Oh jammmorgenah dat je weer verder moet.. snap dat je dat geen zin meer hebt. Yankee wat leuk ik heb ook donderdag een echo hoelaat jij? Ik heb morgen mijn termijn echo met 10+3 zo spannend laatste echo was met 7+3. Plaats je een foto? Doe ik dat ook. Hoe is het met jou buik? Ik heb vandaag positiebroek besteld. Dus hoop van harte dat het morgen goed is.
He dames! Thanks voor jullie lieve woorden Hoop dat t snel voorbij is Liva, ik heb morgen 18:10 en zal zeker een foto plaatsen. Ik draag alles nog in maat 34/xs wat altijd m'n maat is geweest. Ben juist door het feit dat ik ziek ben geweest 3 kilo afgevallen. Nou ik weeg al niet zoveel dus dat is niet best. Ik probeer m'n best te doen beter te eten maar zit constant na elke hap met een opgeblazen gevoel..
Vandaag weer bij acapunctuur geweest. Deed dit keer iets zeer. 2 naalden in mijn buik en ik voelde mijn baarmoeder werken, leek net. Nu nog, soort spierpijn maar net niet. Als ik daar klaag zegt hij altijd " dat is goed!" Whahaha. Hij vertelde vandaag dat vrouw nr 6 zwanger is die van hem acapunctuur krijgt. En hij vertelde dat je als je net zwanger bent ook kan blijven komen zodat het goed ingesteld en blijft zitten. Wist ik niet. Maar hopen dat ik nr 7 word ... Wijzigen Rapporteren
Vanesje, fijn dat je dit kan blijven doen als je zwanger bent. Hopelijk nummer 7 inderdaad!! Tika, al 31 weken vandaag zie ik! De laatste loodjes komen eraan
Net terug! Alles was helemaal goed Hij/zij was helemaal druk aan het doen. Koprol na koprol en duimen.. Echt geweldig om te zien. Hier een foto Happy!! Zo vergeet je toch de pijn
Jaa alweer 31 weken! Gaat echt hard! Ben ook aldoor heel moe. Dus lig vaak s middags ff op rust en opeens in het dan 45/60 min later Merk nu dat mijn conditie snel achteruit holt. Van de week een stilstaande roltrap op moeten lopen.. pfff was kapot.. Krijg nu wel vaak te horen dat ik een kleine buik heb. Ga het volgende week toch nog maar een keer aan de vk vragen.. Volgens het opmeet schema was het vorige keer gewoon normaal.. Maja mensen moeten wat te zeuren hebben he Lekker druk kindje dus Yankee! Leuk hoor! Hoe ver ben je nu precies en wanneer uitgerekend?
Mooie echo yankee fijn dat alles goed was! Merk net nu ook tika heb soms zo weinig energie, en erg last van bandenpijn. Nog 1'5 maand werken zo'n zin in Fijn dat t bevalt vanes en wie weet helpt het hoop het!! T s voor heel veel dingen goed, op zwangerschaps zwemmen zijn er ook een paar die er heen gaan als de baby in stuit ligt om het terug te draaien.
Wat fijn dat alles goed was Yankee! Leuke foto Tika, ja zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Als ik kijk in het buikfoto topic is er geen enkele buik gelijk dus zou me daar niet druk om maken. Keertje extra vragen aan de vk is ook niet erg natuurlijk.
Heee yankee.. Hier was de echo gister ook goed..er was een heel druk klein springent baby'tje te zien. heel leuk..alles zat er aan en was mooi te zien. gister ook mijn familie en dochter verteld. Ze is nu al een mega teotse zus. vanmorgen ging ze ff luister naar de baby via mijn buik lief. Wou gisteren al reageren maar telefoon liep steeds vast en na mijn werk moest im mee naar het werk van mijn man. Was een borrel en hij had als verrassing taart gehaalt om het te vieren. Lief dus was pas laat thuis. Wat had jij een mooie echo zeg..hoever ben je nu precies ik ben 18 oktober uitgerekend
Liva, mooie echo ook! Ik ben 10 okt uitgerekend dus scheelt maar 8 daagjes!! Ben morgen 12 weken .. Vandaag bloed geprikt en kraamzorg geregeld..
Leuk zo dicht op elkaar! Liva, wat lief van je dochtertje dat ze naar de baby luistert haha. Gaat ze ook een keer mee naar een echo?
Hoi meiden.. Hoe is het hier met iedereen.. Hier gaat het wel. Nu ik de 12 weken ben gepasseerd hoop ik maar dat m'n kwaaltjes snel weg zijn.. 20 april de geslachtsbepaling !! Zoo spannend. Heb totaal geen gevoel maar iedereen om ons heen die het weet zegt een jongen.. Dus ben benieuwd.. Hoe gaat het met de rest vd dames ?
Spannend geslachts bepaling! Hopen dat je je snel beter voelt! Hier gaat t goed, wel last van m'n banden en soms m'n hormonen dan is m'n vriend de klos en zeik ik om alles. Begin je al een buikje te krijgen?
Spannend!! Leuk hoor, weer even spieken naar de Beeb en gelijk weten wat het word! Dan kan het shoppen beginnen ! Hier gaat alles goed. Bijna mn nod. mn vriend denkt dat het bij ons niet lang meer gaat duren. hoop dat hij gelijk heb 😁