Hoi dames van hetzelfde leven, Mijn eerste kindje is anderhalf en mijn man en ik hebben besloten voor een 2e te gaan, nu ben ik sinds voor mijn eerste zwangerschap al niet meer aan de pil en heb een onregelmatige cyclus van ongeveer 48 dagen, bij mijn eerste kindje was ik in 3 maanden tijd zwanger. Hopelijk is het nu ook weer zo snel, maar ik ga er maar niet van uit (dan valt het misschien mee). Wel spannend om er weer voor te gaan en heb er ook wel super veel zin in. We hebben alle tijd want het oefenen bevalt me ook prima
Heel veel succes! wij gaan ook voor ons 2de kindje! Ons mannetje is nu 14 maanden.. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad en ben natuurlijk weer heel bang dat ik dat nog eens allemaal moet meemaken.. maar sinds deze week is de knop bij me om en ga ik er ook voor! En wie weet wat het ons brengt.. Er is in iedergeval weer een spannende tijd aangebroken!
Leuk! Ik wilde zelf ook al een topic openen. Mijn kleine mannetje is nu 19 maanden en we willen ook gaan voor een tweede. Bij mijn zoon was ik inde 7e ronde zwanger. Hopelijk lukt het nu weer (binnen een jaar).
Nou.. Wij ook!!! Spannend! (alleen het idee al ) Ons zoontje is 16 maanden en wij twijfelden steeds.. Wanneer stap 2?? Als hij 1 jaar is? 1,5 jaar? Ertussenin? Of juist als hij 2 jaar is? Net als Elegance heb ik voor de zwangerschap van Levi 2 miskramen gehad, 2x een missed abortion. En daar zie ik wel tegenop. Zou dat weer gebeuren? Maar aan de andere kant.. Dat is geen reden om te wachten. We gaan ervoor! Ik moet komende zondag of maandag ongesteld worden en óf we gaan er die ronde meteen voor óf we stellen het nog 1 ronde uit.
whaaa daydreamer!!! spannend... ik ben sinds deze week ook pas echt "om"hihihi.. mijn man wilde al wel.. maar ik..hihihi.. Ik heb nu of afgelopen dagen mijn ei gehad.. we hebben niet gericht geklust maar wel deze week geklust.. ik laat me dus verassen al was ik meteen weer dolenthousiast na een keer klussen.. Alsof ik meteen al zwanger was vol met adrenaline.. Ik zit dus al op de wachtbank, over 2 weken testen...
Haha! Ja, Ele.. Las het vandaag op je eigen topic. Goed man!!! En gek he, hoe spannend meteen weer.. Wij hebben afgelopen 'ronde' op dag 7 geklust. Onveilig! Maar we keken elkaar en hadden zoiets van: nèèè, geen condoom nu. Hihi! En kan dat niet uit m'n hoofd zetten. Stom he? Maar eisprong heb ik rond dag 17, dus.. Bijna onmogelijk. Hahaha! Maar voor jullie dus echt weer op de wachtbank! Ooooh.. Zou toch wat zijn.. 1 keer raak!?!?!
Hoi Alle, Ook wij zijn bezig!! We hebben al een dochter van 4(in november 5) en zijn nu vanaf december bezig. Bij de eerste was ik snel in verwachting eigenlijk gelijk de eerste keer nadat we groen licht kregen. Ik zit namelijk aan de bloedverdunners en moet dus nu zelf spuiten. Dit keer wil het alleen nog niet zo lukken zijn al vanaf december bezig maar ben tot nu toe pas drie keer ongesteld geworden dus kan niet spreken over een regelmatige cyclus helaas. Maar goed we gaan dus allemaal voor een tweede hoe geweldig is dat!! en spannend..
Hoi allemaal, Wij zijn ook bezig. Onze kleine meid is nu 2 jaar. We zitten nu in ronde 2. Mijn NOD is 4 juli. Ook zo verschrikkelijk spannend allemaal. We hebben het om de dag gedaan rond mijn eisprong. Ben zo benieuwd. Afwachten maar he?
Hier gaan we ook voor de 2e, ik ben net als de 1e er heel druk mee Heb m'n eisprong gevoeld van de week. De vorige keer werd ik 96 dagen niet ongesteld, ik heb nu zo'n idee dat dat deze keer niet zo is.... Iedereen veel voor plezier
wij zijn ook (eindelijk) begonnen! Manlief heeft groenlicht gegeven dus 3 juni is mijn spiraaltje eruit gehaald! Mijn dochtertje is 2 en half. Zij was niet gepland, we zijn nog steeds jong. (ik ben 24 en mijn vriend is 26). Als het aan mij had gelegen dat waren we er veel eerder voor gegaan, maar ik heb gewacht tot mijn vriend het bijna nog liever wil dan ik! Wij hebben wel enigzins gericht geklusd, althans ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen maar zeker weet ik dat niet. Over 8 dagen testen! Zo spannend, er bewust voor gaan, dat hebben wij natuurlijk nog niet eerder gehad! Succes iedereen!
Hallo allemaal, Wat een leuk topic... Onze dochter wordt over 5 weken 2 en wij gaan ook voor een 2de. Bij onze eerste dochter ben ik nadat ik gestopt was met de pil niet meer ongesteld geworden en 3 maandag laten toen ik naar de dokter ging omdat ik dacht dat ik misschien geen eisprong had was ik zwanger. Later bleek pas 4 weken dus nog wel heel kort. Nu hopen we natuurlijk weer snel zwanger te zijn maar weet ook dat het heel goed anders kan. Nu ben ik wel bezig met ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eisprong ongeveer is. Inmiddels zit ik op dag 22 en heb ik nog geen ei gehad. Als ik verhalen lees of hoor dat mensen al jaren bezig zijn geweest dan vind ik dat echt heel erg. Ik ben een type dat als de stap genomen is het liefst gelijk ook zover is. Hoop dat we snel ei hebben en weer mogen genieten van het zwanger zijn. Zijn er hier ook mensen die met een bewuste reden al snel voor een 2de gaan? Wij hebben toen onze dochter een jaar was heel erg getwijfeld maar vind het nu wel een mooié leeftijd
Hallo allemaal, Wij zijn ook bezig om een tweede kindje te krijgen. We hebben een dochter van bijna 3 jaar. Van haar waren we heel snel zwanger al de tweede ronde en is alles gelukkig goed blijven gaan. Eind vorig jaar zijn we begonnen voor een tweede en ook toen was het weer snel raak in twee maanden, maar helaas is deze zwangerschap geeindigd in een miskraam. Het vruchtje was gekomen tot bijna 7 weken... Helaas ging het niet uit zichzelf uit mijn lichaam en ben ik half maart gecurreteerd. Hopelijk mogen we snel weer zwanger worden en ook blijven. Ik vind het wel erg spannend. Beetje bang voor nieuwe miskraam. Inmiddels zijn we weer bezig met de tweede ronde en kunnen we over twee weken gaan testen.. Heel spannend! Groetjes, patti
hoi, Hier nogmaals berichtje van mij. Ik vraag me af waar dit onderwerp in het forum staat, want ben nu via laatste berichten hier gekomen. Als ik bij de lijst vd forums kijk bij zwanger worden dan kan ik hem niet vinden... Weten jullie op welke pagina dit topic staat. Anders ben ik bang dat ik hem straks niet meer vind en dat zou ik jammer vinden... Alvast bedankt!!
Hallo!! Wij zijn ook sinds een half jaar bezig voor een 2e. Op 5 januari is mijn spiraal eruit gehaald en we zitten nu in de 5e ronde. Bij onze 1e was ik ook zwanger in de 5e ronde ( 6 maanden) Ik heb mijn nod as vrijdag!! Getest met ovu testen! Wij hebben het deze cyclus om de dag gedaan, hoop dat het raak is! Spannend allemaal !! Groetjes naatje
Channy Heeft het een tijd geduurd, voordat je nu weer groen licht kreeg? En wat balen dat je onregelmatig bent, zeg! Lange cyclussen dus? Banjabes Voor jou is het nu dus afwachten of het deze ronde raak is. Spannend hoor! Toerist18 Ben je net met anticonceptie gestopt? Dan kan het zijn dat je menstruatie eerst ff goed op gang moeten komen, hè. Maar goed, dat is gebeurd.. Hopelijk is deze ronde een stuk korter! Isa Spannend ook! (de 1e keer natuurlijk!) Je wacht niet eerst een menstruatie af? Hihi! Roos23 Je bent dus net gestopt met de pil? Hopelijk heb je een mooie korte cyclus. Eerste kan dus even op zich laten wachten, hè.. Maar dat weet je! Haha! Had je bij je 1e kindje wel door dat je zwanger was? Of zat je gewoon te wachten op je ongesteldheid? Bewust snel voor een 2e?? Ik vind het nog wel meevallen (bij ons in ieder geval) qua 'snel'. Ik hoor, en lees hier, regelmatig dat er maar 1 jaar of 1,5 jaar tussen zit. Nou, dat vind ik snel! Haha! Ik heb er de 1e keer in totaal een jaar overgedaan om zwanger te raken én te blijven. (1e was ronde 2, 2e was ronde 3 en zwangerschap van Levi was ronde 4) Ik zou een leeftijdsverschil van 2,5 jaar 'leuk' vinden. Maar ja, dat kun je dus niet plannen. Nu houden we het gemiddeld. Patti Hoi! Wat extra spannend nu, hè.. Je weet hoe blij je kunt zijn en hoe verdrietig als blijkt dat het kindje toch niet goed is.. Ben je een beetje regelmatig ongesteld? Of is je cyclus erg in de war geraakt na de curettage? Dit topic staat trouwens wel bij "Zwanger worden" Naatje Spannennnd!! Zou bijna wel raak moeten zijn, hè.. Om de dag. Haha! Ik hoop het voor je!
Hoi allemaal, Wij zijn ook begonnen voor een 2e! We hebben helaas wel alweer een miskraam gehad (voor mijn dochter ook meerdere) sorry ele, had het een beetje voor je achter gehouden omdat ik je niet af wilde schrikken ! en vanwege een afwijkend uitstrijkje moet ik morgen eerst voor een lisexcisie naar het zh. Balen want dat betekend weer even wachten, maar volgende maand mogen we gelijk weer verder! Helemaal spannend en leuk weer! Succes allemaal!!
Onze dochter wordt bijna 1 en wij zitten in de 2de ronde voor nr 2, heb voor ons dochtertje 1 miskraam gehad, en het heeft in totaal 2 jaar geduurd vooraleer ik zwanger was van haar, hopelijk lukt het nu wat sneller.
Hoi Daydreamer, Zeker spannend zo na een miskraam! Maar ik las dat jij er al twee hebt gehad.... Gelukkig daarna wel een goede zwangerschap. Lijkt me wel heel moeilijk om het meerdere malen mee te moeten maken. Daar heb je helaas niets over te zeggen, maar lijkt me supermoeilijk. Het is en blijft toch een nieuw wonder waarbij je allerlei mooie dromen hebt en die spatten dan ineens uitelkaar. Gelukkig is mijn cyclus niet heel erg in de war. Ik was precies vier weken na de curretage alweer ongesteld. Was net vd bloeding af! Maar wel fijn om te merken dat het het allemaal nog doet. Sindsdien is mijn cyclus wel iets verandert, daarvoor was ik superregelmatig. Nu wel wat opstartproblemen met Ongi. Maar nog wel redelijk regelmatig. Dus hopen snel weer zwanger te kunnen zijn! Spannend voor jou dat je komend weekend al zou kunnen testen! Ik duim voor je dat het een positieve uitslag is. Wanneer wil je gaan testen? Liefs, Patricia
@Roos: Wij gaan nu voor een tweede omdat dit nu goed voelt. Mijn dochtertje kwam 6 weken te vroeg en heeft hierdoor een hele andere start gemaakt dan dat je al die tijd verwacht had. Het heeft best veel zeer gedaan en er moest echt een flink stukje verwerking komen. Mijn man wilde na 1 jaar al, maar ik kon dit toen echt niet aan nog. Nu heeft alles een plekje gekregen en ben ik voor mijn gevoel klaar voor een tweede. Al zal een tweede zwangerschap wel even heel spannend worden. @Patti: wat een verdriet zo'n miskraam. Lijkt me ook heel moeilijk. Hopelijk ben je heel snel zwanger en mag het dit keer wel goed gaan. Dikke knuf! @Noukie: Jeetje wat rot meid. Afwijkende cellen hebben is geen pretje. Welke pap en CIN heb je? Hier had ik een paar jaar geleden ineens pap3a, CIN 1. Er was bij mij geen behandeling nodig (daar was het niet diep genoeg voor), maar ik ben wel al die tijd goed in de gaten gehouden. In mijn zwangerschap werd het ineens pap 2 en na de zwangerschap pap1. Is dus door de hormonen vanzelf verdwenen. Mag nu gewoon met de 5-jaarlijkse baarmoederhalsonderzoeken meedoen. Sterkte met de lis meis. Hoop dat het heel erg meevalt en dat je gewoon snel weer zwanger mag worden.