Hoi dames Sorry sorry sorry!!!! Ik wist gewoon niet meer hoe ik hierop moest komen. Mijn tel was kapot, had meteen een nieuwe maar had deze pagina als favoriet dus kon er zo op en kon hem niet terug vinden Heb nu gegoogled op eerste ronde deel 2 dus dat had ik eerder moeten doen!! Hoe is het hier met iedereen? Zie dat beeb weg is. Wat jammer. Hier alsnog mijn bevallingsverhaal verhaal. Met 3 cm en veel pijn en 2 bezoekjes van de vk thuis zijnn we op 10-10 naar het ziekenhuis gegaan. Eenmaal daar aangekomen werden m'n vliezen gebroken en kwam ik in een weeën storm.terecht. ik heb een ruggeprik gehad en die vond ik heeeeeeeerrrrrlijkkk!!! Echt een verademing Nou op dat moment dacht ik 'dit doe ik wel eventjes'. Ik voelde m'n weeën niet meer maar ik zag telkens de hartslag vd baby dalen. Elke uur kwamen ze wel binnen stormen met 6 man en van alles in me spuiten ( weeën remmers bleek later ) .. snapte er niks van. Dacht moet toch juist weeën hebben om te bevallen. Ik blijf steken op 5 cm De arts kwam binnen en zei dat de hartslag vd baby enorm.daalt bij m'n weeën en hij niet wist waarom. Hij zei als het zo blijft doen we een sectio .. ik wist ni3t eens wat hij bedoelde. Ik dacht alleen maar komt wel goed. Er werd nog een balloon katheter geplaatst zodat ze ontsluiting zich nog meer zou vorderen maar toen daalde de hartslag vd baby nog meer en meer.. opeens kwamen ze weer binnenstromen en uit t niets riepen ze we gaan naar de ok. Ik helemaal overstuur en huilen en snapte niet wat er was z'n hartslag was zo laag dar ze het niet meer konden herstellen en werd meteen op een operatie tafel gelegd met nog een ruggeprik die in me werd gezet ... m'n man moest weg omdat die er niet bij mag zijn tijdens de ruggeprik zetten maar zou mogen komen voor de bevalling. Normaliter wordt je half verdoofd en komt er soort scherm in t midden. Maar ik was zooo in shock dat ik een paniek aanval kreeg. Alle pijnstillers werden me teveel icm de schrik. Begon te hyperventileren en werd claustrofobisch .. net toen het scherm kwam riep de gyn dat ik een paniek aanval had en zo niet kon werken dus k moest onder algehele narcose. Wat inhield dat m'n man ook niet meer mocht blijven. Was echt dramatisch. Maar zat zo te happen naar adem ik dacht alleen maar ik wil jullie niet meer zien.. 45 min later werd ik wakker en zag ik mijn man en zoontje pas. Heb heel veel pijn gehad en revalidatie duurde lang. Aantal dagen in het ziekenhuis geweest. Verder veel pijn aan de wond dat nu gelukkig minder is. Bij veel doen/bewegen voel ik hem.nog..
En nu ook leuk nieuw's Op 11-10-15 om 11:22 ben ik bevallen van mijn mooie zoontje Nadir. Hij woog 3440 en was 50.cm lang. Hij deed het vanaf het begin echt super goed. Verder drinkt en groeit hij goed. Hij krijgt nog steeds volledige bv en dat gaat prima. Vind het heerlijk om.thuis te zitten met hem De reden overigens dat z'n hartslag daalde was dat z'n navelstreng een aantal keer om z'n nekje zat dus we hebben geluk gehad dat er snel geanticipeerd is. Hier een foto vd new born shoot
Heb het gevoel dat ik zoveel moet zeggen om alles in te halen haha Vind het geweldig moeder te zijn. Kan na bijna 6 weken nog steeds uren naar hem staren. Hij is zo lief en rustig. Huilt amper. Sliep na een week al door tot 6 en slaapt nu van 12 tot 7. En dan na het voeden om 7 meteen weer door tot tien of elf. Was in het begin bang dat hij teveel sliep maar het cb vond van niet. Hij komt ook netjes aan. Hij is al een kilo boven geboortegewicht na een maand. Verder.. Liva, jeetje ook al zo een intense bevalling. Hoe is het nu met jullie? Liesje, wat is je meid toch groot geworden!! Tijd gaat zo snel hé. Snap dat je het lekker vindt thuis te zitten. Is toch heerlijk zo lekker je eigen meis opvoeden . Hoe doet ze het? Mariah, gefeliciteerd met je meisje!!! Had je nog een voorkeur voor een jongen omdat anderen dat zeiden en omdat je al een meisje hebt of wilde je liever een zusje voor N? Tika, sorry meid zie je bericht dus nu pas. Hoe is het met jou en C? Groeit ie al goed? Die zal ook wel een grote kerel zijn geworden . Merk nu al dat de tijd te snel gaat Vanes en priscil. Ik blijf het zeggen. We blijven hier allemaal door kletsen (ik ga niet meer weg) tot jullie ook mogen genieten van dit wonder. Hoop echt dat het snel raak is. Gun het jullie van harte Heeft iemand nog contact met beeb? Vind jammer dat ze weg is. Ze was zoo actief haha
Jeetje zeg.. Dat is wel heel erg heftig.. de geboorte niet meemaken van je zoontje!! Gelukkig gaat 't nu allemaal goed, volop genieren van je mannetje! Wat een heerlijk kereltje zeg, mooie bos met haar ook. Mooie foto's!! Tuurlijk onze tijd komt nog wel! ☺
Jeetje yankee super heftig! Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen en genieten jullie nu Wat een onwijs mooi mannetje is N. Adir zeg en wat een mooie naam! Gezellig dat je er weer bent ! Ik had graag een zoon gewild maar toen ze zei meisje was ik meteen verkocht .. 2 meiden straks lekker bij elkaar slapen prinsessen films kijken en lekker tutten met mama kan echt niet wachten nu het voelt al helemaal vertrouwd
Mariah Wat leuk een dochter!! Je man gaat het zwaar krijgen haha 3 vrouwen Jeetje Yankee, dat is een heftig verhaal zeg. Vind eerlijk gezegd wel dat ze je slecht op de hoogte hebben gehouden. Logisch dat je daardoor helemaal in paniek raakte! Knap mannetje en een mooie naam! Wat heerlijk dat hij het zo goed doet allemaal. En dat doorslapen is ook heel fijn he Lekker genieten ervan meid! C doet het erg goed. Rolt alle kanten op tegenwoordig. En is bezig met tandjes krijgen.Knalrode wangen aldoor en wat verhoging. Af en toe wat dreinen maar meestal super vrolijk. Hij is de 20ste (vrijdag) alweer 6 maanden! De 24ste moeten we weer naar het cb dus ben benieuwd wat hij nu weegt en hoe groot hij is!!
Yankee gefeliciteerd! Ik maakte me al zorgen fat er misschien iets gebeurt was. Mooie foto's hoor! Zo schattig, net Anne geddies. Mariah wat super leuk een meid erbij. Een meiden huis haha.
Wat een verhaal zeg jeetje! Maar wat een mooie mannetje en wat een bos haar!! Hier alweer 3,5 maand ze wordt zo groot en wijs geniet er zo van. Dat kleine gaat steeds meer weg, leuk een nieuwe fase maar gaat me soms ook wel erg snel allemaal. Wat leuk mariah nog een meisje! ! Hoe voel je je, komt er al een buikje?
Ik had ook geen fb. Maar wist niet dat jullie daar nog kletsten. Ik heb een fb aangemaakt omdat ik hier in een groep zat met meiden die met mij zijn bevallen. Dus gebruik het alleen daarvoor en best zelden maar zou het toch leuk vinden als jullie me daar toevoegen in de besloten groep