BB, hoe'st met jou daar op het wachtbankje? Als ik het goed heb onthouden, is het bijna weer tijd toch? Ik zit er met één bipshelft op, lekker naast je. Hier is lief wel thuis geweest tijdens de sprong, maar de vraag is (tot morgen) was er een sprong? Wanneer die er is geweest hebben we een piepklein kansje, een paar dagen voor het ei hebben we nog gejoept, maar niet ten tijde van.. Ben zeer benieuwd wat de uitslag morgen zal zijn..
Uitslag van de gyn: Alles is PRIMA! Mag over 4 mnd terugkomen als ik dan nog niet zwanger ben. Dan pas hoor ik wat de vervolgstappen zijn. De gyn was eigenlijk nog het meest blij om het feit dat ik al ooit zwanger ben geweest. "Er blijven dingen die je niet kunt testen" zei hij "en daarvan weten we dat dat bij jou niet van toepassing is". Ach ja je kunt er maar blij mee zijn Verder mag ik (als ik toch zwanger wordt in deze 4 mnd) al tussen de 6 en 7 weken een afspraak maken voor een vroege echo omdat het de vorige keer misgegaan is. Dus we gaan vrolijk verder met klussen en dan bekijken we in september wel wat de vervolgstappen zijn. De gyn drukte me op het hart dat ik toch wel erg blij mag zijn met deze uitslagen. (blijft een beetje dubbel) Maandag NOD maar als mijn lijf precies doet wat het al maanden doet dan weet ik het zaterdag al aan het bruinverlies. Ik duim dat jouw eitje netjes gesprongen is en dat de zaadjes er gebruik van maken!
BB10, dat is goed nieuws En nou maar hopen dat 7 juni ook jouw geluksdag wordt!!! Ik post hier even een linkje waar ik wat opvallende informatie (of: argumentatie) vond over vruchtbaarheid en behandelingen. Misschien dat je er wat aan hebt. Ik was op zoek naar hoe veilig het was om geen anticonceptie te gebruiken met volledige bv, vandaar dat ik het tegenkwam. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Vruchtbaarheid - Borstvoeding, vruchtbaarheid en anticonceptie [1] Hier is het vandaag ALLES meegevallen op het kdv. Ten eerste kreeg ik geen lezingen maar een hartelijke ontvangst van de leidster. Ten tweede hoefde ik niet op en neer voor een voeding, want ons hongerlapske heeft gewoon 350 cc gedronken uit de fles!!! Maar ja, toen was het op en hebben ze me toch maar laten komen om haar op te halen, want als ze dan honger krijgt, kunnen ze niks geven. Ze ligt nu in de box te spelen, probeert ook steeds om te rollen, heel schattig.
Bedankt voor de link. Interessant verhaal. Ik heb alleen geen 5 jaar meer om maar rustig af te wachten, zeker niet als we nog graag meer dan 1 kind willen. Als ik 24 was geweest was ik wsl ook niet na een jaar naar het ziekenhuis gegaan. En hadden we rustig afgewacht. Ik denk dat leeftijd en angst naast de pot te piesen ook meespelen. Maar ik ben nog steeds positief en ik hoop volgend jaar een wondertje op de wereld te mogen zetten. Fijn dat je nu een goede ervaring hebt opgedaan bij het KDV. Ik heb er 12 jaar geleden ook gewerkt. Heerlijk met al die kleintjes!
Dat is absoluut zo. Dat zou ik zelf ook hebben - weet trouwens niet of ik als ik 24 was het geduld had kunnen opbrengen. Maar vond het wel een verhelderend stuk. Ik denk dat jullie ook meer kans hebben nu je kerel van de medicijnen is. Heel fijn dat er niks mis is, verder.
Ik vond het ook een hele geruststelling dat de sperma onderzoeken zo goed waren. De gyn benadrukte dat vandaag ook weer. 20 is goed genoeg en mijn lief had 130. Dus daar kan het niet aan liggen. Dus beebje kom maar op!!!
Superzaad dus Moet goedkomen Hup beebje hup!!! Fijn ook dat je een gyn hebt die geruststellend is, en begaan met de situatie. Je hoort wel andere verhalen soms!
Ja klopt ik heb een hele aardige gyn. Moet zeggen dat al zijn vervangers/collega's ook heel aardig waren. Gewoon een fijn ziekenhuis denk ik. Ik vond het ook zo lief dat hij bij het weggaan zei: ik hoop je heel snel weer te zien.
@ bb Bijna testen... hoe voel je je?! En uhm je vriend... 130?!?!?!?! Sjesus, doe normaal ... misschien gaan ze zo hard dat ze er voorbij zwemmen ... maar dan moet het vast snel raak zijn! Tis nu gewoon nog een kwestie van geluk! Laat dat maar snel komen! @ luca Ik moest prikken voor het zwangerschapspakket... idd resus, hiv, bloedgroep enzo! Daarnaast van hb???? en idd suiker... en daarnaast nog voor de 5e ziekte... omdat ik op het kdv werk! Komt daar nog best veel voor, en kan miskraam veroorzaken!
O ja, 5e ziekte. Gedoe. Ik hoop dat Renske dat krijgt voooor ik zwanger van een tweede ben... Het is voor een kindje gewoon 1 van de zovele koorts-misere-vlekjes ziekten toch? BB10, ooohhhh spannnnnend!!! 7 juni is een geluksdag hoor! Ik strooi vast wat babydust, hcg heb ik niet meer.
@ evenstar Ja voor die kleintjes zijn de 5e en 6e ziekte echt niks... beetje koortsig en heel veel kleine vlekjes... de meeste zijn er niet eens echt ziek van! Gelukkig maar... en daarbij hebben ze het soms al gehad zonder dat je door hebt... Hoop dat ik al wat anti-stoffen in m'n bloed heb... @ bb Wanneer ga je testen? Heb je al voorbloeding?
Nadat we vorige week donderdag met de gyn afspraken hadden gemaakt over hoe verder in de MMM heb ik afgelopen maandag (7 juni Evenstar!) positief getest! We zijn zwanger! 24 Juni volgt de eerste echo, nu maar hopen en duimen dat het goed gaat!
Ik wacht met spanning op nieuws van BB10, wat zou het mooi zijn als jullie tegelijk (net als Luca en ik) zwanger zijn geraakt
Ja, het voelt echt als een mijlpaal. Hoewel het ook weer lang geleden lijkt dat ze werd geboren, gaat de tijd toch wel enorm snel. Alles goed met ons, hoor. Met jullie hopelijk ook? Ik reageer binnenkort weer eens wat uitgebreider, hoor. Wellicht lukt het als Alba zo in bed ligt.