Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Whaaaah BB! Ik hoop het ook!!
    (En stiekum ook een beetje voor mezelf, hier ook ws. een ei en vriendlief thuis. Dus ik vermoed dat ik samen met je op het wachtbankje zit!! Voor het eerst sinds maanden weer een kansje!)

2. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Toch geen ei hier... valt weer ernstig tegen!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Ei ei ei ei ei ei ei eiiiiiiiiiiiiiiiii van Jilly waaaaar bennnn jeeee???????

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jilly wat balen meis... geen positieve ovutest?? Of geen ei gevoeld?? Hoe bepaal je eigenlijk je ei?? Ik had zo gehoopt dat je deze maand een kans had!!

BB, hoe voel je je??

Hier een dag eerder als gedacht m'n ongi, en wat zette het weer goed door zeg pfff haha... ronde 13 word onze ronde!!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    13 is een priemgetal DUS een geluksgetal (in mijn bizarre hoofd). :D

Jilly, dat tempkaartje snap ik niet helemaal, heb je helemaal geen ongi gehad tussendoor? Je bent je cyclus aan het verleggen, wanneer ben je daarmee begonnen?

Hier de laatste dagen een meisje met krampen, veel huilen, echt vreselijk zielig :( Maar mijn man is geweldig in haar troosten. Ik vind het rot omdat ik merk dat ze best 'klokkend' drinkt, ik heb een heftige toeschietreflex en veel melk en dat helpt nu ECHT niet. Dus voel ik me schuldig dat zij dit heeft. Maar ja, met flesvoeding krijgen ze nog meer lucht binnen, dus dat had niet uitgemaakt. Maar toch.

Pfrt, hoop dat ik vannacht weer mag slapen...

6. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Evenstar; hopelijk trekken de krampjes snel weg! Erg is dat hè, je wil het dan wel van ze overnemen en het zó goed doen, alleen je kan niet meer dan je al doet! Rustig aan, pas ook goed op jezelf.
    En inderdaad, ik ben niet echt ongesteld geweest, heb een week lang wat gedrup gehad maar dat was het dan ook. Vorige week in EuroDisney nog een keer drup stress. Heb nu mijn kaartje maar doormidden 'gehakt' om voor mezelf enig overzicht te creëeren, door in te vullen dat ik een dag ongesteld ben geweest.

Maar, vanochtend een temp van 37 dus ws. ei geweest. Heb maar één dag een pos. ovu test gehad, die ook nog eens twijfelachtig was (echt een fractie kleurverschil, aan de lichte kant). Volgens mij gisteravond ei gevoeld, dus ik neem gewoon plaats op het wachtbankje (ik wil daar ook wel eens zitten!!;)) en afwachten of het inderdaad een ei is geweest.... Dus BB, opschuiven maar (BB heb er wel een goed gevoel over bij jou, niet dat het wat zegt want ik zit er vaak naast hoor)!

Serendipity, balen zeg. Heeft je vriend zijn kwakje al ingelevert inmiddels? Ik kan me zo voorstellen dat jij ook wel eens wat duidelijkheid wil. Zullen we afspreken dat dit onze laatste ronde is, nu mag het dan wel eens een keer raak zijn!!8)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben het eens met het priemgetal van Evenstar :D en natuurlijk met het goede gevoel van Jilly! Ik ben blij dat je naast me zit op het wachtbankje (voelde me daar wel erg alleen)

Evenstar ik hoop dat je meisje snel van de krampjes af is!

Serendipity, vroeg ongi, op naar ronde 13. Daar zit ik nu ook in. Zullen we afspreken dat ronde 13 DE ronde is?

Hier geen rare dingen, ben alleen erg moe maar dat kan verschillende redenen hebben, bijv 2 nachten slecht geslapen en opgepast op de koters van mijn vriendin. (waarvan 1 een natte broek had van het buitenspelen en de ander heb ik 2x helemaal om moeten kleden vanwegen diaree en het niet halen van de wc ;) Ohja en me vertild dus nu doet mijn rug vreselijk zeer:(
    Maar lief belde net dat we vanavond met vrienden gaan uiteten dus dat maakt een hoop goed!:)

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Even ego maar vandaag is mijn laatste dag op werk en dus nog maar een kwartier en dan wordt ik opgehaald!
    Heerlijk eindelijk mijn verlof en zal vanaf morgen lekker veel op ZP te vinden zijn en op jullie allemaal reageren!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh eindelijk Smile! Heerlijk hoor, GENIET van je verlof. Rust maximaal uit, dat is mijn advies ;)

Het is een enorme overgang, van zwanger naar mama, daar moet je uitgerust aan beginnen! :D

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Nog even een fotootje... een superblije :)

11. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Smile; wat lekker om even de tijd te hebben om tot rust te komen samen met het kindje in je buik! En net wat Evenstar zegt; die rust zul je nodig hebben!

Evenstar: Wat een heerlijke kindje hebben jullie!

Serendipity: Goed je best doen deze ronde want dan kun je BB vergezellen op het wachtbankje. Ik stap er weer af namelijk, mijn lichaam fopte mij met een hoge temp voor één dag, dus nog een keer blij met een dooie mus.

Hier: Nog steeds geen ei dus, cyclus flink in de war en manlief weer vertrokken voor 2 1/2 week:x Maar eens overdenken hoe nu verder, we zijn inmiddels een jaar verder met dit gepruts....

Hoe gaat het met de zwangere dames? Het is hier erg stil!

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja dat vond ik ook!

Jilly als je naar de HA stapt en een doorverwijzing vraagt voor de gyn zou je dan niet in aanmerking kunnen komen voor een iui?
    Misschien een beetje ver gedacht maar een optie?

Hier ben ik gewoon verschrikkelijk moe heb af en toe vage buikpijntjes maar verder helemaal niets. Vriendlief is gisteren weer geopereerd. Ze hebben een schroef uit zijn been gehaaldom te kijken of het bot dan een beetje inzakt. De botdelen zaten nl nog een cm van elkaar af en zo kan het niet genezen. Nu heeft hij veel pijn. Maar we hopen dat het bot zo wel gaat groeien.

Zo en nu ben ik benieuwd hoe het met de rest van de meissies gaat....dus kom maar op!

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Eventjes kort, moet zo weg met die twee en dat is best wel wat werk, om weg te komen!

BB, ik durf het bijna niet te vragen, maar bij een operatie krijg je toch altijd een shot antibiotica? Maak je dan weer de komende drie maanden weinig tot geen kans? :(

Ik hoop dat ik ongelijk heb!! Maar ik hoorde dit bij mijn ks.... Dat ze dus geen kuur geven, maar een enkele shot. Tegen infectiegevaar....

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    ps. hoop dat alles goed is met je vriend :)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Hij heeft deze keer een ruggeprik gehad en geen narcose en zover ik weet heeft hij alleen een liter vloeistof via het infuus gehad. Het is ook maar een klein sneetje in zijn enkel (kan gewoon een pleister op) dus ik denk dat hij geen antibiotica heeft gehad. Maar ik zal het eens vragen. En eigenlijk hoop ik stiekem dat het niets meer uitmaakt:).

Succes met je bosse reis, ik kan me voorstellen dat dat met twee een stuk ingewikkelder is.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Haha dat wil ik geloven... ik vind het met 1 ook al een gedoe, maar wij hebben dan ook wel een onmogelijk onhandig huis (boven woning met een steile portiek en een binnentrap, ga daar maar eens af met een kinderwagen en een baby :(

En voor je een kindje in een JASJE hebt!!! ;)

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik ben met ruggeprik bevallen en had daar idd ook alleen een liter zoutoplossing bij, geen antibiotica ;)

18. eeva

eeva Niet meer actief

Oorspronkelijk geplaatst door BB10
    *breekt even in*
    Wat grappig om dit topic voorbij te zien komen.
    Wij zijn vorig jaar hetzelfde topic gestart alleen heet dat 'eerste ronde in feb/maart 2009'.
    Alleen staat ons topic bij zwanger worden clubs.
    Van de 11 meiden die daar schrijven zijn er 4 net bevallen, 4 zwanger en 3 die nog op een wondertje hopen.
    Ik wens jullie allemaal veel succes en schrijf plezier hier. Het is heel fijn om met meiden te schrijven die in hetzelfde schuitje zitten.
    *breekt weer uit*

*breekt hier ook even in,haha*
    Ja leuk om in een tropic te babbelen en vooral gezellig :):):)
    hopenlijk zijn de 3 meiden in jullie tropic snel zwanger van een lief klein "Wondertje" jij en die andere 2 meiden ook succes, ik duim voor jullie allemaal ;)
    *breekt weer uit*

19. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    En BB, kun je het nog wat uithouden om niet te testen?

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja hoor, ik wil geen OMO test. Dus nog ff geduld hebben. Anders ga ik dinsdag testen denk ik.
    En hoe is het nu bij jou? Heb jij al meer duidelijkheid?

Deel Deze Pagina