Die spreken we daar idd! Zal ff doorgeven dat je naar haar gevraagd heb dan kijkt ze misschien zelf nog even!
*even inbreken, Mariah zie dat je een meisje krijgt! Leuk een meid erbij. Geniet nog van je zwangerschap. *
Jeetje Mariahh gaat id snel! Met mij gaat het goed. Afwachten weer tot mijn ei eraan komt. Nog 10 dagen dacht ik.
Mariah super leuk joh. 2 meiden!! het blijft een droom van me ooit een meisje te hebben!! hoe voel je je verder ?
Hee meid! Hier gaat alles goed hoor. Zit op dag 36 ofzo en nog geen eisprong gehad. Word weer een lange. Wat gaat het hard zeg, over 3 weken gewoon al op de helft! Jeetje. Voel je je goed? Liefs
Hier drukke dagen gehad n is alweer 3! Over 1.5 week de 20 weken echo spannend! Nog leuke nieuwtjes hier ?
Nog gefeliciteerd!! Gaat snel hé allemaal! Tijd vliegt en nou zeker met deze maand. Wel heel gezellig, hou ervan! 🎄 Hier eigelijk niks te melden.. nog steeds in afwachting van een eisprong of een menstruatie. Maar nog geen tekens van beide. Maandag nog een zwangerschapstest gedaan, maar zoals verwacht hartstikke negatief!
Vandaag ongesteld geworden, dus donderdag beginnen met de clomid. Spannend!! Hoe is t verder met jou?? Voel je je nog goed?
Balen fijn dat je nu kan beginnen met clomid! Hopelijk heb je niet al te veel last van bijwerkingen en gaat het goed zijn werk doen! Hoe voel jij je er zelf bij? Je komt altijd zo positief over! Hier de 20 weken gepasseerd en vanmiddag de echo vind het erg spannend! Buikje begint te groeien nu en het besef komt nu ook wel .. Wil vanaf januari gaan shoppen
Hoop het ook niet, is t wel zo dan is t pech. T is voor een goed doel! ☺ Voel me er zelf wel goed bij, vind 't wel spannend. T voelt nu al alsof t nu pas voor t echie is terwijl ik nog niet eens met de clomid ben begonnen. Haha ben meestal ook wel positief hoor, heb ook wel m'n baal momentjes maar niet zo vaak meer als in 't begin. Heb t beetje los gelaten allemaal. Ohh spannend zeg, je zal 'm nu wel gehad hebben. Hoop dat alles goed is met de kleine meid!!! Ben benieuwd naar je buikje! Wel heel leuk lekker gaan shoppen straks!
Knap van je pricil! Hier slopende dagen gehad beebje ligt heel diep in mijn bekken waardoor ze moeilijk konden meten Gisteren nog eens 2 uur gelegen en uiteindelijk net voor de doorverwijzing kregen we alles goed in beeld! Alles tot nu toe goed!
Helemaal het bericht gemist! Wat fijn meid dat alles goed is met jullie meisje! Altijd een opluchting. Nou lekker shoppen!! Hier toch nog niet begonnen met de clomid 😓. Was vorige week dinsdag ongesteld geworden en dan kwam t precies zo uit dat ik dan 1,2 of 3 januari naar t zh moest voor een echo. Dus ze hebben me geadviseerd om een maand later te beginnen. Heb dus wel aangegeven dat ik een recept wil om m'n ongi op te wekken want heb geen zin dat er straks weer bijna 60 dagen tussen zitten. Moet nu maandag een mailtje sturen en dan gaan ze overleggen. Dus nog even geduld 🙈😝