We hadden gisteren de 20 weken echo. En alles was helemaal goed. Direct al liet ze zien dat ze een meisje is. Daar was geen twijfel over! Mijn mannetje is helemaal trots op zijn dochter, zo leuk!
Haha, zie je dat ik geen goed medium ben? Ik had mijn geld op een jongen gezet Fijn dat alles goed is!
Jeuh weer een meid erbij nu zijn ze wel in de meerderheid Fijn dat de echo goed was! Hier geen nieuws.
Gefeliciteerd, Mezelf, met je mooie echo van je dochter! Ik weet ook al wat het wordt; zelf gezien met echo, samen met collega. Maar ik houd het nog ff voor me tot de 20-wkn echo
Mezelf, wat leuk een meisje! Had je dat voorgevoel ook al? Kroko, boefke, ons lekker in spanning laten! Klopt het bij jou met je voorgevoel?
Even een vraagje voor de zwangere dames of dames die zwanger geweest zijn, herkennen jullie dit??? Ik heb al 2 dagen last van een soort spierpijn onder in mijn buik, meestal links soms rechts en soms erger als ik opsta. Komt iemand dit bekent voor? Ik vind het nl raar en heb dit nog nooit in deze mate gehad. (en dan bedoel ik specifiek voor NOD) En ik had mezelf deze maand zo beloofd nergens op te letten, maar dit valt zo op. Sorry ego bericht
@BB: Ik weet nog dat ik heel in het begin steeds een soort ongesteldheidsbuikpijntje had. Maar het voelde ook net iets anders dan dat. Ik kan me niet meer herinneren of het als spierpijn voelde, maar dat zou wel kunnen. Ik duim heel erg voor je mee!
@BB: Het zou wel helemaal leuk/super zijn als het nu raak is. Zit je net een beetje in de MMM, hoeft het lekker niet meer! Het kan best dat het er iets mee te maken heeft. Ik voelde me 'anders dan anders'. Ik weet ook niet meer precies hoe m'n buik voelde. Daar voelde het niet heel duidelijk anders. Maar het punt is natuurlijk, dat het bij iedereen anders is. Het zou echt gaaf zijn als het een goed teken is! Duimen!!!
Ego berichten mogen altijd Net als Mezelf voelde ik me alleen 'anders dan anders' die ronde. Diep van binnen wist ik gewoon dat er iets gaande was. Die maand heb ik niet zo op klachtjes gelet, want toen was mijn vriendinnetje net overleden. Maar ik had wel 'gekriebel', beetje steekjes links en rechts, volgens mij. Ben benieuwd!! Wacht je NOD af?
Hoe is het met iedereen? @ Smile: Hoe gaat het met jou en Noelle? Ben je alweer een beetje op de been? @BB: Vind je het heel erg spannend? Of is de hoop al vervlogen? Pasen is toch een beetje de periode van de vruchtbaarheid! Ik heb gisteren voor het laatst paardgereden... Het voelde niet meer zo fijn. Wel even slikken, maar ik wist natuurlijk van te voren dat het eraan zat te komen. Gelukkig staat m'n paard lekker dichtbij en kan ik dus lekker vaak heen en met 'm wandelen. Verder gaat het prima hoor. Madame laat vaak wat van zich horen (voelen). En dat terwijl de placenta voor ligt. Heel gezellig!
Bedankt voor jullie antwoorden! Het blijft gewoon een kwestie van afwachten. Mijn banner staat verkeerd. Heb iets later mijn ei gehad dus heb ook 2 dagen later mijn nod. Ik denk nl maandag. Maar ik laat hem lekker staan want ik vind 10-4-10 zo'n mooie datum Ik weet niet of ik het uithoud om pas op maandag of later te testen. Dat ligt aan de kwaaltjes die ik heb. Als ik ze dan nog heb. Ik heb nog steeds met vlagen dat spierpijn gevoel in mijn buik. Verder voel ik niets behalve pijn in mijn onderrug maar dat heb ik iedere maand. Ik ga nu ff lekker uit eten met mijn lief en morgen met een dinnetje naar Jozef de musical. Heb ik ook zin in. En als klap op de vuurpijl gaan we woensdag naar een nieuw(oud) huis kijken. Ben heeeeel benieuwd of dat wat is/wordt! Hoe is het met alle mama's en bijna mama's? Jilly en Serendipity hoe is het nu bij jullie (nu ik dit bericht aan het typen ben kan ik nl niet meer terug spieken)?
Mezelf, ik kan me voorstellen dat dat best als een afscheid voelt! Ik hoop voor je dat je na de bevalling snel weer kunt rijden. Ik zou er wel rekening mee houden dat je bekken en het gebied waar je gewicht vooral op leunt, bij de bevalling heel zwaar belast kan zijn... ik had bij de zw schap geen bekkenklachten, maar ben nogsteeds beurs rondom het perineum zeg maar. Maar wie weet is paardrijden juist wel goed. Heerlijk dat je je beestje zo dichtbij hebt. Ik ben dol op paarden, machtige beesten en zo goed in het aanvoelen van je bui/emotie. Gezellig he de schopjes!!! De komende tijd is echt de mooiste tijd van je zwangerschap, geniet er maar heel intens van BB10, 10 april past heel goed bij jouw nickname... ik duim met je mee voor die twee streepjes! Hier hebben we een dagje rustig aan gedaan, Renske was weer vrij goed gemutst gelukkig (die heeft heel verschillende dagen haha), en mijn man is haar nu in slaap aan het wiegen. We hebben best een ritme, maar het blijft elke dag kijken hoe het gaat. Ik denk wel dat ze een makkelijke baby is, als ik verhalen van anderen hoor... brrr. Ze huilt eigenlijk alleen maar als ze honger heeft, en blert als ze moe is en echt niet kan slapen (elke avond rond deze tijd ). Dan tukt ze een goed eind de nacht in en beginnen de voedingen weer. We hebben dus een avond en ik slaap meestal in stukken van 4 uur en een of twee keer 2 uur). Bij elkaar geteld is het huilen misschien max. een uurtje per dag, geen klagen dus!
BB10, ik voelde beide keren vanaf 7 dagen na mijn ei de innesteling, als een heel subtiel branderig/krampend gevoel in mijn BM. Ik duim voor je dat het een goed teken is. 10/04/10 is een mooie datum, dan zou ik uitgerekend zijn van Herman (ja, ik had al bijna moeder kunnen zijn).... Ik heb de familie met Pasen verteld wat het geslacht is, iedereen was helemaal blij . Ik kan niet vertellen of mijn voorgevoel klopte, want dan weten jullie gelijk wat het is. Ik wacht met het verder vertellen tot de 20-wkn echo. De naam hebben we ook al, die had ik al vlak nadat ik wist dat ik zwanger was bedacht en is helemaal perfect. Zit steeds te hopen dat niemand in mijn omgeving die naam ook geeft aan hun kind, dan zou ik wel balen. Wanneer voelden jullie je kindje voor het eerst? Ik voel het nog steeds niet en ben al over de 18 weken . Ik voel ook niet iets wat het eventueel zou kunnen zijn. Iedereen vraagt ook de hele tijd of ik al wat voel en fronst dan als ik zeg: "Nog helemaal niks." Ik weet dat het tot 20 weken mag duren, maar ik hoor van zovelen dat ze het eerder voelen, ik word er dan wel een beetje onzeker van. Gelukkig weet ik van de vele zelfecho's dat het erg levendig is, dus ik maak me geen zorgen, maar ik zou het zo graag willen voelen . Maar ja, ik heb ook gezien dat de placenta deels tegen de voorwand zit, dus dat zou een verklaring kunnen zijn, maar ik vind het niet leuk .
Hoi allemaal Bedankt voor jullie felicitaties! Woensdag mochten Noëlle en ik weer naar huis als ik beloofde 3 dagen bedrust te houden. Had namelijk zoveel bloed verloren dat ik eigenlijk een tranfusie nodig had maar ik voelde me goed dus gelukkig lekker samen naar huis. Noëlle doet het heel erg goed en het is zo'n lieve mooie meid. Vandaag heeft ze haar hielprikje gehad en de gehoortest en die was goed. Verder is ze zo ontzettend sterk met 5 dagen kon ze al op het aankleedkussen op haar armpjes naar nek omhoog houden de kraamhulp was helemaal verbaasd. Zal even snel een foto proberen te plaasten en zal later wat meer vertellen nu erg druk met voeden, slapen verschonen enz. @Bb10 ohh ik hoop het zo voor je meid! @mezelf wat leuk een dochter lekker roze en jurkjes
Ohh Smile fijn dat je thuis bent, dat was zeker wel schrikken zoveel bloed verliezen. Weten ze waardoor dat kwam? Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal en naar foto's natuurlijk! En ja ik hoop het ook.......zucht. En anders worden we nu goed begeleid denk ik.
Ja ik had een flocus (ofzo geen idee hoe je het schrijft) Maar de bevalling verliep helemaal goed (verslag komt later) maar na de bevalling ging mijn baarmoeder niet krimpen en bleef bloeden dus 2 infusen en heel veel medicatie later hield het pas op. Inderdaad nu wordt je goed begeleid maar hopelijk is het niet nodig............