Ooooh Orwen, wat een prachtig meisje zeg! En zo leuk he dat ze zoveel kan alweer Leuk, die blondige haartjes, ahh, er kan al een klein meisjes haardingetje in als je zou willen *zwijmel*. Hoe zwaar is Alba nu? Renske zit gewoon heel ver boven de curve met gewicht, luiermaat 2 heeft ze zowat overgeslagen. Ben naar de AH teruggegaan met een pak, gelukkig mocht ik ze ruilen. Wij gebruiken AH eigen merk en NatureCare Eco luiers, ivm luieruitslag experimenteren we een beetje. Ik herken het gevoel precies, aan de ene kant is het frummelige er echt al helemaal af (tja we hadden haar Reuske moeten noemen ipv Renske, haha), maar ze is nog net zo hulpeloos natuurlijk. Bij ons is het eerste gerichte lachje geweest (3 maart), maar op de foto zetten is niet makkelijk, want het is juist als we met haar zitten te kroelen dat ze dat doet. Smile, kleine klusjes heb ik ook gedaan hoor, juist ook dingen waar je later echt niet aan toe gaat komen (zoals administratie haha). Maar ook ECHT genieten van je verlof. Ik weet nog dat ik zat te hopen dat ze niet zou komen als ik 37 weken zwanger was, ik had mijn verlof zo hard nodig, en gelukkig kwam ze maar 3 dagen 'te vroeg'. Heerlijk dat alles goed gaat, nog eventjes en jij hebt ook je meisje in armen! Jeee! En ondertussen draaien de duimen flink door voor Serendipity, Jilly en BB10. Ik gun het jullie zo!! Ik vind het erg oneerlijk dat het bij jullie zo op zich laat wachten En hoe gaat het met de andere zwangeren?? Ik lees al een tijdje niks van Krokodieltje, Dara en Mezelf!! Buikfotootjes en updeetjes graag! Hier lekker van de prachtige lente genoten met Renske, ben naar het centrum gelopen en heb wat gewinkeld, daarna naar de universiteit (mijn werk), alle collega's erom heen, echt zo leuk
Hoi meiden! Even een kort teken van leven hier. Alles gaat goed, we hebben vanavond weer eens in een restaurant gegeten! De lieve kleintjes waren mee, in de draagzak en maxicosi, en hebben zich voorbeeldig gedragen . Volgende keer weer reacties op jullie... Ik type nu niet zo snel. Zit met een hand te kolven . Kindjes liggen lekker naast me te slapen, dus ze krijgen straks wel met de fles . Groetjes!
Hey meiden, Even echo... ik ben m'n ei weer kwijt :'(... heb al vanaf donderdag ei pijn, en dacht daarom dat tie geweest was... maar heb het nu nog en nog geen gevoelige borsten... dus misschien moet tie nog komen? Ik weet het niet meer... iig vandaag en gisteren geklust, dus hoop dat tie vandaag of morgen toch echt komt!?
BB, ondanks het feit dat niemand natuurlijk overloopt van enthousiasme om naar gyneacoloog te gaan, hoop ik ook voor jou dat hij/zij je iets kan vertellen waar je verder mee kan. Dit is ook een gekloot van niks natuurlijk! Wij 'moeten' ook dinsdag, heb lief (die nu aan boord zit) maar vast ingelicht over het feit dat er van hem wordt verwacht iets te produceren en in te leveren. Nou, ik kan je zeggen, hij was razend enthousiast 8) NOT! Gelukkig ziet hij ook wel in dat dat gepruts van nu een zinloos gedoe is! Serendipity, nog iets van je ei vernomen of wacht het de paasdagen af?
Dat gaat dan snel opeens BB10. Hopelijk ook snel inzicht in hoe en wat! Niet echt iets om je op te verheugen natuurlijk
Hey meiden, Dat is idd snel bb en jilly!! Wel fijn dat jullie hopelijk straks meer weten... Hier wacht ik nog ff met zeuren op m'n vriend als m'n ei geweest is! Vind het wel frustrerend dat telkens als we goed geklust hebben, dat m'n ei dan weer komt zodra ik het niet verwacht... hij lijkt steeds iets anders te doen wat ik wil! Nog steeds m'n ei zoek, zo raar!! En als ik nu naar m'n lichaam luister, lijkt tie ook nog ff ver weg te zijn? M'n banner maar ingesteld op 39 dagen... we zien wel... nog steeds eipijn trouwens, al vanaf donderdag!! Kan geen zwangerschapsymptomen zijn, want alles wijst er op dat m'n ei nog wel moet komen, maar wanneer?!?!
Ow trouwens evenstar, heb over je gedroomd vanacht!! Hahaha lol... wij gaan dit weekend een weekendje weg... en had gedroomd dat het naar het noorden van het land was (ipv het zuiden... limburg haha) en toen zag ik een bordje groningen!! Dus toen gingen we als verrassing langs jullie hahaha... je had een super groot huis alleen heb ik Renske niet gezien wel een beetje jammer
@Evenstar: Alba was met twaalf weken 5460 gram en was 59,5 cm lang. Dat schijnt precies op het midden van de curve te zitten. Grappig, aangezien ze toen ze geboren werd er ver boven zat. Maar ze is niet zo'n goede drinker, dat zal schelen. Hoeveel ze inmiddels weegt weet ik niet, want het wordt alleen op het CB gemeten. We moeten over twee weken weer: de voorlopig laatste prikken Ik heb trouwens ook veel moeite gehad met het op de foto zetten van een lach van Alba. Pas na een aantal weken is het een keer gelukt, want zodra we het fototoestel tevoorschijn haalden, verdween de lach direct @Luca: Wat super dat jullie met de tweeling lekker uit eten konden gaan! Toen Alba jonger was hebben we haar ook een keer meegenomen naar een restaurant. Toen ging dat nog prima: ze sliep de hele avond. Nu zou ik het niet meer durven. Bang dat we dan de hele avond met haar moeten rondlopen tussen alle tafeltjes Ik heb het al eens gevraagd, maar ik zou zoooooo graag een fotootje van je jongens willen zien! Maar als je die liever niet wil plaatsen moet je het gewoon zeggen, hoor! @Serendipity: Wat balen dat je ei kwijt is! Ik vind het altijd zo knap dat mensen hun ei voelen. Gebruik je ovutesten of doe je het helemaal op gevoel. Misschien ben je toch zwanger! Je zou niet de eerste zijn die het totaal niet voelde aankomen. @Jilly: Spannend; over een week ben je al bij de gyn geweest. Begrijp ik goed dat je alleen moet omdat je vriend aan boord zit? Zie je er tegenop of vind je het wel fijn dat je er nu mee aan de slag kunt. Heft in eigen hand, enzo? @BB10: Jij ook al dinsdag! Gaat jouw man wel mee? Heb je al een idee wat er gaat gebeuren? Of is het alleen nog een oriënterend gesprek? Hier alles prima. Alba is bezig met omrollen. Als ik haar op haar buik leg zodat ze haar nekspieren kan oefenen, rolt ze binnen no-time op haar rug Gelukkig heeft ze al behoorlijk sterke nekspieren. Ze kan nog niet van rug op buik. Gelukkig maar, anders zullen we de Puckababy nu alweer vaarwel moeten zeggen. Heb gisteren voor het eerst (!) haar nageltjes geknipt. Was enorm eng, maar wel erg nodig. Gelukkig is het helemaal goed gegaan en bleef ze heel lief stil zitten.
Serendipity, wat naar dat je cyclus steeds zo onregelmatig blijft. Is het niet makkelijker als je iets van ovutesten zou doen?
Meiden die naar de gyn. gaan/plannen hebben daarvoor: succes!! Hier ben ik bezig met uitzoeken hoe ik een foto kan verkleinen. Ik heb nu twee sites daarvoor, dus hopelijk lukt het
Haha, ik laat dat soort dingen altijd door mijn man doen. Ik zal het hem eens vragen Ik probeer jouw site ook. Eerst even de kids helpen!
@Luca ik ben benieuwd of het nog lukt met de foto's ik had ook een heel makkelijke site FOTO BEWERKEN - makkelijk online je foto's bewerken of je foto's aanpassen Je upload de foto en dan naar het tabblad verklein en je kunt hem opslaan heel simpel en werkt goed met deze site. @Orwen wat snel dat Alba al kan draaien zeg echt goed van haar. @Serendiptiy en je ei ondertussen al gespot? Wel raar dat je cyclus zo van slag is kan het niet dat je ei al gewoon geweest is? @BB veel succes alvast bij de gyn hopelijk kan die jullie snel verder helpen. @Jilly lijkt me inderdaad niet leuk voor een man om zijn goedje in te leveren maar om zo door te gaan voor jullie is echt frustrerend. @Mezelf hoe is het met jou groeit je buikje al en voel je de kleine vollop bewegen? @Dara en Kroko hoever zijn jullie nu indertussen? Ook al de eerste schopjes gevoeld? Hie is het aardig aan het rommelen veel harde buiken en pijnlijke onderbuik dus hopelijk zet het snel door alles is klaar dus ze mag komen en we willen zo graag zijn zo benieuwd...
Tjee Smile, wat onwijs spannend, en je zit idd al op meer dan 38 weken dus het kan zo maar gebeuren! Enneh, je hebt mijn nummer he! Heelveel sterkte alvast
@Smile: Inderdaad ontzettend spannend! Mocht ik je hier niet meer zien voor het gaat gebeuren: heel veel succes en geluk en het komt helemaal goed! @Luca: :wachtnogsteedsinspanningaf:
Haha, stelletje ongeduldige meisjes! Was net wandelen met de mannetjes en nu snel even eentje uploaden van de eerste foto samen in het ziekenhuis, net na de geboorte van de mupjes! Dank voor de sites!!