Houd moed BB! Het komt vast goed! Wel super spannend zo, zeg! Van het weekend weet je sowieso meer, maar dat duurt nog zo lang! Die paar dagen voor NOD duren voor je gevoel weeeeeken. Ik duim nog een stukje harder! Dikke knuf!
En BB? Ik hoop zo dat je weer positief test! Dat zou deze druilerige dag een heel stuk zonniger maken!
Tja wat zal ik ervan zeggen. Er staat weer zo'n streep als eergisteren. (misschien ietsiepietsie donkerder maar dat kan ik me ook verbeelden) bruin verlies is minimaal maar nog wel aanwezig. Dus schiet mij maar lek ik weet het niet meer. Gisterenochtend flink misselijk nu niet, boobs deden zeer nu niet meer. Dus ik ben ervan overtuigd dat er iets zit of heeft gezeten. Vandaag maar afwachten of ik ongi word dan heb ik duidelijkheid. Inmiddels ben ik door mijn kv testjes heen dus vandaag maar weer naar het KV. Die mensen moeten toch kapitalen verdienen aan al die onzekere mutsen die er tig testen doorheen jagen.
Gelukkig is de KV 2v5 zeer betrouwbaar en relatief gezien erg goedkoop . Hoeveel dagen post ovulatie (DPO) zit je nu? Ik kan me herinneren dat je een korte lf had (tussen 11 en 13 dagen?). Dan test je waarschijnlijk ook wat later overduidelijk positief (ten opzichte van de gemiddelde NOD van 14 dagen DPO). Dat er iets zit/zat is wel duidelijk BB. Die eerste streep kreeg je ook niet zomaar. Maar ik hoop dat het sterk genoeg is! DUIM DUIM DUIM!
O BB, wat een spannende tijd is het toch! Wat jammer dat de test gister nega was/leek. Maar zeker erg hoopvol dat 'ie vandaag weer posi was. Sterkte met wachten en ik duim (net als de rest) op een dikke vette streep in de komende dagen!
Ik ga er geen foto van maken want nu hij is opgedroogd lijkt de streep erg geel terwijl hij echt roze was. En vandaag zit ik op 14 dpo. Sinds ik vorig jaar die etospillen 2 mnd heb gebruikt heb ik een lf van 14 dagen (zijn ze toch ergens goed voor geweest) Ik krijg gewoon weer een lesje geduld (ik dacht dat ik ondertussen genoeg geduld training had gehad?)
Ja vind ik ook, dat je geduld wel genoeg op de proef gesteld is Een foto na de afleestijd is trouwens net zo ongeldig als aflezen na de afleestijd, dus dat had toch geen zin Maar er zit niet veel anders op. Ik kan me voorstellen dat je ook niet eindeloos wilt testen. Geen bloed geeft moed, he? Morgen weer testen?
Ik heb er echt een goed gevoel over!! Als het een miskraam zou worden denk ik niet dat de test nog positief had geworden na de negatieve...
Hey krokodieltje! Ik heb gewoon over je berichtje heen gelezen door het berichtje van bb! Oeps sorry!!! Dus als nog super gefeliciteerd!!! Ik heb stiekem op je hyves gezien hoe je prachtige dochter heet Ik vond het grappig om te zien!! Vind het ook een prachtige naam Hoop dat alles goed is gegaan!! En ben ook echt benieuwd naar jouw verhaal!!
Ja, ik vind het (weer) een mooie naam (hahaha) Gooi je snel fotootjes? Ze is ongetwijfeld prachtig (aangezien jij dat ook bent). BB10, nog nieuws???
Oh en Serendipity, ummm tijd voor een buikfoto!!! Ik vermoed dat er al een mooi bolletje te zien is! En je voelt het nu ook regelmatig waarschijnlijk (en zo niet, dan is dat ook normaal, Renske was nogal een druktemaker en die voelde ik vroeg en vaak).
@BB: Wat een vreselijk nieuws! Ik vind het ontzettend naar voor je. Houd de moed erin, het gaat een keer lukken! Sterkte. @Kroko: Mooie naam, inderdaad Alles goed met jullie? @Serendipity: Inderdaad, buikfoto!
Toch maar even op hyves gekeken naar de naam van Kroko's beeb door jullie reacties. Maar ik snap hem nu Kroko ook hier nogmaals gefeliciteerd met je meisje!
oh BB wat naar voor je Ik weet verder niet wat ik er op moet zeggen, het is jullie zó gegund om zwanger te raken, jullie wachten al zo lang.
@ BB: Ah neehee!!!! Jemig zeg, zo dichtbij!!! @ Naam krokobeeb: Ik heb Kroko niet op hyves... Ik begin wel aardig nieuwsgierig te worden. Vertel Kroko!?