De allergrootste reden van mijn zee aan kraamtranen (echt, ik huil ZO veel)... ik mis haar zo vreselijk in mijn buik... en het zorgen voor haar buiten de buik is prachtig en geweldig maar natuurlijk ook echt een heel stuk zwaarder! Maar toch... dit is onbetaalbaar:
Hmmm... ik kan niet echt iets maken van het kaartje, maar ik zou zeggen, zolang hij thuis is lekker aan de slag zo vaak als het kan! Wel jammer dat de medicijnen niet helemaal de cycli geven zoals gehoopt. Ik duim voor je!! En ook voor Serendipity natuurlijk , ben benieuwd en ja die week voor het testen duurt zoooo lang... het is voor mij al weer heel lang geleden, maar ik weet het nog heel goed Heb je ondertussen al met je mannetje over de testen gepraat?
Hey meiden! Hier weer eens een berichtje van mij! Ik heb de eerste week 'alleen' met de jongetjes gehad en alles is goed gegaan. Het is natuurlijk druk met twee, zeker als ze tegelijk komen en willen eten. Maar je leert wel multi-tasken Ik ben stiekem best trots dat het me goed afgaat @Orwen: wat leuk toch om te zien dat het goed gaat met jou en Alba. Mooi hoor Ook leuk om je ervaringen te lezen! @Jilly: ik hoop dat je een ei gaat krijgen nu je man er nog is. Ik kan ook weinig maken van je temp. lijstje. Jammer dat de Lynestrol niet het gewenste effect heeft Hoe is het verder met je? Voel je je heel erg rot omdat je nog niet zwanger bent geworden door de moeilijke timing of lukt het ook om je te richten op andere zaken? En hoe is het met je zoontje? @Serendipity: ik hoop het voor je en duim voor je hoor! Ik las dat je ook momenten hebt dat je denkt 'het is raak'. Heb je duidelijke symptomen? Ik weet het, die zijn niet altijd betrouwbaar, maar was toch benieuwd @Smile: hoe is het met de laatste loodjes? Begin je het al zat te zijn of vind je het prima om nog even zwanger te zijn? @Evenstar (en Jilly, want het was jouw vraag Jilly ): hoe anders kan een ervaring toch zijn! Ik mis het zwanger zijn als kiespijn! De schopjes waren erg intiem en leuk, en het feit dat je 1 bent met je kindjes , waar niemand nog bij komt, en dat je karaktertjes al een beetje kunt inschatten door gedrag in de buik. Maar anders dan dat was het bij mij op zijn plaats om te spreken van een prenatale depressie met daarnaast veel lichamelijke klachten, van continue misselijkheid en braken en maagzuur tot later bekken instabiliteit waardoor ik de laatste weken in een rolstoel zat als ik naar het zkh. ging. En slapen, dat was toen echt niet beter dan nu! Nee, bij mij is zwanger zijn vele malen zwaarder dan moeder van twee kids tegelijk! Dus ik kijk er niet naar uit om nog een derde te maken, maar goed, ik laat me er tegen die tijd ook niet door tegenhouden. Als ik er twee heb overleefd, moet eentje toch te doen zijn @Kroko, Dara en Mezelf: hoe gaat het met jullie? Ik ben benieuwd wanneer jullie de eerste schopjes gaan voelen! (Of was het bij jou al zover, Mezelf?) En hoe is het verder? @BB: is het gelukt dit weekend lekker uit te rusten? Dan kun je straks goed aan de klus Hoe is het verder met je? Voel je je wel beter nu je i.i.g. iedere maand echte kansen hebt? Nou, ik hoop dat ik niemand ben vergeten! (denken jullie dat Roosje nog meeschrijft hier? Ik zag haar wel bij twee andere topics na de bevalling schrijven. Het gaat geloof ik goed met haar en Fleur, haar dochtertje ) De jochies gaan steeds gerichter lachen . En genieten er echt van om lekker vast gehouden te worden. Het is leuk om te zien hoe ze onderling verschillen. Ben benieuwd wat er weer nieuw gaat ontwikkelen bij ze! Iedere week zie je toch weer nieuwe dingen En ze zijn vanavond een maand oud
Hihi, ik kan het toch niet laten om te reageren Binnen ons clubje hier zijn al wel jongetjes hoor! Jilly heeft een zoontje en ik heb er twee Statistisch dus 50/50 met drie jongetjes en drie meisjes (als Roosje hier nog actief is). Haha, de vermoeidheid zal er wel in zitten
@ luca Okay okay okay, hier dan m'n "symptomen" maar dan ga ik ook helemaal los he ... gevoelige borsten, ook aan de zijkant (maar naar mijn idee niet gevoelig genoeg, toen bij ronde 3 was het nog veel erger) ... temp. van 37,3... als ik in de spiegel kijk, denk ik, zijn m'n tepels nou donkerder en groter?!? En dan krijg ik het koud en dan ga ik weer twijfelen en het lijkt als of ik soms ietsiepietsie misselijk ben en rommelende darmen (maarja buikgriep heerst op m'n werk, dus dat kan dat ook zijn... incl. die hogere temp) en had de laatste dagen last van m'n rug, maar dat is nu over, dus dat kan ik ook niet meer linken Volgens mij was dat het... nouja heel veel dingetjes dus die je kan zoeken, maar wat niks hoeft te betekenen! Kan mezelf net zo goed gek maken, heb ik wel vaker gedaan in het verleden Ik ga iig niet testen van te voren... ik verwacht ergens tussen vrijdag en zondag ongesteld te worden... als ik het woensdag nog niet ben (als ik zo lang kan wachten) ga ik testen! @ Evenstar Smelt!!! Wat een super schattige foto!!! Hangen jullie uren met je fototoestel boven haar?? Of klik je steeds op precies het goeie moment af?? Of lacht ze al op commando?? Ik vind het zo schattig!! Dat kuiltje in haar wang... zoooo sweet!! Hoop voor je dat je ondanks je kraamtranen ook een beetje kan genieten!! Ze worden zo snel groot!! Ik kan me er nog weinig voorstellen, maar kan me voorstellen dat je dat kleintje mist in je buik... zo veilig!! En zo bijzonder!! Nu is ze natuurlijk ook zo bijzonder, maar niet zo dicht bij jou meer!!
@Evenstar; Ik kan het me helemaal voorstellen. Het klinkt misschien stom, maar ik denk daar zo vaak aan terug, dat getrappel in mijn buik. En dat terwijl dat ondertussen al ruim 7 jaar terug is. Vandaar ook mijn vraag. Het gevoel moet slijten, ik zie het nu meer als een fijne herinnering maar kijk er ook erg naar uit om dat weer te kunnen voelen! En inderdaad, wat een mooi kindje hebben jullie, prachtige kuiltjes in haar wangen... daar kun je de hele dag wel naar kijken! @ Luca; Met mijn zoontje gaat het momenteel wel weer wat beter. We zijn begin januari verhuisd en dat heeft de nodige zorgen opgeleverd. Hij heeft er erg veel last van gehad maar merk nu dat hij ook hier in dit nieuwe huis zijn eigen veilige plek aan het creëeren is en de structuur weer oppkat. Vanaf volgende week gaat hij 1 dagdeel in de week naar een revalidatiecentrum hier in de buurt waar ook uitgebreide diagnostiek wordt gedaan. Wanneer dat is gedaan is het de bedoeling dat er een "rugzakje" (soort PGB) wordt aangevraagd voor zijn school of dat er wordt gekeken of hij op een andere school voor kinderen met een autistische stoornis beter tot zijn recht komt.
Hey meiden, ik ben een beetje down ... sinds vandaag ongi krampen en ook al de eerste veeg roze :'( tis wel vroeg.. dus ik zal wel door lopen prutten tot vrijdag nog... maar had zo'n goede hoop en die is nou echt gevlogen (nouja heel piek klein beetje is er nog over) .... waarschijnlijk mezelf toch weer gek lopen maken
niet leuk... Zo vroeg kan mss ook innesteling zijn, maar er zit niks anders op dan afwachten. Ik baal mee, ik gun het je zo!!! knuff
Serendipity, dikke knuf meissie! Misschien toch nog een heel klein kansje? Hier is vandaag mijn ei langs gekomen. Hopelijk blijft ze plakken! Dus ik plant mijn kont op het wachtbankje. Er is volgens mij niemand meer die me op het bankje gezelschap houdt ofwel?
Serendipity, balen meid Ik dacht ook even aan een innesteling.... dus misschien nog heel klein kansje? Ben het even kwijt, maar heb je al met mannetje besproken wat en wanneer je gaat doen met testen bij gyn./ha? BB, ik hoop dat je ei zijn werk doet Jilly, verhuizing lijkt me inderdaad stressvol voor je zoontje. Maar fijn dat hij weer beter zijn draai vindt! Ik hoop dat de diagnostiek helpt om hem op de beste plek te laten zijn. En goed hoor, dat je dit soort mogelijkheden opzoekt voor je zoon! Evenstar, ik las dat de eerste dag met je kindje alleen goed ging Drogen de kraamtranen al wat op?
Goedemorgen @Luca fijn dat alles goed ging zonder je man. En wat leuk dat ze al gericht aan het lachen zijn. HEb je al en fototjje van ze??? @evenstar ahh die foto dat Renske lacht met dat kuiltje is echt te schattig en het lijkt of ik wel wat dingen in haar herken van jouw.... kan dat kloppen. @Serendipity ik hoop echt dat het een innesteling is maar kan me voorstellen dat je hoop al weer helemaal wegzakt. Maar geen bloed geeft moed en ik blijf gewoon duimen! @BB10 en goed geklust voor het ei zodat jullie goede kans maken? Hopelijk is dit de laatste keer op de wachtbank voor jullie. @Jilly hopelijk komt je ei snel nog voor je man weer moet vertrekken. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe zwangere in ons clubje! Hier bezig met de laatste loodjes die steeds zwaarder wegen qua werk dan hoor nog 4 dagen. Maandag is mijn laatste dag en als alles dan al klaar is ga ik lekker vroeg naar huis. Verder gaat alles wel goed met me, alleen is de misselijkheid in de ochtend weer terug verder sneller benauwd en erg moe. Maar denk dat deze klachtjes snel verdwijnen zodra ik verlof heb.
Ahhh ik dacht gisteren mijn ei gehad te hebben, nou echt niet! Ik lig al de hele middag op de bank en kan niet lopen van de buikpijn, jeetje zo erg heb ik het nog nooit gehad. Dat moet wel een reuze ei zijn. Als dat ei nu ook eens bleef plakken!
yoehoe een reuze ei dat moet wel goed zijn! Duim mee dat die lekker bevrucht wordt en zich lekker innestelt!
Hey meiden, Had gisteren een goeie dag zeg!! Kwam denk echt door het zonnetje, was weer zo vrolijk!! Vandaag toch weer ff een dipje... liep door de supermarkt en zag echt alleen maar zwangere buiken en kinderwagens... nog meer oude klasgenoten die zwanger zijn! Pff niet normaal die babyboem... Verder hier steeds meer bloeding... en na al die zwangeren kon ik het niet laten om even een test te doen, zodat ik zeker wist dat ik ongi zou worden. En idd negatief. Dus verwacht vrijdag m'n ongi. @ bb Een super groot ei, of een ei die bevrucht is?? Ik heb het ook wel eens gehad dat ik niet kon zitten van de pijn... gek is dat he... dat je dat soms in eens kan hebben!! Ik ga zo duimen voor je meis!! @ smile Eindelijk de laatste loodjes!! Hoop voor je dat je dan lekker tot rust kan komen! @ Luca Je eerste week alleen overleefd... lijkt me idd soms lastig als ze tegelijk honger hebben enz. Maar is ook wel dubbel genieten denk op sommige momenten... @ Evenstar Hoe is het met je meis!! Lief en hoopvol berichtje van je... helaas heb ik nu geen hoop meer volgende maand?!?!
owja over het zaad onderzoek... m'n vriend begon er van de week zelf over dat tie dat nog ff moest doen!! dus hoef er gelukkig niet meer zelf over te beginnen!! Hij baalde nu toch ook wel erg dat het niet raak was!! Hij begint steeds meer mee te leven, al probeert hij er niet mee bezig te zijn... en dat probeert hij mij ook nog steeds er in te praten
Luca had jij dat ook niet? dat je ei(eren) zo'n pijn deed de maand dat je aantelde? (hoezo ik probeer mezelf alsvast moed in te praten)
Even kort... BB, ik had zowel in de maand dat ik een eisprong had en geen pos. test als in de maand van de twee eisprongen met de tweeling gevoelige eisprongen (de eerste eisprong met de vmk heb ik niet gevoeld, maar wel dat er een bevrucht eitje door de eileider ging. Raar verhaal, maar het was echt zo...). Ik heb nooit gehad dat ik echt op de bank lag met pijn trouwens. Maar ik hoop dat deze knaller van een ei goed blijft plakken bij je! Je hebt het echt verdiend met alle tegenslagen en ziekenhuis verhalen van het laatste jaar!! Dus BB-ei: innestelen jij!!!!
Jeee MEGA ei op komst Ik voel mijn ei niet echt, maar in de rake maand had ik net als Luca sterk het gevoel dat er iets 'afdaalde' dat meer was dan mijn ei, bij mij een soort tintelend gevoel. Ben benieuwd. Serendipity, wat fijn dat je vriend er zelf over begon, dat scheelt weer een gesprek. Je doet dit toch samen!