Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou als ik een berichtje plaats dan springen jullie weer 5 cm van je stoel hihihi

Maar ik heb vanmorgen een lichte 2e streep op mijn test gehad. Het is allemaal nog erg onzeker maar zo'n 2e streep heeft er op mijn test nog nooit gestaan. Dus ik hoop dat het nu werkelijk waar is en dat dit kruimeltje mag blijven zitten. Mijn nod is trouwens donderdag, jaa ik weet het 2 dagen voor nod maar ik had een vaag vermoeden.

2. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    O BB! Ik hoop het zo voor je! Ik zal me wezenloos duimen!!!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx, ik heb nu wel buikpijn en ik vind het heel eng.:)

Herkent iemand die buikpijn?

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    BB!!! Oh, ik hoop zo voor je dat de streep donderdag donkerder is en dat het een plakbeebje is! Wat geweldig als we straks allemaal zwanger en/of mama zijn!

(donderdag zal ik je echt feliciteren, ook al ben je nu dus al zwanger ;))

5. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wat voor buikpijn?

6. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Ik herken de buikpijn, hoor BB! Had ik ook de eerste dagen/weken. Net of je steeds ongesteld moest worden. Vooral als ik opstond van de bank of stoel had ik er last van, kan ik me nog herinneren. Maar het voelde erg ongesteld-achtig. Niets om je druk om te maken, in elk geval!

7. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Oeoeoe! Gaaf hoor, BB! Ik duim deze daagjes extra hard voor je. Het klinkt goed! Spannende dagen! Hou je taai/rustig!:D

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    BB!!!!

Wat spannend!!! Die streep staat er niet voor niks, en buikpijn... tja, ik had wel steekjes, beetje raar gevoel, wel anders dan anders. En ik heb t/m week 6 een beetje een soort van raar ongigevoel gehad. Maakte me erg onzeker (de hele tijd broekloeren, omg).

DUIM DUIM DUIM!!! :)

9. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Whaaaaaaah! BB! Owh, ik hoop zo met je mee! En het feit dat je zo'n voorgevoel hebt en dan al eerder test zegt denk ik al iets! Hier ook ongesteldheidsbuikpijn tijdens NOD, zelfs bloedverlies (gedurende eerste 8 á 9 weken) en vooral koppijn! Ik hoop echt dat dit het mag zijn voor jullie!
    Succes met broekloeren (dat je die nooit terug vindt bij symptomen van een zwangerschap, zo raar..... ;))

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Owgod!!!! BB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pff ik zit hier bijna te janken... sterker nog... ik zit te janken!! ;) (ik geef de hormonen ff de schuld.. ja ;))
    Wat zou dat fantastisch zijn zeg!! En ja.. die buikpijn herken ik zeker!! Ik had echt ongi-krampen en niet zo'n beetje ook!! Zelfs zo erg, dat ik 100% zeker wist dat ik ongi moest worden!!! En zelfs zo erg na m'n posi-test dat ik bij elke kramp zeker wist dat ik nu toch echt wel bloedverlies moest hebben, want met zulke erge krampen was ik gewoon gewend om heel wat bloed te verliezen!! Ook ik heb 1 dag heel licht verlies gehad (niet helder bloed)! Maar wat hoop ik voor jou dat dit raak is zeg!! En 2 dagen voor je nod een licht streepje is zo hoopvol!!!! Ik had 1 dag na nod pas een licht streepje... dus jou streepje wordt vast donderdag nog donkerder!!! Ik ga dit forum zo onwijs in de gaten houden nu!! :D
    Heb je een fotootje van je test?? Of is tie te vaag om op de foto te zetten?? Ik kan niet wachten tot donderdag! :) Wat zal jij in de spanning zitten zeg!!

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Jullie zijn lief! Foto staat ergens in het vage zw en ovu testen topic. Ergens bij vanmorgen vroeg;)

Owja heb een nieuw kwaaltje, ik knal van de koppijn:(

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb 'm gezien, enne, duidelijk positief hoor :D
    Die 2e streep staat er echt niet zomaar ;)

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bb
    Heb ook ff je foto opgezocht!! En er is echt duidelijk een streepje te zien!! Gefeliciteerd meis!! Ik ga zo duimen voor je dat het blijft plakken!! Vind het zo super voor je!! Spannend deze dagen he? Heb je vanmorgen weer getest??

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja en die was nega:( lol was van korte duur.

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Oh bah :( Nu een negatieve test...

Kan het zijn dat je meer gedronken hebt waardoor je urine minder geconcentreerd was?

*hoopt toch nog op goed nieuws*

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    He?!?! Hoe kan dat nou? Ook niet super licht streepje te zien? Misschien was je urine vandaag minder geconcentreerd dan gisteren?? Pff ik hoop zo dat dit een foutje was... en dat je gewoon morgen en vrijdag niet ongi wordt! Dit is echt gemeen!

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Temperatuur je eigenlijk ook?? Volgens mij niet he... was benieuwd wat je temp. deed ;)

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb verhoging omdat ik wat grieperig ben.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hmm echt k*t dit zeg!! Ik hoop zo dat je test morgen weer positief is! M'n duimen draaien overuren hoor!

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hmmm :(

Ik ben zelf denk ik erg slecht in streepjes speuren, ik zie heel vaak geen streepje waar anderen het wel zien (kan met beeldscherm te maken hebben?). Ik vond jouw test ook niet superduidelijk, leek een wit streepje op mijn beeldscherm. Maar wel zichtbaar, maar ik denk ook echt dat het nog vroeg is meid! Voor NOD... misschien dat een iets minder geconcentreerde urine al voor een verdwenen streep heeft gezorgd, of een ander merk test?

Ik duim door en geef het nog niet op!!!

Deel Deze Pagina