Heyla, Na het stoppen met de pil (3/01), had ik ook direct ontrekkingsbloed en drie weken erna voor het eerst mijn gewone menstruatie gehad (25/01). Ik had toen ook een week hevige menstruatiekrampen... Daarna in ronde 2 dan, heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld. Rond 13/2 t/m 18/2 had ik toch wel een gevoelige onderbuik met heel wat steken, etc. Na 18/2 hebben de krampen toch wel nog een kleine week aangehouden hoor, welisbaar in een lichtere vorm. na twee weken rond dag 28 van cyclys zijn die krampen wel verdwenen. Nu heb ik af en toe nog wat steken en een gevoelige onderbuik.. en nu ondertussen dag 38 van mijn cyclys nog steeds niet ongi... Toch bij het bekijken van de test (die ik gisteren heb afgenomen) zag ik een licht positief streepje, maar ik moet echt mijn verbeelding gebruiken... ik weet het nu niet meer goed, ik ga morgen denk ik maar eens naar de Ha, want nog twee weken wachten op een afspraak bij de vk vindt ik maar erg lang om nog in onzekerheid te blijven... We zien wel... jouw ongikrampen kunnen inderdaad mss wel wijzen op een aankomende menstruatie, hopelijk van niet ... maar anderszijds zou je dan wel een regelmatige cyclus hebben! Ben eens benieuwd ...
Ben benieuwd wat je huisarts zal zeggen.. en of je duidelijkheid zal krijgen, daar gaat het om natuurlijk. Als je niet zwanger bent is het verrekend als je zo lang moet wachten op een nieuwe ronde en hoe langer het duurd hoe onzekerder je ook wordt. Hopelijk begrijpt je huisarts dat.. Ik ben nog niet ongesteld.. Het ene moment denk ik dat het raak is en het andere moment denk ik totaal niet. Ik heb wel heel veel hoop..!! maar ja dat heb je altijd als je graag zwanger wilt worden natuurlijk. elke maand is een maand te veel natuurlijk.
Heyla, Ben ondertussen naar mijn gynea geweest ipv Ha. Hij heeft een zwangerschapstestje gedaan en het was negatief. Hij zei dat het normaal is dat ik overtijd ben. Bij 1/2 van de vrouwen, duurt het 1 tot een paar weken alvorens de natuurlijke cyclus terug op gang komt. De bloeding die ik dus drie weken na het stoppen van de pil gehad heb, is volgens hem wrsl gewoon een tussenbloeding geweest (niet echt een menstruatie). Het bruinverlies kan volgens hem duiden op mijn maandstanden, maar het kan zijn dat mijn cyclus gewoon een maand overslaat... Allemaal erg ingewikkeld, maar ik hoefde me geen zorgen te maken zei hij gezien ik voor de pil wel regelmatig was en ik ondertussen wel al een bloeding gehad en infeite nog maar twee maand gestopt ben met de pil... ik moet gewoon me cyclus een aantal maanden bijhouden en binnen twee maanden nog eens voor een jaarlijks uitstrijkje, etc.... héhé We zien wel hé, ben jij ondertss ongi geworden?
Datwordt dan dus afwachten.. vervelend als je niet weet hoe lange het nog gaat doen. Want nu kun je er ook niet zoveel mee. Hij kon niet zijn wanneer je ongesteld gaat worden ongeveer??? Ik ben nog niet ongesteld nee,.want ik ben zwanger..!!!! Het is nog pril. We krijgen met acht weken de eerste echo en zien dan of er een hartje klopt etc. Spannend allemaal..
Hey Waaaaw proficiat zeg! en dat in de eerst ronde, was dat bij mij ook maar zo Helaas, ik moet afwachten.... vermoedelijk was het bruinverlies, mijn menstruatie, dus nu op naar de nieuwe ronde! Véél succes met je zwangerschap alvast!!