Eerste ronde... Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beeb87, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend Yankee!
    Ben benieuwd :D
    Hopelijk heb je snel minder last van de kwaaltjes.

Hopen op het gevoel van je vriend Pricil!

Hoe zit de band die je hebt gekocht Liesje?

Hier gaat alles wel goed.
    Ben flink gegroeid in 2 weken tijd.
    Heb ook wel echt last van bandenpijn.

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa idd spannend..

Hier gaat het ook wel goed.. Nee, nog geen buikje :(
    Hadden jullie dat al wel met drie maanden? Moet wel zeggen dat ik best slank ben van nature en de afgelopen tijd niet zo veel/goed eet omdat m'n eetlust een beetje verdwenen is. Dwing mezelf soms te eten..

Voor de rest ben ik idd ook heel erg benieuwd naar de geslachtsbepaling! Maakt ons natuurlijk niks uit, maar hoop stiekem heel erg op een meisje. En manlief op een jongen dus sowieso zijn we happy.

Zijn jullie meteen begonnen met aankopen nadat jullie wisten wat het werd of hebben jullie daarvoor al aankopen gedaan. Heb zelf niks gekocht maar al heel veel gekregen van m'n schoonmoeder die zo enthousiast is ( haar eerste kleinkind ) voor m'n moeder wordt dit haar tiende kleinkind hihi. Nog steeds leuk natuurlijk maar merk wel dat m'n schoonma helemaal trots is. Gelukkig alles wel in neutrale kleuren gekregen ..

Hebben alle mama's to Be al een kinderwagen en kinderkamer gekozen? Waar hebben jullie je keuze op gebasseerd? Neutrale kleuren qua meubels? Ik ben vorige week voor t eerst na babypark geweest maar wat een aanbod. Schrok er gewoon van. Voor de kinderwagen vind ik de stokke Xplory heel mooi dus die wil ik graag. Maar de babykamer! Alles lijkt op elkaar, en alles is leuk. Weet totaal niet hoe je een keuze maakt...

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb daarvoor al verschillende dingen gekocht.
    Maar dan neutrale spulletjes zoals hydrofieldoeken, hoeslakens voor het bedje, witte/grijze rompertjes.
    Toen we wisten dat het een meisje werd ben ik pas aan kleertjes begonnen enzo.

Kinderwagen word hier vrijdag bezorgd :)
    De keuze is vooral gebaseerd op de makkelijkheid van inklappen, het formaat van de ingeklapte wagen en het gewicht.
    Ik wilde een kleine wagen die makkelijk in te klappen is en niet te zwaar is om in de auto te tillen.
    Verder moet je bij babypark met gewoon met allerlei merken gaan lopen over dat pad wat ze aan hebben gelegd.
    Weet je gelijk wat je prettig vind lopen.
    Was een erg handige tip toen van Tika :)
    Maar de Stokke is erg mooi!

De kamer hebben we grijs gedaan omdat het voor zowel jongen als meisje kan. Wilde geen wit.

Aanbod is inderdaad heel erg groot!
    Beetje te groot misschien haha.
    Maar dan zit er wel altijd iets bij wat je mooi vind :)
    Gelukkig heb je tijd genoeg om rond te snuffelen :D

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik had ook al wat neutrale dingen, en toen ik het geslacht wist echt voor een meisje gaan shoppen.
    De meubels hebben we wit, en op de prijs gelet sommige kamers zijn merr als 1000euro dat vind ik zonde.
    En met accessoires hebben we het opgeleukt helemaal naar mn zin nu.
    Je hebt zoveel spullen en op de aanbiedingen letten scheelt ook veel geld.

5. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb de band nog niet binnen beeb.
    Nu aan t werk en begin nu weer last te krijgen, drukke werk week dus hoop day t helpt.

6. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh thanks ladies!

Beeb, das idd een goede tip.
    Ga ik onthouden. En ook wat betreft de aanbiedingen. Ben daar zo slecht in maar ga nu wat meer opletten. Ik vind prenatal best prijzig in vergelijking met andere winkels waar babykleding/uitzet wordt verkocht. Zag toevallig kruiken etc die waren duurder dan babydump.
    Maar heb nog 6 maandjes om alles aan te schaffen. Of eigenlijk 4 want lijkt me best stressvol alles op het einde te moeten doen..

Beeb, fijn dat je al zoveel hebt en ervoor al hebt aangeschaft . Dat scheelt dan weer. Beter dan alles in 1x afrekenen ..

Liesje, ja heb je gelijk in. Vond de babykamers bij babypark bijna allemaal boven de 1000 euro. En als het eronder was, was t excl kast. Best prijzig allemaal. Vond t beetje overweldigend. Nemen jullie ook een Wiegje voor in de slaapkamer? Hahaha ben echt über onwetend!

Schaffen jullie een box aan voor de geboorte?
    Lijkt me toch wel handig (vooral als je in een eensgezins woning woont) hoef je niet op en neer op de trap te lopen als ze/hij overdag dutje doet?

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Jeetje alweer 12 weken Yankee! Gaat snel he!

Tip als kruik, Zensy softwarmer! Is oplaadbaar, heb hem nu in huis. Geweldig ding. Als ik bijv last heb van mijn rug ff 5 min opladen en hij is 4 tot 5 uur lang warm!

Ik heb veel witte basic dingen gekocht als lakens bij de hema met de sticker/kortingsacties.
    Babydump de jolein dekens gekocht lichtgrijs. Misschien allemaal heel simpel maar stel ik krijg een tweede van een ander geslacht wil ik niet alles opnieuw kopen.. Natuurlijk hier en daar wel een kleurtje hoor:D
    Dit heb ik met de rest ook een beetje zo gedaan.
    Nou houd ik erg van uitzoeken waar het allemaal het voordeligste is of waar een aanbieding is hoor;)

Ik heb zaterdag voor de familiewieg gekeken, deze komt in onze kamer te staan. Misschien niet helemaal onze smaak maar het ligt er hooguit een paar weekjes in.
    Je kunt evt ook de kinderwagenbak nog nemen zei de kraamzorg bij ons. Maar het leek ons steeds zo heen en weer gesleep..

Kamertje en box hadden wij via marktplaats omdat we een nieuwe kamer vooral gewoon best wel prijzig vonden en van opknappen houden. En er staan echt hele knappe kamertjes op. Maar dat moet je net willen natuurlijk;)

8. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb wel een wieg gekocht wil borstvoeding proberen en dan lijkt het me de 1ste weken wel fijn en makelijk om het op de kamer erbij te hebben.
    Ook een box gekocht lijkt mij onmisbaar net als een wipstoel.

9. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames

Liesje, ja dacht ook dat de box een must was..
    Niet aan wipstoel gedacht (schaam) maar dat moet ik dan idd tegen die tijd ook aanschaffen..

Neem je ook al een autostoel? Of blijven ze in eerste periode gwn in de maxicosi? #onwetend

10. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nee ze kunnen eerst gewoon in de maxi cosi in de auto.
    Logisch toch dat je dat niet weet.
    Een stoel voor op de kamer lijkt mij ook fijn, lekker samen zitten of even rustig voeden.

11. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja wilde idd een Wiegje in de slaapkamer voor het voeden en zo hoef ik niet heen en weer te lopen.

Een mooie wipstoel voor in de babykamer heb ik al online gevonden.. Maar vind ze zooo duur!!!! Dus ik wacht nog even tot ik een mooie aanbieding zie! Aangezien ik super slecht ben met aanbiedingen vinden, probeer ik mezelf daar nu in te beteren hihi scheelt toch heel veel. We willen wel alles nieuw.. Maar liefst niet meteen de hoofdprijs betalen

12. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik had het showmodel van de babykamer scheelde 700 euro.
    Wiegje had ik bij de baby dump met 25% korting.

13. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh liesje thanks! Dat zijn idd ideeën !! Meestal zijn showmodellen nog zo goed als nieuw!!

14. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Meld je ook even aan voor alle nieuwsbrieven van bijv: prenatal, babydump en babypark.
    Dan krijg je alle folders en aanbiedingen ook meteen binnen!

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat een druk geklets over baby spullen hier :) super leuk! Word er zelf alweer helemaal enthousiast van :)

Hier helaas wat minder.. N is woensdag geholpen aan gaar amandelen mochten eind vd middag naar huis.. Helaas sinds zaterdag hoge koorts en sinds gister weer opgenomen ivm infectie waar ze nu antibiotica voor krijgt en beginnende uitdroging. Vanavond is het infuus eruit gegaan en als ze morgen voldoende drinkt mogen we naar huis..
    Ben helemaal brak en gaar dus hoop weer snel th te zijn

16. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Wat een gedoe Mariah!
    Dronk ze na de operatie wel weer goed? En viel het mee dat ze uit de narcose kwam.
    Hoop dat ze morgen mee naar huis mag. En dat jullie het dan af kunnen sluiten!
    Kun je wel een beetje slapen in het ziekenhuis, neem aan dat je daar ook slaapt?
    Sterkte ermee!

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Jeetje zit niet mee! Beterschap voor jullie meisje!

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat vervelend Mariahh!
    Hopelijk knapt ze snel weer op.

19. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tika enorm bedankt!
    Heb me meteen aangemeld. Heb veel gehad aan jullie tips!!
    Voel me ook zo onwetend. Weet niet waar ik alle info op kan slaan. Heb me wel ingeschreven voor zwangerschapsyoga en zwemmen.. Dus daar begin ik vanaf 20 april mee. Heeft 1 van jullie ervaring met 1 vd 2 cursussen en hoe is dat bevallen ??

Mariah, wat vervelend joh! Ik
    Hoop dat N zich snel beter voelt. En dat ze morgen hopelijk naar huis mag! Veel beterschap ..

20. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik doe zwemmen en vind t heerlijk, vooral als je buik zwaarder wordt geeft het verlichting en ontspannend.

Deel Deze Pagina