Liesje, ja dat snap ik. Had je ook voor de kleine gekozen als de grote kamer boven was? De beiden slaapkamers grenzen aan onze slaapkamer. (Onze slaapkamer staat zeg maar in het midden) dus dat maakt niet uit
Was een bijzondere dag dus Tika. Ik had het ook niet op prijs gesteld als ze allemaal aan m'n buik zouden voelen. Bah. Alleen bepaalde mensen mogen dat en voor de rest is het verboden terrein Lekker rustig aan doen vandaag! Wij hebben geen giga grote kamers. De grootste slapen wij. De middelste hebben we de babykamer van gemaakt. De kleine is kantoortje geworden, die was echt te klein voor de baby. De middelste kamer is 2,40 breed en 3,70 lang en we hebben echt ruimte genoeg We hebben nog geen plannen voor vandaag. Heb een hekel aan drukte dus iets van Ikea is echt een no go voor mij haha. Vanesje, je kan op fb bij de zoekbalk bovenin de naam van de pagina intypen en dan komt ie bovenaan je zoeklijst.
Ik denk dat ik dan de grotr had gedaan en mn vriend had de kleine gewild, die zou zeggen hoe groter hoe meer zooi
Is het al gelukt Vanesje? Of moet ik je even de link sturen via pb op facebook? Ik heb zojuist een proefexemplaar van een geboortekaartje besteld Nu nog een mooie tekst uitzoeken voor erop. Ook weer iets wat ik erg moeilijk vind.
Vanes, jeetje zie dat je alweer aan het einde van de maand bent? Hoe voel je je? Hopelijk een positief resultaat over een week!
Hoi yankee, ik voel weinig.. Last van mijn borsten en tepels maar dat heb ik bijna elke maand. Verder had ik heel vreemd ruikende urine maar dit bleek te ko en omdat ik asperges gegeten had whahaha, dacht even hè dit is een nieuw symptoom maar helaas. Dus afwachten. Helaas niet veel kunnen klussen. Vrijdag geklust en zondag ei, verder heb ik gewerkt met nachtdiensten dus ik heb niet zoveel hoop...
Vanesje, hoop toch op een posi test! Thanks ladies. Veel discussie gehad met manlief. Liesje zoals hij al zei vond hij de grote kamer geen goed idee ivm 'teveel zooi' .. Maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik het toch wel ook omdat het raam daar veel groter is en ik mooie gordijnen kan plaatsen. Mooie schommelstoel en een muurschilderij veel beter tot z'n recht komt dan in zo'n klein kamertje. Dus thx allen voor t meedenken. Over 12 dagen alweer de geslachtsbepaling en dan ga kk wel beginnen met shoppen.. Zit soms al online te kijken en voor meisjes (heb ik het gevoel) heb je zoveel meer keuze! Of misschien kijk ik wel meer naar meisjes ik weet het niet. Heb inmiddels al drie x gedroomd dat het een jongen wordt. Dus weet niet of dat iets betekent..
Wij vrouwen krijgen toch altijd ons zin Spannend, ik wist zeker dat t een meisje was maar kan ook toeval zijn. Vind voor jongens ook steeds leukere kleding. Ik heb vanavond een echo met mn beste vriendin die wilde graag een x mee en haar vriend is mijn vriend zn beste vriend dus we gaan met zn 4en even naar ons meisje kijken Heb de laatse dagen een schoonmaal kriebel dus alles is weer lekker schoon, straks wat lekkers halen dat heb ik van mezelf verdiend gelukkig gaam de kilo's wat minder snel nu.
Ah liesje, klinkt idd gezellig Ben ook goed bevriend geraakt met de vrouw van manlief z'n beste vriend. Ze is 2 weken verder dan ik dus we beginnen 20 april samen met de zwangerschapscursussen. Vind ik ook heel leuk! En lekkers heb je altijd verdiend hahaha
Hoe was de echo Liesje? Yankee, wat spannend, de geslachtsbepaling! Gaat hard de tijd. Heb je zelf een gevoel?
Ja ze was heel druk em draaide dr gezichtje steeds naar ons. Drinken en gapen.ze heeft echt mijn neus grappig Vrienden waren erg onder de indruk hadden zoiets nog nooit gezien, vriendin moest zelfs huilen benieuwd wanneer ze volgen. Wat een heerlijk weer! Nog een dagje werken en alweer weekend! Morgen worden de wieg en box geleverd
Wat leuk! Als ze het willen dan hoop ik voor hun dat ze snel volgen. Zou leuk zijn als de kleintjes samen groot mogen worden Hier ook een helder blauwe lucht. Ben benieuwd of het zo blijft. Niet dat ik in de tuin kan zitten ofzo...heb geen terras meer -_- Die word volgende week opnieuw gelegd haha.
Liesje, wat ontzettend leuk zeg..! Ja idd net wat beeb zegt als ze snel volgen is het leuk dat de kleintjes samen opgroeien Beeb, idd super spannend en de tijd vliegt! M'n gevoel zegt sinds kort een jongen omdat ik dat nu al drie keer droom.. Is toch gek. Maakt me in principe niet uit wat het wordt zolang get ma gezond wordt (cliché i know) maar als k echt eerlijk ben heb ik een innie minnie voorkeur voor een meisje ! Hahah en manlief een veel grotere wens voor een jongen. Dus we zijn sowieso happy
Haha, beetje voorkeur is ook helemaal niet erg toch Het word in ieder geval een baby Ben ook wel benieuwd of de skull voorspelling klopt.