Gestopt in december en gaan voor de eerste...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bravagirl79, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bravagirl79

3 jan 2013
    13
    0
    0
    Boornbergum
    Hallo...

Sinds 10 december 2012 ben ik gestopt met de pil en zijn we bezig om zwanger te worden. Ik ben niet een van de dunste dus het zal nog wel even duren, en ook heb ik 10 jaar de pil geslikt.

Ik wil graag praten met vrouwen die in het zelfde soort situatie zitten en ook proberen zwanger te worden, misschien kunnen we elkaar helpen....

Groetjes Luci alias Bravagirl

2. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Ik zit in "hetzelfde schuitje"...
    Hier een behoorlijk overgewicht,
    bijna 9 jaar de pil geslikt, en sinds de 9 februari gestopt met de pil.
    Ook had ik voor de pil geen normale cyclus, ik weet niet of dit straks wel het geval is.

3. Bravagirl79

3 jan 2013
    13
    0
    0
    Boornbergum
    Ik zou beginnen met het tellen vanaf het eerste dag dat je ongesteld bent en kijken hoelang het duurt voordat je de volgend ongesteldheid krijgt. Ik ben na mijn stop datum 2 maanden (dec, jan) 27 dagen voordat ik ongesteld werd en de 3de keer 42 dagen dus, dat betekend dat het nog even duurt voordat het weer regelmatig komt...
    Dat zou ik als eerste doen.
    Verder zou ik na 3 maanden in de 2de stop week een testje laten doen bij de dokter of een ovulatie test, zodat je weet of je daadwerkelijk vruchtbaar bent...

Hopelijk help ik je hiermee en laat even weten hoe het verder verloopt?

Groetjes Luci

4. Bravagirl79

3 jan 2013
    13
    0
    0
    Boornbergum
    Hallo,

zijn er nog meer die 30+ zijn en gaan voor hun eerste...
    Ben met de 4de maand bezig en weet nog niet precies wanneer mijn eisprong komt.:(
    De eerste 3 maanden waren 27, 27, 42 dagen dus is dat dan lastig te bepalen.
    Hoe rekenen jullie dat uit?

Groet Luci

5. Bravagirl79

3 jan 2013
    13
    0
    0
    Boornbergum
    Het is zover heb net een ovulatie test gedaan en tot mijn verbazing staan er daar toch echt 2 streepjes... Nu nog mijn schat zover krijgen :)hihihi...

Want ik had last van mijn buik links onderin...

Nou wens mij succes hihihi;)

Gr luci

6. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Er staan wel vaker 2 streepjes, maar ze moeten of beide dezelfde kleur hebben, of de teststreep moet donkerder worden dan de controlestreep.

Succes wil ik je uiteraard altijd wel wensen ;)

Deel Deze Pagina