Het zou makkelijker zijn als hij er net zo mee bezig was als jij. Het lijkt nu alsof het voor jou belangrijker is dan voor hem - maar ik denk dat hij er gewoon op een heel andere manier mee bezig is dan jij. Ik denk dat het hem ook enorm frustreert, maar dat hij het moeilijk vindt om te zien wat jij nodig hebt aan steun. Idealiter is het natuurlijk iets dat je samen doormaakt, met alle ups en downs. Maar ik lees wel vaker dat het bij de vrouw veel meer leeft dan bij de man. Ik vind het wel een ernstig probleem eigenlijk... straks als je zwanger bent, en ook als het kindje er is, moet je echt 100% van elkaar op aan kunnen. Want een kindje is een mega-verandering in je leven, en het is ook niet altijd een roze wolk. Ik zou dit voorval dus echt goed uitpraten. En hem vertellen dat jij en hij gewoon verschillende manieren hebben om om te gaan met de kinderwens. Mannen zitten maar zelden op internetfora, en praten meestal ook niet over dit soort dingen met elkaar. Hij hoeft ook niet te begrijpen waarom je hier lekker dingen van je af schrijft. Als hij het maar respecteert!!
@ evenstar Ja na die ruzie heb ik wel gemerkt dat hij heel anders omgaat met de sitatie, en dat het niet betekend dat hij er minder mee bezig is! Hij vindt het heel erg dat het nog niet gelukt is en dat z'n uitslag van de test niet super goed was... ik moet wel zeggen dat de sex na de ruzie nog beter is geworden dat is dan wel weer fijn haha Hoe is het daar?? En hoe was de eerste wendag?? Of moet je die nog krijgen? Weet het niet meer precies wanneer die was... Heb je er al meer vertrouwen in?? Je meissie moeten missen is nooit leuk natuurlijk!
Ser, ik zeg altijd tegen mijn vriend als hij een opmerking maakt over mijn zp verslaving dat het beter is dat ik hier mijn verhaal doe (en klaag) dan er zijn hoofd mee lastig val want daar zou hij ook niet goed van worden. Mannen staan daar toch echt anders in. En als jij je ei niet kwijt kan pot je het op en blijf je ermee rondlopen, ik geloof dat dat ook niet goed is voor je gemoedstoestand. Knuf!
@ bb Ja is ook zo.. alleen vind hij het niet erg dat ik m'n verhaal vertel, maar hij denkt dat straks zijn hele omgeving weet dat hij geen super zaad heeft en dat hij z'n vriendin niet zwanger kan maken en als ik zeg dat we anoniem zijn... dan denkt hij dat ze er toch wel achter komen... agh paranoia Hoe is het verder met jou?? Ik weet dat ik niks zou voelen, maar ik weet eigenlijk 100% zeker dat ik niet zwanger ben.. totaal geen gevoelige boobs... gewoon geen goed gevoel over... maar met de sex die we nu hebben, heb ik goeie hoop voor de volgende cyclus
Mooi, goedmaak sex Tja, het ging wel. Ze zijn lief voor Renske, dat is het belangrijkste. Maar de communicatie naar mij toe kan gewoon beter, ik werd er voor ik wegging ook op aangesproken dat ik het algemene (hoofd)kantoor had gebeld met mijn vraag over de wendag. Tja, het nummer heet 'klantenservice', wat wil ze nou? Hoe moet ik dat weten? Vervolgens 'snapte ze het wel, want ik was nog niet fit na de bevalling en vol hormonen' (sorry, maar dat zeg je toch niet? :x). Dus heel blij ben ik niet. Wel over hoe ze met Renske om gaan en hoe ze het aanpakken (heel kindgericht, aandachtvol, etc). Jammer dus. Als het niet gaat, dan zie ik het een maandje aan en gaan we iets anders zoeken. Desnoods een gastouder aan huis, dat leek mij toch al een prettiger idee, maar daar zijn we nu een beetje laat mee.
@ evenstar Owja!! Lekker brutaal... die zegt ook alles!! Doen wij niet hoor... we denken het hooguit haha nee... maar vind ik niet echt klantvriendelijk!! Wel fijn dat ze zo goed met Renske omgaan!! Dat is wel het belangrijkste natuurlijk, maar jullie gevoel moet ook goed zitten!! En als je een gastouder zoekt... laat het maar weten hahah... al ben ik vast te duur want kdv is toch goedkoper dan mijn uurloon betalen
Hoi meiden Ben even een tijdje niet geweest maar ben nogal druk met Noëlle! Gewoon lekker knuffelen heel veel naar buiten, voeden, badje verschonen en de dag is alweer om heerlijk Ondertussen ben ik gestopt met de BV en wat een opluchting voor mij zeg! Na tepelhoedjes tepelkloven kolven en heel veel stress omdat ze niet goed hapte bleek dus (wat ik allng dacht maar niemand geloofde het) dat ze flink was afgevallen en ik dus niet genoeg voeding had. Nu krijgt ze al 2 weken een flesje en is zo heerlijk tevreden en groeit nu erg goed. Wat een heerlijk tijd is dit zo genieten hier op mijn roze wolk van mijn prachtige dochtertje. Met mij gaat het ondertussen ook erg goed en ben wel weer helemaal bijgekomen van de bevalling. Hier is veel gebeurd heb alles bijgelezen maar even kijken of ik alles heb onthouden. @mezelf wat een prachtige buik @Kroko ook zo mooie buik geniet er maar van voor je het weet is ie weer weg.. @BB wat goed dat jouw testen en die van je man goed waren. Hopelijk nu gewoon een positest. Ik blijf nog steeds met je meeduimen en hoopte eigenlijk stiemen na mijn lange afwezgheid positief niu=euws te lezen maar misschien is dit jullie maand. @Serendipty voor jullie ook gelukkig een positieve uitslag ook voor jullie duim ik mee. Ik denk dat de testen en het hele zwanger worden gewon veel stress geeft in een relatie maar inderdaad gewoon blijven praten en af en toe even lekker je hart luchten bij elkaar. @Evenstar kan me zo voorstellen hoe erg het is om Renske achter te laten pfff moet er nog even niet aan denken. Wanneer moet je weer werken? Wat aso trouwens om dat te zeggen niet fit en vol hormonen grrr wat een k#wijf maar zorg wel dat je haar ergens brengt waar je je prettig bij voelt kijk het aan en gaat het niet zoek dan verder @Luca hoe gaat het met jou en je mannen? @Jilly veel sterkte meid hopelijk krijg je snel beter nieuws
Mag ik ff egooen? Krijg net telefoon van mijn lief. Die moest vanmorgen naar het ziekenhuis om zijn been te laten controleren. (voor de mensen die het verhaal kwijt zijn, hij is vorig jaar juni van zijn crossmotor gestuiterd en heeft zijn scheenbeen verbrijzeld. Er zit een pin in met schroeven) 6 weken geleden hebben ze er een schroef uitgehaald omdat de afstand tussen de botdelen te groot was en ze wilde dat het bot iets zou inzakken. Vandaag dus de controle, bot is helemaal niet ingezakt en er is geen nieuw bot aangegeroeid Nu gaan ze overleggen wat er nu moet gebeuren, wsl halen ze bot uit zijn bekken om in het gat te stoppen en zetten ze een plaat op het bot. En halen ze de pin eruit. Hij mag dan helemaal niet meer op zijn been steunen en is eigenlijk weer bij af. Oh ik baal hier zo verschrikkelijk van, ik vind het zo erg voor hem. Hij was flink teleurgesteld. En het komt onze kinderwens natuurlijk ook niet ten goede. Maar het belangrijkste is dat hij nu eindelijk goed geneest. a.s. dinsdag krijgt hij te horen wat ze willen gaan doen. Einde ego
Oh jeetje Wat erg voor hem, en ook voor jullie samen, wat een gedoe is het toch met het herstel! Knuffel!!
Haaai!! Ja, het is druk, zeker in het begin. Fijn dat je er zo van geniet! Borstvoeding is geweldig, maar het moet niet ten koste van alles zijn. Met zulke pijn aan de tepels is het ook moeilijk om te kolven. Bovendien is volledig kolven en alles met de fles een nog veel zwaardere combinatie; ik ken iemand die dat doet, en dat is best pittig. Je moet steeds een voeding klaar hebben staan, en kolven NA een voeding om het op gang te houden, pfrt. Doe je snel een fotootje van je mooie meisje? Ja, ik was er niet blij mee, maar het is echt helemaal goed gekomen. Het betreffende mens was er niet vandaag en ik heb er echt zand over gedaan nu. Ik BEN ook hormonaal Het is zooo meegevallen, echt!!! (dus echt geen zorgen over maken, je vindt het tegen die tijd heel vreselijk en tegelijk weer heerlijk om je op je werk te richten). Renske heeft geslapen, en toen 40 cc uit een flesje gedronken (gewoon borstvoeding), toen 2 uur geslapen (wow!), toen ben ik even op en neer gefietst om te voeden... en toen heeft ze ook gespeeld, weer wat geslapen, etc. Heeft eventjes gehuild maar niet veel. Thuis heeft ze een marathonvoeding gehouden (omg, 2 tieten in 2 uur ), eerst zo schattig, ze had hele verhalen. Dus een paar slokjes, en toen omhoogkijken en brabbelen: urre, gaaah, burrr... weer een slokje en dan weer kletsen. Alsof ze me eerst wilde bijpraten over haar dag! Volgens mij ga ik het wel weer heel fijn vinden hoor, om te werken! In het begin is het wegbrengen vreselijk, maar het ophalen en tussendoor voeden is dan weer zo heerlijk, dan heb je dr zooo gemist en ben je zo blij dat je dr weer kan knuffelen!
BB, las in je onderschrift dat je Progesteron 55 was. Wat is de gemiddelde spiegelwaarde progesteron, weet je dat? En wat is de reden dat er nu alsnog een HSG gaat plaatsvinden, staat dat in verband met die progesteron spiegel? En is hebben ze wel kunnen zien dat je en goede eisprong hebt gehad (en niet zoals bij mij het een lege follikel, zonder ei, is geweest)? Wat een gedoe hè, even leuk zwanger worden is er niet meer bij... Na alweer een cyclus van 40 dagen, is er eindelijk een einde aan gekomen en is de eerste afspraak voor de tweede ronde follikel metingen gemaakt. Zal deze ronde maar weer eens tempen om te kijken of het moment waarop de follikel springt ook overeenkomt met het moment dat de temperatuur stijgt. Anders zit ik mezelf al een mooie tijd voor de gek te houden....
He meissie, dat zijn niet de berichten die je horen wil hè, balen dat je lijf niet doet wat jij wil. Om antwoord te geven op jouw vragen: Ik heb 3 follikelmetingen gehad en daarna een controle echo om te kijken of hij echt gesprongen was. Een week na de eisprong moest ik bloed laten prikken omdat ze aan je progesteronwaarde kunnen zien of het een goede eisprong is geweest. Als je waarde onder de 30 zit dan kan je ervan uit gaan dat de eisprong niet goed genoeg is geweest. De norm is boven de 20 wel een eisprong maar geen goede en tussen de 30 en 35 is er een goede eisprong geweest. Ik zat op 55 dus de gyn was enthousiast. Ze kunnen nu dus niets vinden was aanwijst waarom we nog niet zwanger zijn. Het laatste wat ze kunnen checken is of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn en dat doen ze dmv een HSG. Dan spuiten ze met contrastvloeistof je eileiders door. Als daar ook niets uitkomt dan sturen ze ons weer een half jaar naar huis want dan is er "niets" mis en moeten we het op eigen "kracht" proberen. Na een half jaar mag je dan terugkomen en gaan ze kijken wat voor stappen ze nog meer kunnen nemen, IUI of IVF. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd. Wat zijn de volgende stappen die ze bij jou gaan ondernemen? Weer een cyclus in kaart brengen. Hoe weten ze trouwens dat er in jouw follikel geen ei zat? Dat kunnen ze toch alleen maar weten adhv de progesteronwaarde?
Precies, same thing here, en dat hebben ze ook wel gedaan (bloedprikken) maar ik was zo flabbergasted dat er geen ei was (dacht dat wanneer je temp stijgt je 'gewoon' een ei had) dat ik niks meer heb uitgevraagd. Wanneer je een eisprong hebt gehad, met ei, dan heb je 7 dagen daarna afvalstoffen in je bloed omdat o.a. het follikel dan wordt afgebroken. Waarschijnlijk staat dat en die progesteron spiegel dan met elkaar in verband. Ik ben hier ook zóó niet in thuis, het interesseerd me ook niet echt, ik wil gewoon dat het werkt! Lijkt me erg lastig die HSG. Hopelijk valt dat mee voor je!
Hey meiden, @evenstar Je klinkt nu zo veel enthousiaster over het kdv!! Gelukkig maar!! En tuurlijk blijft het ff moeilijk, maar idd als je dan je meissie weer mag ophalen en ze heeft zoveel verhalen!! Krijg je er weer iets geweldigs voor terug! Hadden jullie thuis al eens borstvoeding uit een flesje geprobeerd? Of wilde ze niet drinken bij vreemden? Wat heeft ze goed geslapen zeg!! Bij jullie had ze toch al wat moeite met haar ledikantje?? Of was dat Renske niet? Vast alle indrukken en die heeft ze thuis nog even allemaal aan je zitten vertellen... zo leuk! @bb Wel super nieuws dat je progesteron zo hoog was!! Maar wel *ieks* spannend die hsg test... wanneer krijg je die?? @Jilly He wat is het verschil tussen een follikel en een ei? Een ei zit in een follikel?? Ik wist helemaal niet dat er wel wat kan springen maar dat dat ook zonder ei kon zijn... kan je ook een eisprong voelen zonder ei?? Pff bij mij is alles ook nog een groot raadsel van die testen en afkortingen enzo... en moet zeggen, interesseerd mij ook niet veel, maar wil toch weten wat me te wachten staat! @ hier Sinds m'n ei gaan temperaturen, was m'n temperatuur gisteren in eens weer laag... en hoopte vandaag weer hoog, misschien dan een innesteldip, maar helaas! Was nog steeds wel laag... ik dacht net, laat ik eens kijken wat het verschil is tussen temperatuur 's ochtends vroeg en 's middags! Heb ik 37,8?? Best wel verhoging... raar... voel me niet ziek, had wel opgeruimd in huis enzo, maar vind het hoog! Vanmorgen trouwens 37,0... maar heb nog steeds geen goed gevoel, dus denk gewoon volgende week ongi te worden helaas! M'n 4 maanden gaan dan pas in... want dan heb ik een hele cyclus op papier staan... @ smile Kan me voorstellen dat het nog een hele drukke boel is met een kleintje! Je hele dag moet toch in het schema van je meissie! Maar wel leuk... ik wil idd ook nog wel een fotootje zien hoor!!
@serendipity: Wat vreemd van je temperatuur! Aan het eind van de middag is die altijd wel wat hoger, maar zo'n verschil... Jammer dat je nu vier maanden lang moet temperaturen. Maar misschien ook wel fijn dat je de medische molen nog niet echt in hoeft, en het nog een paar kansen kan geven? Het is toch het fijnst als het gewoon vanzelf gaat. Ik kan me trouwens voorstellen dat je wat geschrokken bent over de uitslag van het spermaonderzoek, maar (iemand hier zei het volgens mij al) die ondergrens is er niet voor niets! Hij is gewoon vruchtbaar, en dat is goed nieuws! Jammer dat je geen goed gevoel hebt bij deze cyclus. Maar dat zegt echt niet alles, hoor! Sommige vrouwen hebben gewoon echt totaal geen idee en voelen zich helemaal niet anders. Ook kan het iedere zwangerschap weer verschillen. @jilly: Wat een nare berichten! In elk geval fijn dat je cyclus nu voorbij is. Maar het gaat zo wel met hele kleine stapjes, hè? @bb10: Wat ontzettend fijn dat je progesteron en de samenlevingstest zo goed waren! Dat moet toch wel een hele opluchting zijn, al is het ook vervelend dat je nog niet weet waarom het zwanger worden niet wil lukken... Ik heb weleens gehoord dat hsg inderdaad geen pretje is. Maar volgens anderen valt het juist weer mee. Hm, in elk geval proberen maar niet te druk om te maken. Weet je hoe lang die procedure duurt? Maar wat een naar nieuws van je vriend! Heel veel beterschap aan hem en sterkte voor jullie allebei! (Hij moet nu toch niet weer aan de antibiotica?) @kroko: Ik reageer wat laat om je te raden in kinderwagens, maar wellicht heb je hier nog wat aan: wij zijn het meest blij met de diaperchamp (kan gewoon met pedaalemmerzakken, maar de vieze luchtjes iedere keer als je een luier weggooit, heb je niet), Puckababy (als je nou zo'n fijne, rustige baby krijgt die vanzelf in bed in slaap valt, heb je die niet nodig), picknickkleed van de Hema (gebruiken wij als kruipkleed), mobile (vond Alba erg mooi en hield haar redelijk bezig in de tijd dat ze zelf nog niets kon pakken) extra grote wikkelhanddoek (vooral fijn als je baby erg chagrijnig -want koud en nat- uit bad komt en je haar snel wilt inwikkelen terwijl zij met haar armen en benen blijft slaan). Overigens: wat een supermooie buik heb je! Oh, en voor een kind zorgen kun je wel, hoor. Je leert zo snel... @evenstar: Fijn dat het goed lijkt te gaan op het kdv. Ik weet helemaal hoe naar je je kunt voelen als je er zo tegenop ziet. Wij hebben besloten Alba voorlopig helemaal niet door anderen te laten opvangen. We zijn er nog niet helemaal uit wanneer we wat gaan regelen voor haar, maar het liefst zou ik haar eigenlijk pas met een dikke twee jaar naar de peuterspeelzaal sturen. Ik ben er gewoon heel anders over gaan denken, sinds zij er is. Maar goed, je moet natuurlijk wel de mogelijkheid hebben om juist geen opvang te nemen... Als ik zou promoveren, zou ik ook echt een oplossing moeten vinden. Over de Puckababy: we gebruiken al de hele tijd de mini (we hebben hem pas vanaf dat Alba drie maanden was), en we oefenen dus ook met haar armen eruit, bij het slaapje in de ochtend. Nu lijkt dat overigens goed te gaan. Misschien binnenkort maar eens het middagslaapje erbij nemen. De zes maanden nadert namelijk met rasse schreden... @smile: Wat fijn dat het goed gaat met jullie. Wat goed dat je je gevoel gevolgd hebt en gestopt bent met borstvoeding. Het is al zo zwaar, een baby, als je dan ook nog de stress hebt van te weinig melk... @mezelf: 26 weken alweer! Het gaat hard, zeg! Voel je je goed? En ook al zo'n prachtige buik! Van die extra kilo's zie je helemaal niets, hoor! @luca: Jij ook nog bezig met nachtvoedingen, lees ik. Geef je nog steeds borstvoeding? Zeker met een tweeling lijkt me dan 's nachts wel een uitputtingsslag. Alba krijgt ook nog altijd nachtvoeding, en die nachten kan kan ik dan nog delen met mijn vriend (als hij niet moet werken, de volgende dag). Ging het plaatsen van de Mirena helemaal goed? Wij hebben ervoor gekozen geen spiraal meer te laten plaatsen, omdat ik het gedoe het niet waard vind, voor de tijd dat we weer zwanger willen worden (nou is dat ook niet zo snel hoor). Ik gebruik sinds deze maand de Persona. Maar ik kan me voorstellen dat ook dit met een tweeling anders is. Waarschijnlijk moet je er absoluut niet aan denken nu alweer plotseling zwanger te worden (met Persona is daar een kans van 6% per jaar op). @dara: Lang niet gezien! Hoe gaat het? Hier gaat alles zijn gangetje. De slaapjes overdag gaan steeds beter. Vandaag heeft ze zelfs anderhalf uur geslapen, zonder dat ik de speen heb hoeven brengen, wat betekent dat ze zichzelf weer in slaap gekregen heeft nadat ze na de standaard 45 minuten wakker werd. 's Nachts daarentegen is nog altijd moeilijk gedoe. Ik zie de nachtvoeding er voorlopig nog niet uit gaan, helaas. En ik denk dat dat wellicht komt omdat ze gewoon weinig drinkt. Dan heb je wel veel voedingen nodig. Alba drinkt bizar weinig, hoor. Een gemiddelde van 500-650 ml per dag, en dat eigenlijk al sinds haar geboorte. Het is gewoon nooit meer geworden! Maar het CB zegt dat het niet uitmaakt, zolang ze goed groeit. En dat doet ze gelukkig, hoewel ik me bij tijd en wijle nog wel zorgen kan maken. Maar het verklaart natuurlijk wel waarom ze 's nachts nog wakker wordt voor een voeding. Ik wil haar die dan ook niet zomaar ontnemen, als ze ervoor wakker wordt, en wakker blijft na een paar keer de speen te hebben gebracht. ZUCHT... wat een gedoe. Ik troost me maar met de gedachte dat hoe meer vast voedsel we kunnen introduceren, hoe meer ze (hopelijk) zal gaan eten. Met de fruit en groente gaat het namelijk goed, dus ik heb goede hoop dat ze een flinke eter wordt, alleen niet houdt van melk. Ons Efteling-tripje is overigens uitstekend bevallen. Alba heeft zich perfect gedragen en het was superfijn weer. Al die trips met baby sterken je weer voor een volgende trip met baby. Maar het blijft altijd wel spannend. Eind juni gaan we een weekje naar Frankrijk op vakantie en dat vind ik nu al erg spannend. Maar goed, dan is ze al bijna zeven maanden en staan dingen er sowieso weer anders voor. Als ik inmiddels een ding heb geleerd, is het wel dat alles de hele tijd verandert, als je een kind hebt. Ben je net aan iets gewend, dan wordt het weer anders. Soms fijn, soms niet
Heee Orwen, Wat goed om van je te horen Even een kort vraagje, ik zit echt te tollen van de slaap omdat Renske na gisteren een voedingsmarathon heeft gehouden vannacht (ben er 3 keer uitgeweest)... maar werk je dan nu gewoon niet? Een deel van mij zou dat ook best willen. Ik ben zelf ook anders tegen mijn ambities gaan aankijken, en vind het, ondanks dat het meeviel, nogsteeds heel moeilijk als ik eerlijk ben. In het ideale geval zou ik minstens een half jaar verlof hebben om voor mijn kindje te zorgen, zeker ivm borstvoeding. Sorry, ik reageer later verder meer!
@evenstar: Hier ook een pittige nacht gehad Op het moment werk ik (ik werk in de boekhandel van mijn familie) een dag per week (op vrijdag of zaterdag) buitenshuis, als mijn vriend er is. Verder doe ik wat dingen voor de boekhandel thuis. Ik schrijf (wist je misschien niet) een boek en ben nu aan de zoveelste herschrijfronde begonnen. Om dit in te passen, vergt nog de meeste moeite. Omdat Alba zo eenkennig was/is, hebben de oma's nog niet echt kunnen oppassen, maar nu lijkt het beter te gaan en als iedereen zich daarmee op zijn gemak voelt, ga ik die ene dag in de week (oma's passen dan om de week ombeurten op) schrijven. Ik probeer ook een avond in de week te schrijven, maar dat lukt vooralsnog niet. Dit is dus een beetje hoe het hier (voorlopig) is. Ik vind het leuk (en ook erg vermoeiend) om bijna fulltime moeder te zijn, maar ik zou toch niet anders willen, op het moment. Mijn ene dag in de week dat ik in de boekhandel werk is heilig en voelt een beetje als een 'vrije dag' . Maar dit voelt alleen zo omdat mijn vriend er dan is om op Alba te passen. Begrijp me niet verkeerd: ik snap heel goed waarom ouders kiezen voor opvang. Op een bepaalde manier hebben wij het ook heel makkelijk (ik hoef niet te werken voor het geld). En als je een 'echte' carrière nastreeft, wordt het natuurlijk ook anders. Plus dat sommige ouders gewoon geen leuke/goede/gezellige ouders zijn als ze dat fulltime doen. Die hebben dingen buiten de deur nodig. Ben ik allemaal voor. Wel vind ik dat er aan opvang een soort maximum zou moeten zitten. Maar goed, dit is vooral nadat ik er een heeeeeeeleboel over heb gelezen, de laatste maanden. (Ik heb mijn vriend ervan moeten overtuigen dat het niet perse heel goed zou zijn voor Alba om naar de opvang te gaan).
@ orwen Leuk dat we weer wat van je horen!! En grappig om te lezen dat er ook mensen zijn waarvan je ze moet overtuigen dat thuis zijn ook goed is vroeger was het zeker nog anders om! En een maximum aan kdv vind ik ook echt goed... wij hebben kinderen die 4 dagen komen, 1tje zelfs 5 dagen!! En dat vind ik echt te veel... het liefst zou ik m'n kindje 1 of 2 dagen brengen... maar 1 dag twijfel ik ook weer over, omdat dan het wennen zo moeilijk gaat! En kan me helemaal voorstellen als je meissie zo eenkennig is dat je kdv helemaal weg denkt uit je hoofd! Ik zou er dan ook niet aan moeten denken, daarbij als ze zo weinig drinkt is het ook niet handig! Leidsters hebben toch minder tijd om het vaker aan te bieden en langer met je kindje te zitten... Maar over je zorgen... zolang ze goed groeit is dat idd geen probleem! Tja die nachtvoeding heeft ze dan vast nog wel ff nodig! ... en vast voedsel geeft heel vaak de oplossing! Volgens mij is het wel een dametje met een eigen willetje Of niet? Positief bedoelt hoor ik hou wel van een beetje pit @ evenstar Kan me echt voorstellen dat die beslissing heel moeilijk is... ik denk zelf dat als de mogelijkheid er zou zijn, ik het nog even uit zou stellen... maar aan de andere kant! Renske vond het blijkbaar super gezellig aan haar gebrabbel te horen! Blijft dan moeilijk kiezen!! @ bb Wat erg van je vriend! Kan me voorstellen dat jullie er wel ff doorheen zitten!! Hadden jullie eindelijk iets om vooruit te kijken, blijkt er geen resultaat!! Terug bij af zijn is helemaal vreselijk om te horen!! Mijn vraag is idd ook... moet hij weer aan de antibiotica?? @ hier M'n temp is nu weer wat hoger... maar die temp van 37,8 's middags snap ik echt niks van... daarna was tie gewoon weer 37,0... echt vaag! Wist niet dat je van opruimen verhoging kon krijgen! Heb trouwens ook temp kaartjes van zwangeren zitten te bekijken en er is niet echt een touw aan vast te knopen volgens mij... zijn hier nog meiden die kaartjes voor me hebben van niet zwanger zijn??
@ bb Hey meis, je ongi weer doorgekomen zo te zien Wat k*t weer!! Vooral nu deze situatie met je vriend enzo... lees ook in je onderschrift dat je het onderzoek misschien gaat uitstellen! Pff zit echt niet meer!! Heel veel sterkte... denk aan je! Hier trouwens ook al krampen en voorbloeding, dus morgen of donderdag verwacht ik mijn ongi...