Het gaat goed met de zee. Sinds vandaag iig, maar vorige keer dat het een dag goed ging, was ik een dag later weer in de put, ik juich nu iets voorzichtiger. Ik ben er meteen onzeker van hahaha, ik ben totaal niet gewend dat mijn borsten niet gestuwd zijn, denk meteen dat ze leeg zijn. Hoe gaat voeden bij jou? Het is toch zo dat een van jouw ventjes wat temperamentvoller is? Renske is een dame met flinke pit, soms is het niet makkelijk om haar rustig te laten drinken/aan te leggen.
Het is lang geleden dat ik wat geschreven heb.... Maar ik ben steeds zo moe, moe, moe. Door de zwangerschap gaat het steeds beter met mijn MS, maar dat betekent ook dat ik weer hele dagen werk. En dan ben ik kapot als ik 's avonds thuiskom. Helaas heb ik dan meestal geen puf meer om te typen. Sorry . Met de zwangerschap gaat alles goed. Het voelt als een enorm wonder dat ik dit mag meemaken, zeker na de missed abortion. Voel me zo bevoorrecht, vrouwelijk en mooi. Ben zo enorm trots op mijn groeiende buik . Zal hieronder een fotootje van afgelopen zondag plaatsen. Ik ben al bezig met kijken wat het geslacht is, ik kon niet wachten tot de 20 wkn echo . Ik heb een vermoeden wat het is en dat vermoeden wordt met elke echo weer sterker. Maar ik houd het nog even voor me tot de 20 wkn echo, want ik heb helemaal geen ervaring met geslachtsbepalingen en straks zit ik er helemaal naast.... Dikke knuf voor de meiden die binnenkort met onderzoeken starten. Hoop dat het allemaal goed komt, Jilly, BB10 en Serendipity. Ik vind het zo'n raar idee dat we allemaal een jaar geleden tegelijkertijd begonnen en er nu 3 op het punt staan de MMM in te gaan, terwijl er al een aantal moeder zijn. Het is zo oneerlijk verdeeld.... En de mama's: zo fijn dat alles goed gaat met de kleine mensjes . Ik hoop dat jullie er volop van genieten! Tot later! Bekijk bijlage 61604
Kroko: mooie buik en fijn dat je er zo van geniet! Vermoeidheid, helaas hoort dat er ook bij. Ik heb wel eens gelezen dat het een mooie voorbereiding is op de gebroken nachten met je baby Evenstar, een voorzichtige 'fijn dat het beter gaat' met de melkzee Hier gaat het voeden op zich goed. R. pakt de borst uitstekend, T. vind het soms maar niks, maar vaak ligt hij ook wel tevreden aan de borst. Ik kolf ook vaak, ook omdat ik zeker wil weten dat de borst echt leeg is. Ik wil nog een borstontsteking absoluut voorkomen! Ik produceer niet voldoende voor beide, dus ze krijgen ook veel FV. Helaas, maar ik kom met twee ukken niet makkelijk toe aan het opkrikken van mijn productie. Je doet wat je kunt
Krokodieltje, wat een prachtige buik!!! Naar dat je zo moe bent, maar ja, dat hoort er inderdaad echt bij. Ik ben de hele zwangerschap erg moe geweest- het is idd een beetje een voorbereiding op de gebroken nachten. Toch vind ik mezelf nu fitter dan toen, gewoon omdat mijn lijf nu niet nog dat extra gewicht meezeult. Nou ja op mijn armen dan. Luca, voor 2 jonge babies melk hebben, DAT zou pas een melkzee zijn... je kan ook moeilijk nog vaker voeden dan je al doet. Maar fantastisch dat ze het toch allebei krijgen. Ik vroeg het omdat Renske nogal heetgebakerd kan zijn, ook aan de borst. Maar waarschijnlijk komt dat niet door haar, maar vooral door een heftige toeschietreflex door de overmatige produktie. De melk gutst altijd overal heen, en dan is het lastig om haar goed en rustig aangelegd te krijgen/te laten drinken. Het is niet haar schuld, ook niet de mijne, maar ik kan er superonzeker van worden. Als je 8 keer per dag voedt is het echt een dagtaak, en als je er steeds over in de put zit... We hebben trouwens echt al heel lang niks van Mezelf gelezen... iemand nog contact met haar? Zij is nu toch ook een heel eind op weg... ?
Hey meiden, Hier ben ik weer hoor! Ik heb inderdaad al heel lang niets geschreven. Volgens mij sinds m'n wintersport. En dat was eind februari. Sorry . Het gaat hier allemaal prima! M'n buik groeit al pittig en ik voel me goed. Alleen elke dag vroeg naar bed, maar dat geeft niet. Ik rijd zelfs nog paard! Niet heel veel hoor. Maar zo af en toe een strand- of bosritje is wel erg lekker. M'n rijbroek pas voor geen meter meer. Ik doe 'm gewoon aan, geen rits of knoop dicht. Buikband erover en niemand die het ziet . Donderdag hebben we de 20weken echo. We hopen dat alles goed is. En we hopen dan te zien wat het wordt, want dat willen we (vooral mijn man) erg graag weten. Ik heb wel zo nu en dan met jullie meegelezen. @BB en Jilly: Jullie gaan naar het ziekenhuis? Echt heel vervelend dat het allemaal niet wil, zoals iedereen het graag zou willen. Alweer een jaar verder... Ik hoop dat ze jullie goed kunnen helpen en dat alles met iets simpels op te lossen is. Het kan alle kanten op he, dat lijkt me echt heel spannend. Heel veel sterkte en succes! @ Serendipity: Voor jou gaat het ook niet echt lekker. Helemaal raar dat je ei zo gek doet. Al die rare verrassingen... Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg hoor, ei van Serendipity. Heb je inmiddels al iets gespot? @ Evenstar: Fijn dat het voeden nu iets beter gaat, gezien de oceaan! Verder genieten jullie zo te lezen lekker van Renske. Een grote meid! Fijn hoor, dat is vast heel geruststellend. @ Luca: Jouw mannen zien er ook super uit zeg! En wat een lieve foto's. Echte broertjes, zo samen. Lief!!! Petje af, dat je ze allebei zoveel mogelijk de borst geeft! @ Smile: De laatste loodjes! Of misschien inmiddels wel al een heel nieuw begin! Nog geen buddynieuws, maar je weet maar nooit wat zich nu afspeelt in huize Smile. Het kan zomaar. In ieder geval veel succes! @ Krokodieltje: Mooie buikfoto hoor! Wij zijn niet zo van de buikfoto's. Ik zou het wel leuk vinden, maar het komt er niet zo van. Succes met de 20weken echo. Echt leuk trouwens dat je zelf kunt spieken met een echo. Heel bijzonder. @ Dara: Hoe is het bij jou? Heb ik iedereen gehad? Ik hoop 't. XXX Mezelf
Jeeee een langverwacht berichtje van Mezelf! Sorry voor mijn vragenkanon in een pb, ik was bezorgd Fijn dat het zo goed met je gaat! De vermoeidheid klinkt heel bekend, ik ken er maar weinigen die dat niet hadden. Maar als je later ziet wat je daarbinnen hebt zitten knutselen, dan is het niet zo vreemd Gooi je binnenkort eens een buikfotootje? Spannend 20 weken echo. Ik denk dat je een joch krijgt. 50% kans Ja, Renske is heel flink, die zit in maat 62/68 nu en luiermaat 3. Maar even ter voorbereiding: kleertjes met dezelfde maat van verschillende winkels kunnen heeeeel erg verschillen in hoe groot ze zijn. Zo vind ik C&A kleertjes groter vallen dan Hema, en beide zijn echt groter dan Zeeman (afrader vind ik, die rompertjes moet ik zowat in maat 74 kopen!!).
Hey Mezelf: fijn dat alles goed gaat Paardrijden nog, goed hoor, dat dat allemaal nog kan! En als je weet wat het wordt, laat je het dan weten? Evenstar, mijn mannetjes zijn met 2 maanden net over de vijf kilo! Allemaal prachtig volgens de lijn, zeker voor een tweeling, maar ze groeien niet zo hard als jouw Reuske! Goed hoor, dat ze zo goed groeit. Wordt vast een lange dame, net als mama Hier hebben de mannetjes hun eerste inentingsprikjes gehad. Niet leuk, maar het huilen was weer over voordat we het cb uit waren. Gelukkig zijn de naalden tegenwoordig ook zo dun dat je ze nauwelijks voelt. Alleen kan de vloeistof nog wel naar aanvoelen. Maar ze liggen nu lekker in bedje te slapen. Hopelijk blijft het nog even rustig. UHM.. nee. T. wil aandacht... Tot later!
Hahaha zo gaat dat hier ook. Ik hoef maar te denken dat ze rustig ligt en dan hoor ik alweer van alles... 5 kilo is een prachtig gewicht. Het is dat ze zeggen 'met bv kan je geen te dikke baby krijgen' maar pfff dat ze ZO hard groeit is ook wel eens vreemd. Ik heb nog niks van Smile gehoord, maar let extra goed op mijn mobiel Hier rustige dag gehad, heerlijk! Renske heeft overdag in haar eigen kamertje geslapen, een primeur! Verder is ze nu een beetje jengelig, maar over het algemeen huilt ze weinig en is ze tevreden. Helaas is mijn melkzee weer terug van weggeweest, dus de voedingen zijn weer rampzalig Ik laat het nu wat meer van me afglijden. Ik heb alles geprobeerd... saliethee, blokvoeden, niet kolven, wel kolven. Het gaat een paar dagen goed en dan ben ik terug bij af. Dus heb ik er schijt aan. De volgende ploftiet krijgt gewoon de kolf erop, ik ga mij en Renske er niet onnodig langer mee kwellen.
Hey meiden, @ evenstar, ik heb er verder geen verstand van... maar ik zou het ook lekker af gaan korven als je borsten op springen staan, is voor beide geen pretje denk zo... mag je het niet kolven, zodat de melkproductie wat terug loopt?? @ krokodieltje, wat een super mooie buik heb jij!! Daar mag je met recht trots op zijn ja!! Je enthousiasme straalt er van af Ik vind het ondertussen ook wel oneerlijk trouwens dat wij nog niet aan de beurt zijn, maarja tis niet anders @ Luca, jeetje wat ben je weer lekker actief op het forum leuk!! Waar haal jij de tijd vandaan met 2 van die drukke mannen ... vind het nog steeds helemaal leuk om te lezen hoe verschillend jou mannetjes zijn. Wel bijzonder dat je helemaal, je man en jezelf in ze terug ziet! @ Mezelf, zo te lezen ben jij ook helemaal aan het genieten van je zwangerschap! Wel fijn dat je nog kan paardrijden, ik ben zelf niet zo'n paarden liefhebber ... maar zolang jij het nog kan, lijkt het me wel heel rustgevend in de bossen enzo. Spannend morgen de echo!! Ga je ons vertellen wat het wordt?? Ik heb dit keer geen voorgevoel, maar ben wel erg nieuwsgierig!! @ Jilly en BB, hoe is het met jullie meiden???? Vertel vertel, hoe was het bij de gyn?? Wil alles weten!! Dan weet ik ook een beetje wat me misschien in de toekomst te wachten staan!! @ Smile, hoe is het met jou meis?? Zet het rommelen al door?? Kan je een beetje genieten van je verlof?? Heb je nu rust?? Of druk bezig met de laatste dingetjes?? Spannend hoor!! Wacht rustig af op buddynieuws @ Dara, hoe is het met jou?? Begint je buikje ook al flink te groeien?? @ Orwen, hoe is het met de kleine Alba?? Heeft ze alweer wat nieuwe dingetjes geleerd?? @ hier, nou m'n ei is geweest hoor meiden!!! Ik denk zelf zondagavond/maandagochtend... niet goed geklust helaas Maar het zou nog kunnen... van het weekend waren we weekendje weg met de hele fam. en we zaten in een huisje wat echt super gehorig was Echt elke scheet kon je horen Ik baalde echt!! Komt m'n ei eindelijk een keer in het weekend... hebben we dit weer! Hopelijk is m'n volgende cyclus 28 dagen, dan heb ik hem weer in het weekend Dat is toch makkelijker klussen. Verder nog geen gevoelige borsten... wel beetje raar.. heb normaal altijd gevoelige borsten! Wel ietsjes gevoelige tepels, hoop op een goed teken, maar ben er eigenlijk een beetje bang voor dat ik weinig kans maak deze ronde! Owja... gisteren had m'n vriend me verrast met een etentje buiten de deur! (voor sommige misschien niks bijzonders, maar mijn ventje is niet zo romantisch, dus ik was blij verrast!) Zegt tie aan het tafeltje... en dan staat straks hier een kinderstoeltje naast de tafel haha... vond het lief dat tie dat had bedacht! Nu hopen dat ons wonder snel komt!
**** NIEUWS!!!!**** Smile is dinsdagochtend om 03:31 bevallen van dochter Noëlle!! Ze weegt 3735 g. Alles gaat goed maar Smile ligt nog in het ziekenhuis vanwege bloedverlies. ****EINDE NIEUWSBERICHT****
Smile! Gefeliciteerd met je dochter Noelle!!! Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt na het bloedverlies en dat jullie snel samen thuis zijn met z'n drietjes ps. sorry, mijn comp. doet moeilijk met de puntjes op de 'e', dus daarom zonder...
WWAAAAHHH!!! Smile en smileman van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Wat een super mooie naam!!!
Ik moest ook zoeken naar de puntjes wegens een mac die er niet handig voor is GEFELICITEERD SMILE MET JE DOCHTER!!! Hoop dat je snel naar huis mag en goed opknapt, en zie uit naar berichtjes van jullie!
Joehoe Smile en Smileman gefeliciteerd met je dochter Noelle! Hopelijk mag je snel naar huis! Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal. Dikke knuf! (weet zelfs niet waar die puntjes op mijn pc zitten)
Nou voor Serendipity mijn uitgebreide gyn verhaal: Gyn heeft eerst de vragenlijsten doorgelezen die we moesten invullen. Daarna stelde hij me nog wat vragen. Daarna kreeg ik een inwendig onderzoek (ja met zo'n geweldige eendenbek) en nam hij een kweekje af. Bek eruit en echo apparaat erin Toen heeft hij gekeken hoe mijn bm slijmvlies eruit zag (en het opgemeten) en de eierstokken. (ik had net mijn eisprong gehad dus links was leeg en rechts waren nog wat eiblaasjes te zien) Toen was ik klaar. Alles zag er goed uit vond hij Daarna afspraken gemaakt voor vervolg onderzoeken, zaad onderzoek, bloed onderzoek (hormonen en clamidia) op cd 3 en inwendig onderzoek (follikelmeting) en samenlevingsonderzoek op cd 10. Dan alle uitslagen afwachten en tijdens een nieuwe afspraak bespreken wat er verder gaat gebeuren. Dus we wachten af. Ik hoop dat je er iets aan hebt en als je nog vragen hebt hoor ik die graag.
Smile gefeliciteerd met jullie dochter, en inderdaad, wat een mooie naam! Evenstar, wat een leuke foto's op je hyve. Leuk is dat, wanneer ze opeens zo groeien en van die mooie mollige armpjes en beentjes krijgen. Grappig, en voor je het weet is het weer verdwenen en schieten ze de lengte weer in. Mezelf, Ook al weer 20 weken op weg. Heb je voor jezelf een beetje het gevoel dat het goed gaat, gezien het vorige keer anders liep dan verwacht (ja, ik weet het, understatement of the year)? Wel fijn dat je gewoon door kan gaan met de dingen die je leuk vindt! Luca, zo leuk om die foto's van je mannetjes te zien! Dara, hoe gaat het met jou? Ik ben even kwijt hoe ver alle zwangere dames zijn. Hoe is de stand van zaken? Ging je niet gelijk op met Krokodieltje? Weet jij al wat het wordt en volgens mij ga je het nu ook bijna voelen. Spannend hoor! Zijn Krokodieltje, Mezelf en jij nu de eerstvolgende dames wie mogen bevallen, wie van jullie is nu eigenlijk het verst? Orwen, grappig om op de foto's te zien hoe hard het gaat met Alba. Het wordt echt al een meisje, gaat snel hè, wanneer ze er één keer zijn. Voor je het weet lopen ze rond de tafel, zeggen ze papa en mama, zó leuk! Serendipity; wat lief! Echt super, dat is wel even een turbo boost voor je relatie of niet soms. Kennelijk denkt je lief er toch meer overna dan hij laat merken! Heeft hij zijn deel van het onderzoek al gedaan? BB, hoe ging het gister? Nog wat wijzer geworden? @ hier, gister naar de gyneacoloog geweest. Bloed geprikt, a.s. dinsdag een echo i.v.m. follikelmeting. Dit wordt om de paar dagen herhaald tot aan de ei sprong om zicht op de cyclus te krijgen. En op dag 21 van deze cyclus moet ik nog een keer naar het lab. Lief moet maandag zijn 'semen' inleveren voor onderzoek. Wanneer deze cyclus voorbij is hebben we dus als het goed is een conclussie en kan er nader beleid worden bepaald. Ondanks dat we nog niet echt weten waar we aan toe zijn, geeft het wel ruimte om weer verder te gaan. Ik kan stoppen met dat hele temp gedoe (wat uiteindelijk best een belasting is) en hoef me in ieder geval deze ronde niet druk te maken om weer een gemiste kans omdat er straks mensen zijn die meedenken hoe we het op een andere manier kunnen realiseren.
Hej BB, kennelijk waren we tegelijk aan het typen. Same here, gaan we mooi gelijk op! Dat inwendige onderzoek heeft hij erbij gelaten deze keer, ik ben nongesteld, dus leek het mij niet zo'n strak plan. Hij vond het prima, er komen nog genoeg echo's zei hij.... 6 April dus de eerste.
Smile! Van harte gefeliciteerd met je kleine dochter! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en dat jullie lekker naar huis kunnen, samen. Veel geluk en hopelijk tot snel op het forum!