Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Ooooooh! Wat lief! Wow, en dat zat vlak daarvoor nog allemaal in jouw buik! Tjonge...
    T en D? Het was toch T en R?

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Haha, ja. De kindjes waren al begonnen met huilen om eten en dan type je niet meer netjes ;)

Next, van T. wat recenter:

3. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    En een lachje, ze lachen heel veel, maar op de foto ben je wel even bezig :)

4. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    En R. in zijn eerste pakje (die ik zelf heb gemaakt, het pakje, niet de foto ;)) :)

5. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    En nog eentje boksend ;):D

6. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Oh ja, en een gedeelte van hun kamertje erbij. Aan de andere kant hebben we nog een bijpassende commode en schommelstoel :)

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oooh mooie mupjes!! Lieve mupjes!!

8. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Smelt.....

9. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Cool! We worden opeens overladen met foto's! Ze zijn echt heel erg lief, zeg... Het is een twee-eiige tweeling, toch?

10. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ja, twee-eiig inderdaad. Kun je ook wel zien, ze lijken niet op elkaar, maar dat vind ik wel leuk ook.

T. heeft indonesische trekken, van mij en mijn familie. Ogen, huid, hoofd-vorm, wangen en mondje lijken op die van zijn mama. Hij heeft maar weinig van zijn papa, ik herken mezelf duidelijk.

R. lijkt daarentegen juist enorm op zijn papa en is veel blanker. Ogen, wenkbrauwen, mondje, huid en hoofdvorm lijken enorm op zijn papa. Maar ik herken mezelf dus ook niet in hem.

We maken wel eens een grapje dat ik aan genen-scheiding heb gedaan, niet een combinatie.

11. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Haha, leuk! Ja, ik dacht ook een duidelijk verschil te zien tussen de twee, maar je weet nooit: dus ik wilde het even checken. Waarschijnlijk slaat het nergens op als je eenmaal een tweeling hebt, maar het lijkt me fijn als ze niet op elkaar lijken. Zou je ze de eerste dagen/weken dan wel uit elkaar kunnen houden?

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Een-eiige tweelingen verschillen vaak behoorlijk in gewicht bij de geboorte. Ik denk dat dat helpt die eerste weken ;)

Verder heb ik geen ervaring daarmee, maar kan me best voorstellen dat het lastig kan zijn. T. en R. waren makkelijk te onderscheiden iig, en ik was al bij de eerste echo (of eigenlijk daarvoor al de twee eisprongen gevoeld) heel blij dat ze twee-eiig zijn :)

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Bij eeneiige tweelingen zijn er volgens mij veel meer risico's- het delen van de placenta of zelfs de vruchtwaterzak, etc. Het ligt er maar aan op welk punt ze zijn gaan scheiden, zeg maar. Het lijkt heel schattig, twee identieke mensjens, maar volgens mij zou ik me tijdens zo'n zwangerschap nog meer zorgen maken.

Het zijn beeldjes Luca!!! Goed werk :) :) :)

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik zag twee schattige toetjes voorbij komen, goed geknutseld Luca!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    ff heel snel, want we gaan zo een weekendje weg!

Super schattig, jou mannetjes Luca!! Ze lijken idd totaal verschillend, wie was ook al weer de drukkere van de 2? ;)

en Evenstar, ik heb een tijdje ovutesten gebruikt, maar het voegte voor mij niks toe... ik voel m'n ei 1,5 dag van te voren, dus ben er toen mee gestopt, ook in de trent van, dan ben ik er niet zo mee bezig ;) Nou is dat natuurlijk niet waar haha

Maar nog steeds geen ei gespot, ik heb wel het idee dat ik wat dichter in de buurt komt van m'n ei... maar weet het niet zeker! En of tie misschien geweest kan zijn? Tja m'n lichaam zegt van niet.. geen gevoelige borsten en nog steeds steken van m'n ei, die nog niet verdwenen zijn... ik ben wel benieuwd wanneer ik nu ongi moet gaan worden... zou echt raar staan te kijken als dat toch volgende week in eens komt.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    *zoekt Serendipity's ei*

Heel vreemd! Ja, als je je ei zo goed voelt hebben ovutesten alleen maar een effect op je portomonnee...

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja ik voel mijn ei ook maar gebruik toch altijd ovu testen. Ik heb hem nl 1x niet gevoeld en dat maakte me zo onzeker....dat doe ik dus nooit meer.

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik merk ook aan andere dingen van m'n lichaam of ik voor of na m'n ei zit... vandaar dat ik bijna zeker weet dat tie nog niet geweest is... maarja wie weet doet m'n lichaam nu helemaal raar, maar ben gelukkig niet meer zo onzeker als vorige week ;) we klussen namelijk gewoon lekker door nu m'n ventje het ietsjes minder druk heeft, dus dat geeft wel hoop nog

19. smile17

smile17 Niet meer actief

@Luca wat een prachtige mannentjes heb je zeg. Die eerste foto dat ze samen in dat kleine bedje liggen is echt zo lief (de andere ook hoor) En wat een prachtg kamertje ook.

Ik heb trouwens een hele tijd geleden op een eeneigetweeling gepast wekelijks en had totaal geen problemen met ze uit elkaar houden. Voor buitenstaanders was er geen verschil te zien maar als je ze een beetje kent weet je meteen wie wie is en zijn er zoveel verschillen dus als moeder is dat denk ik dan nog makkelijker te zien...

@Serendipty hopelijk komt je ei alsnog en inderdaad voor de zekerheid lekker doorklussen.

@Evenstar inderdaad ik heb je nr dus zal je op de hoogte houden enne buikfoto zal ik weer even maken want hij is echt enorm hihihi

20. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Smile, wat wordt het toch spannend voor je! Ik las dat je het ook al voelde rommelen. We zijn benieuwd!!!

Serendipity, je ei laat inderdaad lang op zich wachten zeg. Ik hoop dat hij snel komt, zeker nu jullie de tijd hebben om veel te klussen. De eitjes van T. en R. waren voor mijn doen ook laat, dus wie weet wat jouw ei gaat brengen? :) duim duim!

@Evenstar: hoe gaat het met de melkzee?

Dank allemaal voor de lieve reacties! Haha, nou ik ze kan verkleinen zal ik vaker spammen!

Deel Deze Pagina