Hey meiden, Ik kreeg een PB van Musicalfan en vraag me verder af hoe het met iedereen is.. Dus maar even weer topic aangemaakt.. Dus reageer weer even meiden Lijkt me wel zo gezellig! Liefs dolfijn1982
dat hoop ik ook dolfijn wat balen dat ze niet vaker een back-up hebben gedaan nu is er heelveel verdwenen
Heel erg veel Twinklestar Maar we zullen het er helaas mee moeten doen.. Kan het oude topic wel laten openen, maar dat is zo achter de rug allemaal dat we volgens mij beter opnieuw kunnen beginnen.. Maar dan hoop ik wel dat iedereen ons vind Dus we moeten samen maar beetje zorgen dat topic te zien blijft.. dus af en toe even uppen.. Slaap lekker meis! xx
Klopt Sasje, maar Twinklestar en ikke kletsen hier met nog wat andere meiden.. Dus ben erg benieuwd hoe het nu met ze gaat.. Hopelijk kunnen jullie ons vinden!
lieve mensen Wat zo mooi begon een paar weken geleden is gisteren een eind aangekomen!! Ik heb gisteren een bloeding gehad en bij controle in het ZH bleek dat ons kindje al een aantal weken niet meer leefde, maar nog wel in mn buik zit! Sonny & ik zijn er kapot van, morgen moet ik naar het ZH om het te laten weghalen!! dag lief, klein kindje, het heeft helaas niet zo mogen zijn, je was zo welkom!!
@ Marsonny; ik ben er stil van.... Wat ontzettend oneerlijk dat jullie kindje niet bij jullie mocht blijven...Ik wens je vanuit de grond van mijn hart ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd... @ de rest; ik heb jullie dus ook weer gevonden. Hier nog steeds geen nieuws, weer een mega-lange cyclus vrees ik. Gisteren een mooie duidelijke ovutest, maar temp is nog niet omhoog. Hoop dus dat mijn eitje vandaag langs is gekomen of dat de test die ik dalijk doe nog duidelijker is, dan zal mijn ei morgen wel komen. En dat is dan dag 23 dus het mag onderhand... Fijn dat het met Dolfijn en Twinklestar in elk geval goed gaat...
@ marsonny wat een ontzettend naar bericht zeg ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd neem de tijd om dit grote verlies te verwerken @ bibi wat vervelend zo'n lange cyclus zeg ik hoop dat je snel een mooie roze test in handen mag hebben
Hoi meiden, gelukkig heb ik jullie gevonden, maar wat een slecht nieuws zeg. Ooh Marsonny wat vreselijk ik ben er stil van, echt verschrikkelijk, heel veel sterkte. Hier verder geen nieuws, ben aan het wachten op mijn ei
Vanmiddag in het zh viel mee, t zware gedeelte komt binnen nu en 48 uur! Er word nu via medicatie een poging gedaan een miskraam op te wekken t emige voordeel is dat dat thuis kan als er geen complicatie's optreden. Ik zie er gek genoeg niet tegen op, wat ik wel eng vind is; wat als het niets doet???
@ Marsonny; sterkte dit weekend meid...Ik hoop dat de medicijnen hun werk zullen doen zodat je dit alles een plekje kunt gaan geven... @ Twinklestar; ik heb mijn ei gevonden! En ik zie dat jij ook nog steeds een lange cyclus hebt, balen is dat hè? Ik zou nu (als mijn lf echt 14 dagen is) op 36 dagen uitkomen dus er lijkt wel enige regelmaat in te komen, ik hoop dat dat zo blijft dan weet ik tenminste elke maand waar ik aan toe ben. @ Denise; wij lopen mooi gelijk zie ik, ronde 7 alweer...En allebei pendel voor een jongen deze maand, dat wordt duimen! Mijn ei is inmiddels geweest dus ik zit op de wachtbank. Wanneer verwacht jij je eitje?
@ bibi wat fijn dat je je ei hebt gevonden meid ja mijn cyclus verspringt nogal zoals je ziet ik hoop dat er wel enige regelmaat in gaat komen want iedere cyclus weer die onzekerheid is ook niks ga de volgende ronde weer ovutest gebruiken maar hoop natuurlijk dat dat niet meer hoeft maar we wachten het af
Bibi: ik verwacht mijn ei volgend weekend, ben er voor mijn gevoel veel minder mee bezig. Ben hier nu wat minder aanwezig dat scheelt al de helft. Marsonny: heel veel sterkte dit weekend Twinklestar: hoop dat je baat hebt bij de ovulatietesten, ik merk erbij dat het rettig is gericht te klussen. Hoe is verder met de rest, ik heb musicalfan hier nog niet gezien?
Meiden het weekend is heel heftig geweest, zal van de week als ik iets langer kan zitten mn verhaal doen aan jullie!