Wachten met zwanger worden ivm testen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Puk2015, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hallo meiden,

Zijn er meer meiden die momenteel "moeten" wachten met zwanger worden ivm testen die volgen?

Wij zijn bezig met onze 3de Missed Abortion en heb vanmorgen het bloed afgegeven voor onderzoek naar een chromosoomafwijking en de pillen meegekregen voor het opwekken van de Missed Abortion.

Ik moet nu dus 12 weken wachten om bloed af te geven voor het antifosfolipiden syndroom. Vind dat zo lang duren, maar heb wel besloten om in deze tijd maar eens extra te gaan sporten, zodat er nog wat kg's af zullen gaan.

Vind het allemaal best spannend wat er uit de testen komt. Bij mijn schoonzusje is een chromosoomafwijking vast gesteld en er werd al verteld dat dit waarschijnlijk ook zo is bij mijn man. Nu hoop ik heel erg dat ik geen chromosoom afwijking heb.

Heb er zelf niet zo'n zin om mij weer in een NOD groepje te storten aangezien het beter is dat ik niet zwanger wordt. Vandaar dat ik hier een topic geopend heb..

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wat een spannende tijd ga jij dan in zeg! 12 weken is inderdaad wel erg lang. Knap van je dat je dan toch nog iets gaat doen. Heel veel succes met wachten :(

Deel Deze Pagina