Hoi hoi meiden, nou eerst sorrie sorrie sorrie voor mijn lange afwezigheid... De focus lag heel even ergens anders en helaas ben ik nog niet zwanger.... wel inmiddels 21 dagen over tijd maar met negatieve testen Denk ik dat ik er van uit moet gaan dat fit Door stress komt.... of er volgt nog een wonder.. maar dat horen jullie dan direct! ik ga nu lekker jullie verhalen terug lezen en hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik zo lang niks heb laten horen..... liefs en tot gauw!
Leuk weer wat van je te lezen eenpluseen! Jammer dat je nog niet zwanger bent. Hopelijk heb je snel meer rust en ben je dan ook snel zwanger!
Leuk weer wat van je te lezen 1plus1! Hier is mijn hoop alweer gevlogen voel sinds gister niks meer heb 0.0 symptomen dus denk dat ik wel weer ongi word
Oh Mariahh wat balen zou dat zijn zeg! Maar je kan ook zonder symptomen zwanger zijn hoor! Ik blijf duimen.
Mariah kan me voorstellen hoor, is altijd een domper die witte testen! Ik voel me goed. Ben druk bezig, oa zusje verhuisd en werken. Over 7 dagen alweer mij ei, dumps de klusdagen komen er weer aan. Wanneer zouden jullie beginnen met ovu testen? Yankee hoe gaat het met jou?
Oke heel raar.. het is tot nu toe bij dat ene veegje gebleven.. ren elke x naar de wc maar spot niks meer.. Denk dat het dan morgen doorbreekt ? Innesteling lijkt me wat laat gezien ik op 10 dpo zit vandaag
Hier negatief getest zojuist.. wel buikpijn dus het zal wel doorbreken vandaag .. Ook hier geen 2015 kindje meer
He dames.. Sorry dat ik lang niks heb laten horen Ben de afgelopen tijd echt alsmaar ziek geweest Hoofdpijn, heftige krampen, griep, blaasontsteking, noem het en ik had het.. Vooral heel erg hoofdpijn/duizelig elke avond. Eet al best weinig en toch zit ik hele dag met een opgeblazen gevoel alsof ik een koe op heb. Zo gek de eerste 8 a 9 welen merkte ik niks en de laatste paar weken zijn echt killing.. Geniet er in elk geval zeker niet van zo.. Mja ik weet dat het ergens goed voor is maar ik zit niet zo lekker in m'n vel.. Overmorgen m'n 12 weken echo. En hoop/hoor dat na 12 a 13 weken de symptomen afnemen en je je eetlust terugkrijgt.. Daar hoop ik maar op! Mariah en Vanes, balen dat jullie ongie zijn geworden. Ken het gevoel als geen ander. Heb er in totaal ook 7 rondes over moeten doen. En pas de enige maand dat ik er (alleen vanwege vakantie) niet mee bezig was of t eigenlijk niet verwachtte was het raak. Dus zo hopelijk ook voor jullie snel een mooie posi test! En voor alle andere niet zwangeren uiteraard Liva, hoe is t met jou!? Jij nog ergens last van?
Yankee fijn weer wat van je te lezen! Wat gaat het hard 12 weken alweer!!! Hopelijk kun je snel genieten.. Hier is het doorgebroken op 11 dpo dus op naar ronde 8 Baal momentje maar we gaan er weer voor al is de lol er al wel een beetje vanaf
Balen mariah snap ik klote Yankee balen dat je je zo voelt! Hopelijk voel je je snel beter! Leuk de 12 weken echo dan is y echt al een babytje om te zien!
Balen Mariahh Hopelijk dan een januari 2016 kindje! Yankee, wat naar dat je zo ziek bent geweest. Tijd gaat hard...overmorgen je 12 weken echo. Ben benieuwd hoe hard je ukkie is gegroeid Plaats je wel een foto?
Balen Mariah. Begrijp dat de lol er vanaf is. T is niet meer spontaan en t word echt een moetje. Maar goed hopelijk duurt het niet al te lang meer, en mogen we ons snel bij de zwangere dames voegen. Vervelend Yankee dat je zoveel en lang ziek ben geweest, hoop dat het af gaat nemen en je dan lekker kan gaan genieten van je zwangerschap!