sterkte met de laatste loodjes! Die duren echt het langst ! Mooi kamertje hebben jullie gemaakt voor de kleine! Herkenbaar die schoonmaakwoede, maar als je eenmaal bevallen bent is het erg fijn als alles op orde is, dan hoef je even nergens aan te denken! Moet je trouwens ook niet willen! Lekker van je kleine genieten en je laten verwennen door je partner en de kraamverzorgster! En succes alvast met het slaapgebrek ! Vanesje, misschien maar goed die zelfbescherming, lijkt me heel moeilijk allemaal... Mijn duimen draaien ook voor je! Heb ik het goed begrepen dat jullie nog een aantal maanden doorgaan met proberen, voordat jullie de medische molen ingaan? En is je knie inmiddels volledig hersteld?
Hoi milie, leuk dat j er weer bent. Fijn dat het goed geeft met je kleintjes! Ja ik heb onderzoeken gehad en alles was goed, we moeten het nu nog een half jaar proberen en dan krijgen we hulp. Maar de arts had gezegd dat we met hulp niet meer kansen hebben, dus tja. Misschien is zelf bezig blijven beter.
Mille wat leuk van je te horen! Wat goed dat je kids het al zo goed doen en snel groeien. Ben je ook alweer aan het werk ? Hier inmiddels bijna 39 weken en nog geen teken van een baby!! Veel ongie krampen en harde buiken maar verder niks. Kan niet te lang lopen want m'n buik wordt er steenhard van. Dus voornamelijk thuis of kleine boodschapjes en moet zeggen dat dat wel heeel erg verveelt. Vooral nu alles al extra schoon is en ik niks meer kan verzinnen om schoon te maken. Wat hebben jullie eigenlijk laatste week/weken gedaan. Verveel me dood voor de buis. Heb wel drie keer de babykleding opnieuw ingedeeld. Mn tassen gecheckt. Ga elke dag zowat in bad en bel de hele.dag met wie maar kan praten hahahaha voel me echt depri worden zowat
Erg hè ik deed iegelijk bijna niks. . Slapen, Netflix kijken en me enorm vervelen :-| vond deze foto nog, gemaakt toen de bevalling net begonnen was, blijft gek dat liv daar in zat.
Wat leuk iets van je te horen millie! Fijn dat je mannetjes het zo goed doen! Yankee spannende tijden! Ben erg benieuwd.. hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten! Liesje wat een mooie foto! Kan niet wachten totdat ik zoon mooie buik krijg Hier gaat alles zijn gangetje erg moe en misselijk hopelijk trekt dat over een paar weken weg
Ppff balen Vanesje Yankee, word echt spannend! Ik had het plan om Netflix te gaan kijken. Had die gratis proefmaand aangevraagd op woensdag en toen is ze zaterdagnacht geboren hahaha. Niet echt nuttig maar ik wilde tv kijken wat afwisselen met in de tuin hangen en wat in huis rommelen. Mooie foto Liesje! Ik baalde achteraf dat ik daar niet aan gedacht heb. Mariahh, fijn dat alles goed gaat! Hopelijk voel je he snel beter