@ mezelf Heb je een buikfotootje voor ons?? Of doe je daar niet aan?? Ben wel nieuwsgierig en houd voor mij de moed er in
Hoeft je helemaal niet dom te voelen hoor. Ik had er 3 mnd geleden ook geen kaas van gegeten. En dat prikken....ach binnen een minuut is het voorbij ik heb vooral last van mijn overmoedige sportieve bui van gisteren Eerst 30 minuten wandelen (snel wandelen) en toen bedacht ik me dat ik mijn skeelers wel eens uit de schuur kon halen (die ik al 3 jaar niet gebruikt had) en daar ben ik ook nog een stuk op gaan skeeleren. Dus nu doet mijn hele lijf zeer en in combinatie met mijn hoofd vol snot ........ zwaar bleh! Verder heb ik geen symtomen, zo vanaf nu ook pas een innestelling kunnen hebben dus nog een beetje vroeg. En ik heb deze maand besloten dat ik niets ga voelen!
Mooiiii... lees in je banner over teveel aankomen, eh, dat valt toch wel mee zo te zien? Ik vind je er prima en prachtig uitzien!
Dank jullie wel! @ Evenstar: Mjah, de VK zei dat ik er even om moest denken. Ik was in 4 weken, 4 kilo aangekomen. En daarvoor in 5 weken, 3 kilo. Maar ik denk dat het niet erg opvalt, omdat ik van mezelf niet echt dik ben. Wat wel erg leuk is, is dat we onze 'Jet' al zien bewegen aan de buitenkant van m'n buik. Heel grappig! Dus ach, zoveel vetjes zitten er vast niet.
Mooi buikje, Mezelf! Ik zie ook niks van dat gewicht. Maar dat zeggen mensen bij mij ook, dat ze er niks van zien, behalve de buik dan. Maar ik zie het zelf echt wel, ik heb veel meer vet rondom, ik ben sinds de test wel 11 kg aangekomen . Ik heb het besproken met mijn VK, maar die vond het helemaal geen probleem, omdat ik voor de zw sch een BMI van 18,9 had, dus ik was te licht. Ze vond het extra gewicht juist een mooie reserve voor de bv. Ik ga straks weer een buikfoto maken, zal hem daarna wel ff showen. Inmiddels zijn we geslaagd voor de kinderwagen. Het is de Joolz geworden. Wel ietsje duurder, maar deze vond ik mooi, het kindje zit hoog, hij is erg licht en klein als ie ingeklapt is. En papa heeft de kinderkamer vandaag afgeschilderd . Dus straks kunnen we de meubeltjes gaan kopen. BB10 en Serendipity: mijn druimen draaien voor jullie!
@ Kroko: Dan was je inderdaad wel erg licht! Mijn BMI zat altijd aan de ondergrens. Net niet te mager, zeg maar. En ik ben nu 10 kilo aangekomen sinds de test. Dus volgens mij moet het allemaal wel meevallen. Ik mag dinsdag weer heen, dus dan hoor ik het wel. Ik ben wel van 7 dgn in de week sporten, naar 1 keer per week een half uurtje zwemmen gegaan. Dat heeft ook wel invloed. Ik ben benieuwd naar je foto!
Wow mezelf, wat een super mooie buik!! En wat moet dat gaaf zijn als je je kleintje aan de buitenkant van je buik kan zien schoppen, lijkt me zo bijzonder!! krokodieltje, erg benieuwd naar jou buik!! en bb... dat was wel een hele erge sportieve dag gisteren ... in neem aan dat je dat in de middag hebt gedaan, toen het weer droog was ... en ik "groei" straks vanzelf mee met alle afkortingen in van de mmm enzo denk ik ... al hoop ik natuurlijk van niet!! En ik denk dat ik vanaf nu maar mee ga doen, met "niks" voelen! Heb er toch een slecht gevoel over, dus dan kan ik beter maar 2 weken niks voelen, dan dat ik elke dag weer hoop dat ik iets voel!
Goedzo wij voelen niets!!!! Mijn sportieve uitspattingen waren gisterenavond na onze BBQ. Bij ons is het de hele dag stralend weer geweest 20 graden en zon dus de regen van vandaag valt erg tegen.
@ bb Woon ik toch ff in het verkeerde deel van nederland ... maar idd het was gisteren zoiezo beter dan vandaag blegh wat een weer... @ krokodieltje Woow wat een buik!! Super gaaf!! Wat zou ik graag zo'n buik willen hebben zeg!!
Sorry meiden, moet ff m'n ei kwijt! Maar kan m'n vriend wel wurgen nu!! Hij komt ff gezellig bij me kijken... en ziet dat ik op deze site zit! En zegt: "ik hoor van IEDEREEN dat je er niet te veel mee bezig moet zijn... die site's zijn niet goed voor je" Dus ik zeg nu rustig (nadat ik deze zin meerdere keren per week van hem moet horen) dat ik er niet zo veel mee bezig ben, maar dat het me wel irriteert als hij dat steeds zo zegt, omdat hij me er dan steeds aan herinnert... hij zegt: "jij vindt dat je er niet veel mee bezig bent?" en zo loopt hij weer weg! Ik heb nu echt de neiging om terug te schreeuwen, dat ik niet zwanger meer wil worden... dan ben ik van al dat gezeik af! Maar dat is natuurlijk niet waar en niet de oplossing... Is het nou zo moeilijk om mij te steunen? Voor hem blijkbaar wel en weet niet of ik dit nog zo langer kan...
@ Kroko: Jij hebt echt een super mooie buik!!! Wauwie!!! @ Serendipity: Mmm, lastig dit hoor! Het is volgens mij ook eigen onzekerzekerheid van hem. Maar dat maakt het voor jou niet leuker. Op een bepaalde manier met zwanger worden bezig zijn is toch juist fijn?! Toi toi.
@ Kroko: Ik heb ook zo'n soort foto als jij hebt van je buik. Jij alleen bij 22 week nogwat en ik bij 23 week nogwat. Het lijkt wel super veel, kijk maar: Bekijk bijlage 69109
Serendipity: Jullie hebben allebei spanning om de situatie en daar reageren jullie allebei heel anders op. Voor hem is het misschien fijner om er niet al te veel over te praten. Hij is een man, de mijne sprak er ook niet zo heel veel over. En jij hebt jouw manier en dat is door er veel over te praten en veel eieren leggen hier op de site. Dat is niet verkeerd, dat is gewoon anders dan wat hij doet. Probeer (als je allebei afgekoeld bent ) dat met hem te bespreken en uit te leggen hoe het voor jou het beste werkt. Wij vrouwen hebben gewoon de neiging om elke emotie, elke belevenis uitgebreid te analyseren en te bespreken met anderen. Dat had ik ook toen ik nog bezig was. Ik heb een vriendin overgehouden aan zp en met haar schrijf ik over en weer ellenlange mails. Vol gedetailleerde beschrijvingen wat het zwanger worden nou met ons doet/deed. Elke emotie uitgekauwd. We zeggen wel eens gekscherend dat we elke scheet die ons dwars zit op de mail zetten . Maar dat werkt voor ons. Zo zijn vrouwen. Mijn vriend heeft vaak fronzend gelezen wat ik nou toch allemaal op zat te schrijven. Hij begrijpt dat allemaal niet zo. Mannen zijn daar algemeen wat nuchterder in. Maar hij heeft me altijd gelaten, hij was zelfs heel blij dat ik in haar een uitlaatklep had, want dan hoefde hij de details over de temperatuur, de eieren, het bloedverlies, etc. niet te horen . Praat met elkaar, leg uit dat jij het fijn vindt hier je hart te kunnen luchten en dat het voor jou misschien zelfs wel een stuk spanning weg kan nemen, omdat je er hier over mag praten. Sterkte en een hele dikke knuffel!
Hey lieve meiden, Hier alles weer rustig... hebben lang gepraat en m'n vriend vind het gewoon niet fijn dat iedereen kan lezen dat het kinderen krijgen niet zo wilt lukken enzo... en voor zijn gevoel vertel ik iedereen dat het aan hem ligt... Ik snap hem wel, maar ik zie het anders, omdat het allemaal anoniem is enzo... maargoed er waren nog wat andere dingetjes en daar hebben we ook over gepraat! En lucht wel op gelukkig! Thnx voor de lieve woorden...
Fijn Ser! Goed dat jullie erover gepraat hebben. Dat is toch de beste manier om alles weer een beetje 'gezellig' en fijn te krijgen saampjes. Knuffel!
Dat heb je hard nodig voor bv, ik had ook een lage bmi (niet zo laag maar het scheelt niet veel, ik zat op 19,2). Nu zit ik op 21 ofzo, met de zwangerschap kan je het niet berekenen. Er vloog de eerste week na de bevalling 10 kg af. Natuurlijk is dat voor een gedeelte Renske (4 kg), vruchtwater (1 kg schat ik), en weet ik wat er verder nog je baarmoeder uitvliegt bij de bevalling , maar er ging al best veel reserve ook af gewoon van vermoeidheid! En bij mij denkt iedereen dat ik allang mijn oude gewicht terug heb. Wat stiekem niet zo is Het scheelt nog een kilo of 2. Lang zijn helpt! En die 2 kg heb ik echt wel nodig, ik heb het nu 's avonds na de laatste voeding voor Renske naar bed gaat (dan drinkt ze meestal heel lang), ijs en ijs koud. Alle fut is dan uit me weg, het kost echt veel energie! Ben benieuwd naar de Joolz wagen! Leuk he, al die voorpret