Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi hoi

@Luca ohh wat spannend lijkt erop dat je niet meer lang hoeft te wachten op je kleine knulletjes.

@Evenstar als ik jullie was zou ik je man sowieso naar het gesprek laten gaan. Zou gewoon afwcahten hoe het op dat moment gaat. En ideaal als je gewoon mee gaat toch mocht het dan toch gebeuren dan zijn jullie lekker samen. Wens hem maar veel succes en Utrecht is inderdaad een erg leuke/gezellige stad.

@Mezelf wat heerlijk dat je je wat beter voelt en ben ook benieuwd naar je buikfoto;) Veel plezier met de echo morgen.

@Dara hopelijk mag je snel voor de echo!

Heb ik gisteren eindelijk alle foto's op de pc gezet waren ze te groot en kreeg ze niet geupload grrrrrrrrrrrrrrrr en toen had ik geen zin meer om ze te verkleinen maar ze komen eraan beloofd
    Het wiegje is nu ook binnen en gaan we morgen ophalen eindelijk gaan de spulletjes binnenkomen.
    @BB10 nou hopelijk brengt de nummerologie je geluk!

2. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

We komen net terug van de VK. We hadden vandaag de intake gehad, ging goed veel info en veel vragen. We kregen een grote zwitsaltas vol met producten, tijdschriften en folders cadeau.

De 1e termijnecho krijgen we op 22 februari. Volgens de VK ben ik iets verder dan mijn banner, maar pas hem pas aan zodra de echo precies aangeeft hoe ver ik ben.

Ciaooo Dara

3. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Leuk Dara! Nog wel even geduld dus voor je echo. Kon ze wel iets voelen of zo?
    Kwam jij niet uit Alkmaar? Ik nl vlakbij Schagen. Wie weet is de Zwitsal tas wel normaal voor de Kop van NH. Ik had 'm ook, echt leuk om te krijgen zo vroeg in de zwangerschap. Ik heb 'm toen aardig wat keertjes opengemaakt en alles bekeken.
    Of hebben de anderen er ook een gekregen?

Ik heb vandaag het hele huis doorgewerkt! Heerlijk, eindelijk ging het weer! Yes!
    Buikfoto's moeten we nog maken.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier ook een Zwitsal tas ;)

Goed dat je het zegt, hij slingert nog ergens en ik heb hem amper uitgepakt haha.

Fijn dat je je weer zoveel beter voelt Mezelf!!

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier geen Zwitsaltas bij de intake vandaag. Alleen een tijdschriftje. Maar ach, dat geeft niks. Ik stond overigens heel snel weer buiten, alles stond nog in de computer van de vorige keer, dus het was alleen even bevestigen dat alles nog klopte. De volgende afspraak is over 4 wkn, 24 feb, dan gaan we ook naar het hartje luisteren :).

Evenstar en Luca, bijna bevallen, spannend :$! Dan zijn jullie niet meer met zijn tweetjes...

Mezelf, fijn dat het beter gaat! Jij hebt de 12 wkn grens zo goed als bereikt.

Dara, pfff, wat moet je nog lang wachten op de echo! Ik zou dat echt niet volhouden, maar dat is denk ik omdat ik al een MA heb gehad :). Hoe is het met de misselijkheid?

BB10, wat kl*te van je menstruatie. Poeh, je bent al bijna een jaar bezig. Je hebt er wel vertrouwen in dat het goed komt, heel goed. Maar misschien is het toch handig om vast te beginnen met het uit laten zoeken van het eea. Er zijn altijd wel wachttijden voordat je aan de beurt bent en de onderzoeken zelf kosten ook wat tijd. Dan heb je die wachttijd maar vast gehad en ben je misschien in de tussentijd wel zwanger.

Smile, ik ben benieuwd naar jouw buikje! Het schiet ook al op bij jou!

Ik voel me wel oké. Afgelopen weekend was ik even misselijk, maar daar heb ik nu geen last meer van. Wel heb ik ondanks de goede echo van vorige week een beetje de zenuwen voor de komende echo. Dan maak ik me druk of het hartje niet in de tussentijd toch gestopt is. Was het maar al volgende week donderdag :).

6. smile17

smile17 Niet meer actief

Hier ook de zwitsal tas met veel leuke informatie en proefmonstertjes alleen ben ik die kwijtgeraakt. Had ze toen op een heel handig plekje gelegd dat weet ik nog wel;)

@Dara fijn dat alles goed ging bij de vk. Jammer dat je nog even moet wachten op de echo maar voor je het weet is het zover.

@Kroko nog klein weekje en je hebt je echo!
    Enne buikje hihih zeg maar buik hoor bij mij hahaha

7. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

Hier 2 zwitsaltassen gehad, eentje bij de vk en eentje bij het zkh ;)

@Dara, Mezelf en Kroko: spannend, eng en fantastisch leuk zijn die echo's in het begin he!
    Voor Dara nog even wachten, dat duurt lang nu maar dan ben je vast helemaal blij :)
    Kroko, ik snap dat je alweer zorgen voelt opkomen als je weer even geen echo hebt gehad. Maar je weet dat de percentages na een goede echo echt heel hoog liggen na een goede echo he!
    Na de eerste 10/12 weken en zeker na de eerste bewegingen gaat die stress ook weg!
    Mezelf, het blijft fijn om te zien dat je je beter voelt :)

@Evenstar: nog steeds geen gerommel voor je? 38 weken he vandaag :)

@BB, Serendipity: Wanneer hebben jullie weer kans? Duim duim :)

@Jilly: Ik hoop dat de wachttijd voor jou een betje meevalt.

@Orwen en Roosje: alles goed met jullie en jullie ukjes?

Nou, ik heb hier weer een nieuwtje:

Gister de laatste controle gehad. Eerst verpleegkundige, toen echo bij versch. vk's die het 2e hartje maar niet konden vinden door de wirwar aan ledematen en ook nog een gyn. erbij om zijn opinie over de hoeveelheid vruchtwater te krijgen. Uiteindelijk waren we met z'n achten in de kamer, haha, kermisattractie luca :) ;)
    Heel veel opmerkingen gekregen dat mijn buik erg groot was etc., ook voor een tweeling mama.
    Vanavond maken we nog een buikfoto: ja, ik heb moeite met de veranderingen die mijn lichaam heeft moeten doormaken, maar daar zal ik me maar eens overheen zetten.

Maar terug naar mijn verhaal: uiteindelijk heeft de gyn. besloten om de datum van de ks te vervroegen. De reden hiervoor was vooral de 'maternale belasting' (de pijn en last van de moeder) en de afgenomen hoeveelheid vruchtwater. Het vruchtwater was nog wel genoeg voor de komende tijd, maar omdat ik zo langzamerhand rolstoelmateriaal ben, ziet hij het nut van wachten niet meer. De datum die ik aan sommigen van jullie had gepb't klopt dus niet meer! Ik ga de datum nu niet meer geheim houden op internet.

Morgen is de grote dag! Omdat ik er tussen geschoven wordt, weet ik het tijdstip niet. Maar ik krijg de ks morgen nu. De kindjes liggen ook nog steeds in stuit en alles gaat verder goed met ze.

Nou, tot zover mijn update. Ik probeer vandaag ook nog zoveel mogelijk slaap te pakken. Vannacht zal ik wel gespannen zijn... Brrr
    Maar ook spannend op een goede manier natuurlijk!

Liefs, Luca

8. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca: Geen idee of je dit vandaag nog leest, maar ik wens je enorm veel succes morgen. Geniet lekker van je ukkies, rust zelf voldoende uit en als je weer wat kracht hebt, laat je ons dan weten hoe het verlopen was???

Veel succes!

9. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    O Luca, wat enorm spannend! Je zal wel flink nerveus zijn/worden. Niet druk om maken, hoor, dat hoort er ook bij. Ook ik heb op de avond voor de inleiding nauwelijks kunnen slapen. Het is ook zo'n wereld-op-zijn-kop-gebeurtenis die je te wachten staat!
    Ik wil je alle succes en geluk van de wereld toewensen voor morgen. Maak er nog even een speciale avond van met je man; de laatste avond met zijn tweeën.
    Vergeet vooral niet tussen alle zenuwen in er ook nog van te genieten, hè, morgen? Het komt allemaal goed.

10. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mezelf: Ik woon niet in de kop van N-H, wellicht is het een actie van Zwitsal met een x aantal VK. De boekjes moet ik nog lezen. Fijn dat je niet meer zo misselijk bent.

Evenstar: Hoe gaat het met je?

Kroko: Kan me goed voorstellen dat elke echo toch weer spannend is, voor je 't weet heb je je echo al weer!

Luca: Nogmaals enorm veel succes morgen, morgen ben je mama van twee prachtige ukkies!

Jilly, BB10 en Serendipity: Hoe gaat het met jullie dames?

Roosje en Orwen: Hoe maken jullie en jullie kleintjes het?

Smile: Alle spulletjes nu in huis?

Hier: Niet meer zo erg misselijk als vorige week, toen was ik zelfs niet in staat om te werken. Het is nog niet over, maar wel stukken minder. We hebben he grote nieuws trouwens al aan onze familie verteld. Dolblij zijn ze, niemand had het nog verwacht.

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Wauw Luca, ik weet niet of je het nog leest maar wat spannend zeg. Morgen zijn jullie gewoon ouders! Ik ben heel benieuwd naar jullie knullen. Fijn dat de gyn ook rekening met jou houdt. En je vertelde dat ze groot genoeg zijn toch. Heel veel succes en geniet van deze bijzondere ervaring. (en natuurlijk hier komen vertellen hoe het geweest is hè)
    Dikke knuf
    (en ik ben wel erg benieuwd naar je buikfoto, ik vind grote buiken nl erg mooi)

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik reageer wsl vanavond op de rest (krijg nu eerst ff eters, nou 1tje dan)

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ooooh Luca wat onwijs spannend! Het lijkt me ook wel genoeg zeg, twee zevenponders tegelijk. Heeeeeeeelveel sterkte/succes en genieten van de kleintjes, en we horen wel weer hier als je er klaar voor bent ;)

14. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Oehhh, Luca!!! Nu komt het opeens wel heeeel dichtbij!!!
    Heel veel succes, sterkte, geluk, liefde, energie en wat al niet meer!
    Maar geniet!!! Dit wordt een heel bijzonder moment!
    Ik hoor ook graag hoe het gegaan is en hoe je knullen het maken.

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Luca en Lucaman heel veel succes vandaag! Wat zal jij een spannende nacht hebben gehad. Hopelijk ben je vandaag snel aan de beurt en hoef je niet heel lang te wcahten voordat je je kleine mannetjes mag ontmoeten.
    Succes......................................

@Evenstar bij jou nog alles rustig?

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Luca, heeeeelveel sterkte, geluk en succes vandaag :)

Ja hoor, hier worden volgens mij nog geen aanstalten tot vertrek uit buik gemaakt. We gaan zo naar het KDV om kennis te maken en een rondleiding te krijgen. Ik vind dat eigenlijk helemaaaaal niet leuk, ik moet er nog echt niet aan denken dat ik strakjes een ukje van 3 maanden naar de opvang moet brengen. Maar ja, dan kan ik maar beter nu al vast zien waar ze terecht komt.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Kwam even spieken of er al nieuws was.

Ik heb gisteren niet meer gereageerd sorry. Ik had echt geen puf meer.

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Nog niets?

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Nee, maar voor zover ik weet heeft Luca ook geen 'buddy' die ze per sms op de hoogte kan houden. Ik heb het bij de Febmama's ook maar niet verteld dat ze een KS kreeg gisteren, dat had ze wel zelf gedaan als ze dat had gewild. Dus... afwachten! :) Ben heeeeel benieuwd naar je boys Luca!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm nog geen nieuws...

Hier ben ik snot en snot verkouden al mijn holtes zitten dicht. Ik hoest me het apezuur (bijna tot overgeven toe) toch maar gaan werken. Hopelijk steek ik een hoop kids aan dan heb ik het de rest van de week wat rustiger ;) (foei stoute juf)

Deel Deze Pagina