Pfoehh jullie krijgen aardig wat voor jullie kiezen met jullie meisje. hopelijk knapt ze snel op! hoop dat ze vandaag naar huis mag!!
Mariahh wat vervelend zeg voor je meisje! Ik hoop dat ze voldoende drinkt en dat ze vandaag naar huis mag! Succes
Yankee, ik heb de ovu testen niet ontvangen per post. Heb je ze wel verstuurd? Hoeft natuurlijk niet, wil je niet pushen maar, zou zonde zijn als ze in de post verloren zijn geraakt. Dat jij ze verzonden hebt en je afvraagt waarom ik niet even dankjewel zeg..
He meid!! Wat erg, ik heb je adres nooit ontvangen!!!! Zie nu pas je berichtje!! Want was in die periode strontziek!! Solly!! Doe ze morgen meteen op de post en stuur je hier meteen berichtje als het gebeurd is!! Dan weet je dat ze de volgende dag aankomen !! X Voor de zwangeren, nemen jullie paracetamol als je echt enorme hoofdpijn hebt. Of nemen jullie helemaal geen pijnstillers. Ik voel me laatste tijd zo bagger dat ik paracetamol inneem (na overleg uiteraard met de vk) maar voel me toch soort van schuldig ofzo
Paracetamol nam/neem ik gewoon als ik veel hoofdpijn of rugpijn heb. Kan geen kwaad als je je gewoon aan de normale hoeveelheid houd. Net de vk maar ff gebeld. Was al aantal dagen erg duizelig, heel benauwd, hoofdpijn, bloeddruk ietsjes hoger maar nog niet te hoog en zag sterretjes af en toe. Ze weet het aan stress van de afgelopen dagen (oma is overleden) Vrijdag sowieso controle en voor de rest alles ff in de gaten houden. Mariah mocht N vandaag naar huis??
Yankee, je mag best zo nu en dan paracetamol nemen. Heeft de kleine geen last van Tika, wat vervelend dat je daar last van hebt. Gelukkig een goede bloeddruk. Het is ook niet niks geweest met je oma. Rustig aan doen meid.
Yankee, geeft echt niet hoor, maar vond het stom als je ze opgestuurd had en ik niet bedankte. Bedankt alvast! Tika wat vervelend zeg! Hoop dat het snel beter gast, en gecondoleerd nog. Ik heb een keer gehoord dat je paracetamol mag maar dan 100mg en dat verspreid over de dag een keer of 5. Maar als je vk het prima vi d dan is het goed toch!
Hoi meiden!! Hoe is het hier Behalve dan het slechte weer, voel ik me eindelijk weer een beetje mezelf.. 3 maanden zijn voorbij dus nu maar hopen dat dat zo blijft. Liva, hoe is het met je?! En weet er iemand waar mammadoe is ? En hoe het met haar gaat. Voor iemand die best actief was is ze verdwenen hoop dat alles met haar en de kleine helemaal goed gaat!
Fijn dat het beter gaat! proberen te genieten van je zwangerschap, de 9 maanden zijn zo om . Met mamadoe gaat het goed hoor, met dr baby ook voor zover ik weet! We hebben natuurlijk ook een groep op fb en daar reageert ze wel regelmatig op.
Fijn dat het weer wa beter gaat Yankee! Tijd vliegt inderdaad dus lekker van genieten als je je goed voelt
Ja klopt! Thanks beeb Hoe is t verder met de dames hier Ik ben bekaf. Vriendinnen en schoonzussen kwamen langs dus na lange tijd weer eens uren geshopt!! Ben bekaf en zoo moe niet normaal. Trek het niet meer zo goed. Vanesje, heb de sticks op de bus gedaan dan weet je dat je ze elk moment kan verwachten ik Hoop dat ze je geluk brengen. Ik heb ze 2 maanden gebruikt en vond het toch niks. De maand dat ik gestopt was ben ik zeanger geworden. Het zijn trouwens van zwanger en Kids en die schijnen wel goed te zijn.. Iemand nog leuke plannen voor t lange weekend dat eraan zit te komen?!
WVW dank je! Ik had ze ook van z&k dus ik weet hoe ze werken, vind die erg fijn. Hoorde ik trouwens van vriendinnen ook vrij snel dat winkelen niet mee hele dagen kon.
Sorry voor de late reactie!!! Woensdag ochtend mochten we naar huis! Dinsdag was ze afgevallen en had ze te weinig vocht op om naar huis te kunnen en ineens ging ze in de avond goed drinken en wou ze zelfs eten nu nog tot maandag ab gebruiken Hakt er wel in hoor.. zo heeft ze nooit wat en zo ligt ze 3x in 2 maanden tijd op de kinderafdeling.. Nu is ze vooral erg huilerig en boos.. denk dat het haar ook allemaal te veel is .. paadweekend dus lekker bij komen ..
Wat fijn Mariah! Mijn benen voelen altijd alsof ik de hele dag gewinkeld heb rusteloze benen. Dag shoppen kan ik wel, maar wel met wat meer pauzes tussen door. Vandaag eindelijk weekend, wat een drukke week ben kapot lekker niksen vandaag. Nog geen idee wat we dit paasweekemd doen, vriend wil bij de motorcross kijken maar daar heb ik geen zin in, dus hij gaat maar alleen. Morgen avond familie feest van vriend z'n kant, opzich wel gezellig maar weet nu al dat schoonmoeder de hele avond gaat pronken met me en over de baby gaat praten tegen iedereen en daar ben ik na een poosje wel klaar mee, maat we gaan net zien.
Goedemorgen allemaal! Fijn paasweekend! Hoe voelt iedereen zich (zwangeren/niet zwangeren) Hier gaat t wat beter.. Merk dag ik niet meer kan uitslapen! Wat ik heel jammer vindt .. gaat iemand nog wat leuks doen vandaag. Ik weet het nog niet. Liesje, ik ben ook totaal niet vd motorcross dus ik zou ook niet gaan (mannen houden daar altijd van.. )
Fijn weekend allemaal! Wij hebben geen bijzondere plannen. Alleen eten bij schoonmoeder. Verder doen we het lekker rustig aan. Ik zit eigenlijk ergens al een langere tijd mee. Ik heb het gevoel dat mijn moeder het helemaal niet zo geweldig vind om oma te worden. Het is zo anders dan ik me had voorgesteld. Nooit is een appje hoe het gaat. Ze belt nooit spontaan zelf. Eigenlijk nog bijna niks gekregen. Het is absoluut niet zo dat het me om de spullen gaat maar het is het idee erachter. Ze zegt tegen anderen op fb dat ze het niet kan laten om iets te kopen. Het enige wat we hebben gekregen van haar is een mini baby born ofzo Waar ze nog lang niks aan heeft. En een kleding setje met oma's lieveling, en daar was ik zelf bij toen ze het kocht. Mijn vader daar in tegen is heel anders. Die had al een slabbetje onder de kerstboom gelegd (terwijl we dus pas 1e kerstdag vertelt hebben, maar hij had zo'n sterk voorgevoel dat ie gewoon al wat gekocht had haha). En een leuke speelketting waar ze mee kan spelen als je der aan het verschonen bent enzo. Altijd als ik binnen kom dan is het 'hallo meisjes' of 'dag dames' en dan wrijft ie even over mijn buik. Heeft m'n moeder nog nooit gedaan. Nou is ze mee geweest de kinderwagen uitzoeken dus ik snap dat ze er minder interesse in heeft maar ik stuur dus toen straks een berichtje of ze hem nog willen zien voor we hem op de kast leggen. Zegt ze dat ze er toch al mee gereden heeft en dat mijn vader druk is. Kortom nee leg maar weg. Schoonmoeder vraagt gisteren gelijk uit der zelf wanneer ze langs kunnen komen om hem te bekijken. Mijn schoonmoeder is ook zo anders. Die vraagt bijna elke week hoe het gaat, of we nog dingetjes gekocht hebben, of ik een lijstje wil maken met spulletjes die we nog moeten hebben en komt met spontane cadeautjes. Gisteren nog komen ze kijken bij de kinderwagen en had ze 2 hele leuke rompertjes meegenomen. Eigenlijk ben ik er heel verdrietig om. Ik wil haar ook niet vragen hoe het nou zit want dan gaat ze toch van alles ontkennen. Heeft geen zin. Maar ondertussen doet het wel pijn dat ze zo weinig interesse toont.
Fijn Mariah dat ze weer thuis is! Hoop dat het nu allemaal achter de rug is voor jullie! Ik heb morgen een trouwfeest van mijn zusje. (zij is bekeerd en het is in een moskee en mannen en vrouwen apart) Ben erg benieuwd heb het nog nooit mee gemaakt. Vriend gaat niet mee schoonmoeder is jarig en de hond moet anders veel te lang alleen zijn. Verder 2de paasdag samen gezellig eten. Wat vervelend dat je dat zo voelt bij je eigen moeder. Misschien dat je toch eens met je moeder kunt gaan zitten om je gevoel hierover te bespreken en dat het je toch wel verdrietig maakt! Het is wel een beetje herkenbaar.. Heb hetzelfde met mijn schoonmoeder. Die heeft nog niets gegeven (het gaat idd niet om de spullen zoals je zegt maar maar gewoon het idee), vraagt nooit naar de afspraken/echo's en zegt alleen maar wat word je dik.. Dit steekt ook zeker!