@ hier Buikfoto's heb ik er nu 2 van... staan in m'n fotoalbum! Klein bescheiden buikje nog... en idd voel de kleine sinds 16,5 week! Ik vind het echt kriebelen, jeukt soms ook echt! Ik kan niet wachten tot ik het aan de buitenkant voel! En ook best gek... als ik geslapen heb op m'n zij en wordt 's ochtends wakker en draai naar m'n rug... dan zie je volgens mij precies waar het kindje ligt??? Echt een hobbel op m'n buik, zo'n raar gezicht! Heb het proberen te fotograferen voor het weer normaal was ... maar op de foto is het minder zichtbaar! Maar zal hem ff uploaden!
Slechte foto helaas... met mobiel gemaakt in het donker maar als je het kan zien een vage buik heb ik zo he?
Haha, ja daar ligt je ukje Oh, ik wil ook weer. Zucht. Zwijmel. Het was vorig jaar rond deze tijd dat ik het voor het eerst voelde, ik had al best een buikje...
Oh nee zeg... met de nachtvoedingen en mijn werk zou ik een zwangerschap nu echt niet trekken... maar ja, ik zwijmel er gewoon maar vast over
Ja dat is waar... ik heb nog geen ervaring met hoe zwaar het is maar er komt vast ooit een 2de dat je het weer mee kan maken
BB, bah wat een rot nieuws zeg. Wat verschrikkelijk om na zo lang raak te schieten en dat het toch mis gaat. Veel sterkte en een dikke knuffel! Kroko, heb ook ff gespiekt en hihi, bekende naam ja, en leuk @All: ben op vakantie, dus weinig tijd en ff ego: We hebben het echt getroffen deze keer. Eigen huis (groot: 3 2-persoonsslaapkamers, 2 douches en bad, 2 toiletten etc.), mega grote tuin vergelijkbaar met 2 a 3 voetbalvelden, eigen zwembad etc. etc. en heel mooi weer. En omdat het buiten het hoogseizoen is allemaal voor het kleine bedrag van 600 euro. De reis is gratis (auto van de zaak, benzine ook betaald). Reis ging goed met de ukjes en ze vinden het erg interessant hier . En heerlijk om maar de zorg voor 1 kind te hebben, echt relaxt om Lucaman te hebben hier . Ben rozig van de zon vandaag, dus straks naar bedje toe. Groetjes!
Ah, dat klinkt als welverdiende rust Luca! Heerlijk! Geef je ons het adresje? Ik zit alleen thuis voor een paar dagen, pfrt. Maar het gaat! Renske liet me opeens uitslapen (wel twee voedingen hoor), maar we werden samen pas om halfnegen wakker!!! Morgen moet ik werken en overmorgen ook, dat wordt dus wekkerzetten! Had ik niet gedacht! Ik mag wel vroeg opstaan als ik zelf nog gedoucht en wel op mijn werk wil komen. Met twee katten erbij... plus dat ik zelf ab-so-luut niet tegen rommel kan... veel werk! Nu maar snel even wat doen aan mijn proefschrift, ze slaapt! En ze is constant ta-ta-da-dataa-teetee aan het zeggen. Heeeeel grappig
@ Evenstar Komt er weer een schattig filmpje van ta-ta-da-dataa-teetee?? op je hyves?? Ik hoor het de hele dag op m'n werk, maar het blijft zo schattig om te horen!! @ Luca Geniet van je heerlijke vakantie!! Lijkt me idd een soort luxe als je in eens met z'n 2e bent om voor de kleintjes te zorgen! En doe je goed voor zo'n prijs!! @ hier Morgen de echo en dan zondag gaan wij op vakantie voor 2 weken 1 week zwitserland en 1 week italie dan nog een week thuis en hoef ik nog maar 11 weken te werken voor m'n verlof wooow wat gaat dat snel!!
Alle berichten zijn weg sinds 4 september! Nou, laten we het dan hier weer oppakken. Alles goed met iedereen? Gr. Luca
Wow, er is echt veel verdwenen! Ook best sneu voor de operators, wat zullen die balen. Maar goed, het kan de beste overkomen! Hier alles okey, vandaag de 22 weken bereikt, wat gaat dit snel zeg! Bij mijn eerste zwangerschap telde ik de dagen af omdat het zo langzaam gaat, nu vliegen de dagen voorbij. Beetje last van mijn bekken (dit was tijdens de vorige zwangerschap een nachtmerie) dus ik ben erg blij dat het niet meer is dan dit. De kleine schopt en wroet erg veel, laat duidelijk merken dat het er ook bij wil zijn, zo gezellig! Ook wel grappig, soms haalt het me enorm uit mijn concentratie op het werk bijv. Hier in de straat is momenteel een ware babyboom aan de gang, dus zijn er later veel speelkameraadjes te vinden! Verder met iedereen alles goed? Zijn er mensen die aan de tweede (of derde) denken? Serendipity, hopelijk kun je er snel iets aan doen, zodat je bekkenklachten afnemen! BB: we hebben hier in de omgeving erg veel ooievaars, en ik heb vandaag aan je gedacht (en aan nog iemand naders wie ik het ook zo gun!), elke keer wanneer ik er ééntje zag. Wie weet helpt het!
Hey meiden, Hoe is het met iedereen?? @ Jilly Wist niet dat jij ook last had gehad van bekkeninstabiliteit met de eerste zwangerschap... ik eerst dus al rond 13 weken... en nu ondanks m'n oefeningen die ik braaf doe, is het na m'n vakantie in 2 weken weer heel hard achter uit gaan! Tis gelukkig niet zo erg nog als de vorige keer, ik kan nog strompelen Vanaf maandag zit ik voor 100% in de ziektewet en ga ik voor 50% boventalig werken, kijken of het dan ff stabiel wil worden, want er zit nog steeds een dalende lijn in helaas! En tja idd op de bank/ in bed en schatje wil je dit voor me doen of anders dat ... maar ben een beetje controle freak baal er van dat ik de wasmand zie uitpuilen en dat m'n huisje vies wordt en dat ik er niks aan kan doen zonder dat ik pijn heb... Ach nog ongeveer maar 15 weken sjees gaat snel!! Jij gaat ook echt super hard zeg Jilly! Je volgt me op de voet he Heb je al ergens een buikfoto staan?? Ben wel benieuwd!! Of maak je geen buikfoto's?
Oh wat een ellende Serendipity, ik las al zoiets op hyves Naar hoor!!! Ik herken er echt helemaal niks van, weet niet eens wat ik me moet voorstellen bij BI. Hoop dat het toch wat beter wordt, maar ja, hoe zwaarder je buik... en alles word weker enzo. Het enige dat ik nogsteeds merk is dat ik wat 'ruimer' in mijn gewrichten zit. Het knakt wat meer als ik loop Sterkte! En probeer toch lekker te genieten, misschien dat je moeder af en toe kan helpen in het huis? Ik zou je mijn man wel willen lenen (aka De Schoonmaker), maar ja, Groningen enzo Kut van de crash zeg... talloze berichten verdwenen! Jilly, fijn dat jij er deze zwangerschap minder last van hebt. Ja, doe es een buikfotootje? En voel je de uk al lekker gymmen? Nou plannen voor een tweede... ik werk tegen de klok in met mijn proefschrift op het moment, en met de nachtvoedingen, tandjesleed en de drukte die je hebt als het kleintje eenmaal uitvindt dat het zich kan verplaatsen (langzaam maar zeker), even niet. Ik hoop wel dat we volgend jaar weer zwanger zijn, maar denk dat we gewoon op een gegeven moment de condooms weglaten en zien waar het schip strandt. Zo gebrand als op de eerste zal het denk ik niet zijn Maar ja. Ik geef nogsteeds bv, en heb nog werkelijk niks van een ongi gehad dus ik hoop wel dat ik tegen die tijd misschien es een cyclus heb! Luca, hoe ist met de knullen? En BB10... ik hoopte hier positieve berichten te vinden... maar we hebben je denk ik al een tijdje niet gezien... ?
Hoi hoi Balen dat alles weg is ook alle leuke foto's @Jilly klinkt goed allemaal bij jou en wat heerlijk dat de kleine zo lekker beweegt. Hier nog niet bezig voor een 2e nog even te snel misschien volgend jaar weer (wie weet weer samen Evenstar) @Kroko volgens mij had ik nog een leuke foto van jouw meisje gezien maar toen deed de site al steeds raar. @Evenstar Renske is dus aan het kruipen begrijp ik? Heb je een recente foto van haar? Zat al op hyves te kijken van de week maar die zijn al van wat langer geleden toch?? @Serendipity wat ontzettend k'lote dat die BI weer terug komt inderdaad het is nog maar 15 weken maar ik hoop dat het toch weer wat beter voor je gaat als je minder gaat werken. Hier alles goed. Noëlle begint nu echt lekker te eten van haar fruit en groente hapjes. Verder deed ze gisteren ineens haar kontje in de lucht en begon met haar beentjes te spartelen. Later die dag weer steeds kontje in de lucht en opeens begon ze te tijgeren en kwam een stukje vooruit net toen mijn moeder, broer en schoonzus erbij waren dus ikke helemaal trots
ja dat was hem! Wat een schatje en inderdaad haar prachtige naam past perfect bij haar Verder alles goed met jullie?
Smelt!! Ik kan niet wachten op ons wondertje!! M'n vriendin is vandaag uitgerekend... ligt nog steeds in een stuit! Zo spannend!
Nee hoor, tijgeren, vooral in de rondte en achteruit maar ook vooruit en zijwaarts tegenwoordig Ze doet wel verwoede pogingen om te kruipen- dan weer staat ze op handen en voeten een beetje op te drukken met lijf omhoog, dan weer trekt ze haar beentjes onder haar lijf (droogzwemmen zoals opa het noemt). En ze probeert ook te gaan zitten, maar ja, ze krijgt die 10 k niet zo makkelijk omhoog hahaha. Mijn profielfoto op hyves is vrij recent, maar daar slaapt ze. Ik heb erg weinig tijd op dit moment om mijn foto's uit te zoeken, hier even een draagfoto van ons samen:
sweet sweet... wat heeft ze toch een lekker koppie he die kuiltjes in d'r wangen!!! Wanneer wordt Renske eigenlijk 1?! Ik weet het niet meer... ik snap dat jij er nog ff niet aan moet denken maar ben nieuwsgierig!