Nee blijft staan op 8 mei = moederdag Iemand uit een ander topic dacht een jongen te zien. . Ben benieuwd ik zie niks wil zo bellen voor een afspraak geslachtsbepaling
Ik heb zojuist besloten me af te melden op het forum. Ik mis het zwanger zijn en kijk nog te vaak bij de testjes en buikfoto's e.d. Denk dat het beter is voor mezelf om wat afstand te nemen. Hopelijk heb je nog een hele goede zwangerschap Mariahh. En ik hoop dat Priscil en Vanesje je snel volgen!
Wat fijn dat alles goed is Mariah!! Lekker genieten 😉 Ben erg nieuwsgierig nasr je bevallingsverhaal yankee! Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine man
Oh beeb wat jammer Ik zal je echt oprecht missen!! Vergeet niet dat je nog hormonen hebt hè lieverd! Tegen de tijd dat N. 1 jaar werd was ik pas weer een beetje mezelf Geniet van je prachtdochter het gaat allemaal veel te snel Hopelijk kom ik je hier nog eens tegen zodat ik je bij kan praten over mijn zwangerschap! X Pricil nee geen buik.. ben 2.5 kg afgevallen Door de misselijkheid hopelijk kan ik binnenkort weer genieten van eten Hier ook erg benieuwd naar yankee! Liva al bevallen?
Wat lief van je! Gaat inderdaad allemaal erg snel. De meiden op Facebook zullen me vast op de hoogte houden en wie weet spiek ik toch heel stiekem zelf af en toe hier.
Beeb ik hoop je ook weer terug te zien/ horen maar ik snap je wel. Mariahh wat een mooie echo foto's! En mooi dat alles goed is.
Iedereen hier zegt een jongen. . Zelf denk ik dat nu ook maar of dat nu mijn voorgevoel is of omdat iedereen dat zegt vind ik lastig .. Nog 3 weken geduld hebben
Mariahh ja morgen eerst tentamens en daar heb ik hard voor geblokt dus er tot nu toe weinig mee bezig geweest. Maar vanaf morgen de ik dat ik er wel weer veel bij stil sta. Volgende week zaterdag weten we meer, denk ik p, hoop ik.
Hoe zijn de Tentamens gegaan Vanes? Spannend de 17de mariahh! Kun je daarna gericht shoppen Ben toch echt wel heeel benieuwd hoe het met Yankee gaat? Niemand meer iets gehoord van haar?
Tika ben ook benieuwd hoor naar yankee, kijk elke dag even in de hoop dat ze wat gepost heeft. Hier de tentamen week goed doorgekomen. Voordeel van digitaal leren is ook de tentamens via je iPad en de cijfers direct. 10 voor Nederlands, 9,4 voor rekenen, 8,9 voor basiszorg, 7,1 voor anatomy. Dus ben errug tevreden.
Dat zijn hele nette cijfers Vanes!! Daar mag je heel trots op zijn zeg! Wat deed je ook alweer precies voor opleiding? Ik ga haar wel even een privebericht sturen wie weet ziet ze het dan?