Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Klote zeg :x

Hebben ze je verteld wat de oorzaken zijn van een traag groeiende follikel? Of komt het nog door die pillen die je moest slikken voor het verleggen van je cyclus?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hoe lang is die zwangerschap geleden? Ik heb geen idee of je dingen nog kunt 'verwerven' (zoals vijandig slijm), lijkt me ook sterk, maar ja, ze moeten alles uitsluiten natuurlijk...

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Even kort hoor... heb weinig tijd gehad om bij te lezen helaas :(... maar lees bb dat het zaadonderzoek goed was! Hmmm misschien hebben jullie gewoon onwijze pech gehad ook met antibiotica natuurlijk enzo! Bij jou zag er in eerste instantie ook niks raars uit toch?? Hoe is je gevoel nu?? Denk je dat je nog een kans hebt??

Hier wordt ik vandaag of morgen ongesteld.. heb al wat krampen en al licht bloedverlies! Nu hopen op een mooie cyclus van 28 dagen, dan heb ik m'n ei in het weekend!! En dan gaan we gewoon super super super goed klussen (hoop ik)...

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Attentie Attentie ik ben opzoek naar de handleiding van mijn lijf!!!!
    Als iemand hem vindt dan graag retour naar rechtmatige eigenaar!
    Gisteren een veeg rood, een beetje bruin en sindsdien helemaal niets. Vandaag bij het afvegen telkens een ieniemienie beetje bruin (waterig) Dus ik weet het niet meer???Verder wel hele erge rugpijn gehad, net alsof ze er een mes ingestoken hadden en daar mee aan het draaien waren, aauuwie
    Als ik vandaag nog geen rood zie dan doe ik morgen nog een test. Al denk ik dat het niets wordt.

Serendipity, fijn ff van je te horen!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik had dat in de tweede ronde (was zwanger in de derde en heb toen helemaal geen bloed gezien)... heel verwarrend, hoop dat het bij jou een positief teken is!! Bij mij was de Mirena er toen nog niet zo lang uit, ik heb amper een normale menstruatie gehad voor ik zwanger raakte, een druppeltje en daarna niks was ook zoiets ongebruikelijks :(

Ik zou het geduld denk ik niet hebben en gewoon nu een testje doen, maar kan me voorstellen dat je liever nog een dagje 'geduldig' wacht :p

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Zou heeel fijn zijn, een eitje in het weekend, als je vriend zoveel werkt enzo. Jullie hebben ook wel wat rondes waar de zaadjes je ei hadden misgelopen toch?

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Toch nog een testje tegenaan gegooid (ja ik weet het ik zou het niet doen) en hij was niet OMO maar witte reus zo wit.
    Dus ik wordt morgen gewoon ongi, helaas.

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ evenstar
    1 ronde hebben we maar gehad dat er geen kans was... nouja geen kans... dat we langer dan 3 dagen voor m'n ei geen sex hadden... Verder hebben we nog nooit op alle vruchtbare dagen sex gehad (4 dagen achter elkaar) dus hoop het dit x wel een keer te krijgen ;)

@ bb
    Shit een witte test! Zwaar klote... ik kan je natuurlijk proberen wat hoop te geven, maarja in combi met je veeg bloed vrees ik het ergste voor je!! Succes iig met je ongi dagen... zitten we morgen "gezellig" samen... pff zo geen zin in!

@ verder...
    Komen net bij m'n zwangere vriendin vandaan!! Boeken kinderkamers en kinderspulletje door gebladerd, zo leuk om samen met m'n vriend (nog ongedwongen) rond te kijken!! M'n vriendin heeft een dagboek gemaakt over hun belevingen enzo... en we mochten dat lezen... ik kwam er ook in voor dat ik moest huilen enzo toen ik hun positieve test zag, omdat ik ook zo graag wilt en niet lukt.... toen m'n vriend dat las, zei hij: het grijpt me echt aan... ik voel me zo schuldig dat ik m'n potje nog niet heb ingeleverd! Zo lief dat hij dat zei!! Nu net 5 min thuis en heeft eindelijk de folder door gelezen!! Morgen bellen voor een afspraak!! :D (zei hij... en ik hoop haha) Hij gaf wel toe (vorige week) dat hij het al eng vond om de folder te lezen ;)... maar nu blij en vind het stoer van hem, dat hij nu echt de stap zet!! Kunnen wij daarna ook een stap verder!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ smile
    ff snel gekeken naar je meissie!! Wat een plaatje!! Gelukkig gaat het weer goed met jou!! Schrikken zeg dat je zoveel bloed was verloren!! Wel echt fijn dat je zo snel bent opgeknapt!! Hoe is het nu met jullie?? Wend het al een beetje met z'n 3tjes??

10. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Serendipity: Jeetje, dat is bijzonder. En fijn natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat bij jullie. Ik duim voor je!

@ BB: Vreemd allemaal. En nu let je natuurlijk ook nog overal op... Pfff, zenuwslopend moet het voor je zijn! Voor jou duim ik natuurlijk ook...

Hier gisteren even een flinke schrik gehad. Ik werd aangevallen door een grote pony op stal. Hij stond bij mijn paard in het weiland. Ik was mijn paard aan het aaien, komt die pony keihard op me af en grijpt me in mijn schouder. Daardoor viel ik en kwam hij met zijn hoeven op/langs mijn bovenbenen. Daarna was het voorbij. Of mijn paard hem weg heeft gejaagd of dat hij zelf weg is gegaan weet ik niet, maar het was niet leuk! Ik dacht natuurlijk direct aan de baby. Maar hij heeft niets in m'n buik geraakt en ik voel haar ook heel goed. Ik ben (toen alles over was) niet echt heel ongerust geweest over haar. Maar een ding weet ik wel: Die pony komt niet meer bij mijn paard in de buurt en ik niet bij hem. Het is een hele onberekenbare pony (blijkt), hij heeft geen respect voor mensen.
    Gelukkig is het enige wat ik eraan over heb gehouden een kapotte jas, en twee hele grote (20 cm lang) blauwe plekken op m'n bovenbenen. Ik ben niet eens stijf. Maar het had heel anders af kunnen lopen. Maar dan had het met die pony ook wel even anders afgelopen...
    Zo, een heel verhaal. Maar het was gewoon wel even schrikken.
    Gelukkig is de kleine meid lekker actief en weet ik helemaal zeker dat zij er geen last van heeft gehad.

Hoe is het met alle baby'tjes en mammies?

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje mezelf!! Dat is schrikken!! Zeker nu!! Gelukkig was je snel gerustgesteld dat je je meissie nog goed voelde!! Sterkte met je blauwe plekken... pff 20 cm... AU!!! Hoe is het verder met je?? Voel je je goed??

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    M'n ongi zet nog steeds niet goed door... vind het wel lekker, maarja moet er toch binnenkort aan geloven ;) Ga waarschijnlijk m'n record allertijden halen!! (als ik na de vmk niet meereken) Morgen zit ik op 40 dagen!!! Had vandaag wel verwacht dat het door zou breken, maar denk toch dat ik nog een dagje moet wachten!

Verder nog niks... m'n vriend heeft vanmorgen gebeld :) en mag woendag ochtend z'n potje inleveren :)... hoelang duurt het dan gemiddeld voor de uitslag meiden?? Vind het toch wel spannend hoor!! En hoef ik nog niet eens wat haha...

bb... ongi doorgebroken??

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    @ Serendipity, heel goed dat dat besef bij je vriend nu is gekomen, ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren! Lange cyclus weer zeg, pffff. Of misschien toch zwanger? Ik blijf hopen voor je natuurlijk ;)

@ BB10, :( kut zeg een witte reus test :( Op zich kan het vroeg zijn, het was voor NOD. Ik duim gewoon nog even door...

@ Mezelf, schrikken!! Jeetje, wat een aggressief beest, dat had heel anders kunnen aflopen! Het lijkt al weer eeuwen geleden, maar ik was 25 wk zwanger toen ik die val maakte van de trap, de schrik zit er dan goed in, maar je weet zelf heel goed of de baby iets opgelopen kan hebben he! Ik wist dat ook heel zeker, je bent gek genoeg erg helder als er zoiets gebeurt! Heel fijn dat je je kleine meid lekker voelt bewegen. Het is een heerlijke fase van de zwangerschap, ik zie er stiekum zelfs alweer naar uit haha. Hoop dat die blauwe plekken snel wegtrekken!

Hier begin ik zo langzamerhand meer uit te zien naar mijn werk. Het klinkt raar, maar ik denk dat ik nog veel meer plezier in het moederen heb als ik mijn oude leven ook een beetje erbij kan hebben. Maar het is heerlijk om nog 3 weken te genieten van het samenzijn, we zijn zo aan elkaar gehecht, ik denk dat ik de eerste dagen (de wendagen op de kdv) ook alleen maar zal zitten sip zijn op mijn werk :( Moet er niet aan denken om haar daar achter te laten, zou haar het liefst gewoon mee nemen naar werk, maar ja. Dan komt er niks van werken terecht, dat komt het hier ook niet namelijk.

Er zit steeds meer ritme in, dus met de voedingen is het nu makkelijker plannen. Ze is makkelijk en een vrij vrolijke baby :)

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Even kort.

Ser, ik kreeg na een week de uitslag. Maar het kan ook sneller heb ik gehoord.

Hier nog steeds niets maar wat niet is kan nog komen.
    Ik wacht nu tot donderdag. Dan heb ik lf 14, 15 en 16 gehad (allemaal mogelijkheden uit vorige rondes)

15. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Serendipity, mijn lief krijgt de uitslag a.s. maandag en hij heeft het vorige week dinsdag ingeleverd. Dat is dus bijna 2 weken... Ze bellen hem terwijl hij aan boord zit. Succes voor hem morgen, hopelijk is de uitslag beter dan die thuistest die jullie hebben gedaan!

BB, wat een zenuwengedoe daar bij jou zeg! Het lijkt ook wel alsof onze cyclussen steeds langer worden. Serendipity zit al op 40 dagen, jou LF wordt steeds langer... en dat terwijl wij graag kortere cyclussen willen, dan hebben we ook meer kansen, ja toch?

16. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @BB10: Heeft je ongi al doorgezet? Wie weet is het toch... Hoewel de omo-test niet veel goeds voorspelt, natuurlijk. En op zich fijn dat de uitslag van je vriend goed is, toch? En het hoeft helemaal niet te betekenen dat het dus aan jou ligt. En domme pech is ook nog steeds een hele goede mogelijkheid. Succes de komende tijd!

@Jilly: Spannend dat je vriend maandag de uitslag krijgt! Belt hij je dan gelijk op? Pfff, het lijkt me maar moeilijk, zo'n vriend die zo vaak weg is. (En niet alleen door het weinige klussen.) Of went het wel?

@Serendipity: Jouw ongi al doorgezet? Vervelend hoor, zo'n lange cyclus. De mijne kon er soms ook wat van, voor ik zwanger raakte. Geen pijl op te trekken. Ga je wel een test doen als je binnenkort geen bloed ziet? Super dat je vriend zover is om zijn potje in te leveren. Dat is in elk geval een goed begin.

@Evenstar: Fijn dat het zo goed gaat met Renske. Ik had na een paar maanden ook wel weer zin om aan het werk te gaan, hoor. Je wereld wordt zo klein, he? Maar ik werk nog maar een dag per week (buitenshuis), dat is ook weer niet zo veel. Heb je wel een fijn kdv gevonden waar je haar met een gerust hart achterlaat?
    Wij hadden Alba al ver voor haar geboorte op de wachtlijst geplaatst, maar bij de laatste rondleiding een dikke maand geleden, voelde het opeens heel anders dan toen. Als je kind er eenmaal echt is, weet je pas echt of je het ziet zitten, volgens mij. Ik kreeg er koude rillingen van. En niet omdat het nou zo'n vreselijke plek was. Wij hebben besloten nog te wachten met het kdv en misschien in de tussentijd een gastouder te zoeken. Maar hier zijn we nog niet uit. (Ik wil het liefst helemaal geen gastouder, de oma's passen ombeurten ook al 1 dag per week op, en nu ze zo eenkennig en moeilijk met verandering is..., maar vriend wil dit wel, denkt dat het juist goed voor haar is. Tja, veeeeel lange gesprekken hierover.)

@Mezelf: Wat zul jij geschrokken zijn, zeg! Vreselijk! Erg fijn dat het goed is afgelopen en je er zeker van bent dat je meisje er niets van heeft gemerkt. Wat Evenstar zegt klopt echt, hoor: dit is een fijne tijd in de zwangerschap. Geniet ervan!

@Smile: Alles nog steeds goed met jou en Noëlle? Wat is het toch een snoetje... Al een beetje gewend aan de nachten en het zorgen? Het is een mooie tijd, maar ook enorm vermoeiend!

@Luca: Alles goed met de boys? En met jou? Als ik jou stukjes zo zie, lijkt het helemaal niet zoveel zwaarder te zijn met een tweeling, maar dat kan bijna niet! Of denk je dat het maar net van je referentiekader afhangt? Mochten jullie nou nog een kind willen (aangenomen dat dat dan geen tweeling wordt) ontdek je misschien dat eentje toch wel heel makkelijk is ;)

@Kroko: Wanneer heb je de echo? Wij zijn nou ook wel erg benieuwd wat het gaat worden! Ik gok op een jongen. Ze zijn flink in de minderheid, hè? Trouwens, geen zorgen om het voelen van je baby, hoor. Bij iedereen is het anders, voelt het anders en begint het anders. Je gaat het voelen, no worries, en het is het fijnste gevoel wat er bestaat.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

*Breekt in: update, lf van 15, cyclus van 29 deze keer, duvels zijn gearriveerd, breekt weer uit*

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bb... toch "gezellig" samen ongi... sterkte meis, blijft klote gewoon!

@ hier
    Wat een drama vanmorgen... plannen schiet niet op bij m'n vriend... en hij heeft 24 uursdienst, dus werd ook nog eens 3 x gebeld vanmorgen... toch ook wel stress door alles!! Dus hij komt helemaal geirriteerd uit de slaapkamer, met de tekst: "Ik denk dat het veelste weinig is...ik kan dit toch niet onder druk!!" en zo is tie weg gegaan :( nou we wachten maar af... voelt niet echt fijn! Ik wil zo graag kinderen, maar niet op deze manier... :( en dan ook nog ongi :( ...

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Dikke knuffel :( Ik wou dat ik meer kon zeggen, maar dit is gewoon vet klote! Misschien is het makkelijker als je zijn goedje opvangt bij een vrijpartij die jij handmatig afmaakt? Sorry, zit een beetje expliciet te wezen hier, ik weet ook niet hoe ik dit zou aanpakken...

20. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Serendipity, gelukkig gaat het niet om de hoeveelheid maar om de kwaliteit ervan. En inderdaad, zo is het niet leuk om zwanger te worden! Zwanger worden hoort leuk te zijn, het plezier van het 'maken' is echter nu een beetje ver te zoeken... Dikke tút voor jou!

En BB, is vandaag dag 3 voor jou? Good luck! Misschien geeft het wat rust in het hoofd dat je over een paar weken weet waar jullie aan toe zijn.

Hier: 26 april uitslag van het hele fertiliteitsonderzoek en de eventuele vervolg stappen.

Deel Deze Pagina