8 februari Nee pfff laat maar lang-zaam gaan die tijd. Ik moet nog zo veel... en het gaat zo snel!! Hoe voel je je? Ik las op hyves dat je een beetje last van de vallende blaadjes hebt
owja 8 februari... staat ook in je handtekening natuurlijk ik dacht al dat het rond mijn uitgerekende datum was... nouja een beetje dan (20-1)
Hoi meiden het is hier wel heel erg rustig de laatste tijd! Hoe gaat het met jullie? En met de baby's? En hoe houden de zwangeren het uit? Hier gaat alles goed was even flink ziek maar gelukkig weer bijna beter! Noëlle gaat echt supergoed ze is nu flink aan het tijgeren en gaat heel het huis door. Ook probeerd ze zich steeds op te trekken om te staan. En........ ze zegt mama en ook papa en poehhh (poes) zodra ze de poes van mijn schoonouders ziet begint ze te lachen en dan meteen poeh poeh en er maar achteraan tijgeren
@ Smile Jeetje wat gaat je kleine meisje hard zeg!! Lijkt me een heel schattig gezicht... zij en de poes... @ Hier Gaat hier allemaal goed... de kleine is gedraaid en hoop dat tie nu zo blijft zitten ... lag heel lang met de beentjes naar beneden te trappen, maar nu al weer een paar weken naar boven Heb de draaiing ook gevoeld... niet normaal hoe druk!! Net m'n bloedprikken en injectie voor anti-resus achter de rug... nog even afwachten op de uitslag van het bloedprikken! Vanavond voor het eerst zwangerschapsgym en volgende week dinsdag gaan we voor de laatste keer ons kleintje bekijken in 3d Ben zo benieuwd!! En tja... donderdag nog maar 10 weken!! Wat gaat het hard zeg!
Is ook echt heel schattig Wat fijn dat de kleine gedraaid is hopelijk blijft hij/zij ook nu lekker zo liggen. Leuk gymen heel veel plezier en hopelijk wat leuke meiden in je groepje. Ja de tijd vliegt echt voorbij de laatste weken zul je merken gaan helemaal hard tenminste dat hard ik dan vanaf 34 weken ofzo.
WAAAAAHHHHH!!!!! Gefeliciteerd BB10! Geweldig Wordt het dan een augustus beeb? Ben blij voor je *ik lig met buikpijn op de bank, denk iets verkeerds gegeten, dus later ook reacties op de andere dames hier!*
Whoehaaaaaaaa! Zit ff nachtelijk te surfen, zie ik fantastisch nieuws! BB10, gefeliciteerd!!! Eindelijk je geduld beloond! Je hebt het verdiend!
JJAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Ow wat gaaf dit zeg!!! Ik zat je stiekem al in de gaten te houden en las al dat je testjes ging halen maar zag maar nergens je test resultaat ... Ow echt top dit!
WAUW! JIPPIE!!! HOERA!!! Wat super BB! Oh, wat is dat fijn, fantastisch! Wauw, dat is echt nog eens goed nieuws! Spannend, maar ik ben echt superblij voor je!!!!!!!
BB10: YES!!!!! Gefeliciteerd! Wat was dat lang wachten, zeg! En, hoe voelt het nou, nu het eindelijk zover is? Waanzinnig, hoor! @iedereen: Ik schaam me een beetje dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Druk natuurlijk, maar dat mag geen excuus zijn. Nu moet ik gaan koken, maar ik ga echt proberen dit weekend een lange update te schrijven en op iedereen te reageren.
@ orwen Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor!! (vind ik iig haha) Tuurlijk is het leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, maar moet wel een beetje vrijblijvend blijven hoor!! En vooral met kids is het nou eenmaal nog drukker ... We horen wel weer van je... maar geniet vooral van je gezinnetje
@BB10 WAUW geweldig wat ben ik blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd ow wat leuk. Lekker genieten nu Ben ook ziek dus zal later reageren, tot snel dames
@Serendipity: Hoe gaat het met je? Alweer de 30 weken gepasseerd! Wanneer ga je met verlof? En hoe is het met je BI? En hoe vindt je vriend het dat hij over een maand of twee, drie, papa wordt? @Jilly: En jij zoeft superhard achter Serendipity aan. Heb je nog steeds zo'n zorgeloze zwangerschap? Weet je al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen? En hoe vindt je zoon je almaar groeiende buik? @BB10: Nogmaals gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws, zeg. Hoe voel je je? Heb je last van misselijkheid of niet? En heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Ik geloof dat ik dat meteen heb gedaan, zodra ik wist dat ik zwanger was. Al duurde het natuurlijk nog even voor ik er terecht kon. Het voelde dan gewoon zo 'echt'. @Kroko: Hoe is het met jou en met jullie kleine meid? Begint het al wat te wennen? Heb je nog een tijdje verlof of moet je binnenkort alweer aan het werk? En gaat je dochter dan naar de crèche? @Smile: Ziek? Hopelijk ben je snel weer beter. Nooit handig met een kleintje waar je voor moet zorgen. Ze is er vroeg bij als ze nu al papa en mama zegt! Alles goed verder? @Evenstar: Hoe gaat het met jullie? Renske alweer 9 maanden! Ook jij bent veel minder op het forum te vinden dan voorheen. Erg druk met het promoveren? @Luca: Jouw jongens zijn ook alweer zo oud. Wat gaat de tijd toch hard, hè? Kruipen ze al flink? Zo. Maar even updaten. De laatste keer dat ik schreef, was voor onze vakantie in september, zag ik! En sindsdien heeft Alba zulke spurts gemaakt. Van tijgeren is ze naar echt kruipen gegaan, in die vakantie en vooral direct daarna thuis. Rond diezelfde tijd begon ze zich ook op te trekken en inmiddels schuifelt ze al een tijdje langs de muren en meubels. Ook aan de hand loopt ze (twee handen dan), maar dat is nog zo wiebelig, dat ik niet verwacht dat ze erg snel zelfstandig zal lopen. Verder brabbelt ze heel veel. Ze heeft eindelijk echt de boekjes ontdekt. Flapboekjes moeten het ontgelden, maar ook gewonen kartonboekjes zijn leuk, vooral als ze duidelijke plaatjes van dingen en voornamelijk dieren hebben. Als ik haar dan vraag waar de eend is, wijst ze die aan. Zo-ook met andere dieren. Meestal dan. Verder vindt ze het heel leuk om naar buiten te kijken en naar de vogels te wijzen, die op de grond scharrelen of naar honden die langskomen (we wonen aan een plein waar ze veel worden uitgelaten). Ze slaapt inmiddels twee keer per dag, in totaal zo'n twee a tweeënhalf uur. 's Ochtends wordt ze de laatste tijd tussen half zes en half zeven wakker. We beschouwen het als een goede dag als ze na zes uur wakker wordt. Ze krijgt nog een late avondfles, maar slaapt verder vanaf halfzeven a zeven uur eigenlijk altijd en de laatste tijd vrijwel zonder problemen in, wat heerlijk is. Daar kan ik echt van genieten. Voor je het weet is het weer anders Ze kan al heel stout kijken als ze iets doet wat niet mag en ze weet dat. Ze heeft nog altijd maar twee tanden, maar daar kan ze al wel een boterham mee eten. Ik denk dat haar bovenlanden er eindelijk aan zitten te komen, want ze is heel jammerig af en toe en ik denk dat ik ze zie zitten. Verder gaan we sinds kort naar The Little Gym. Daar doen ze wat liedjes en spelletjes en verder is er een grote gymzaal met veilige toestellen waar ze vrij kan rondkruipen. Geweldig vindt ze dat. En het is gewoon samen met de ouders, dus ze voelt zich veilig. Het is wel erg duur trouwens, maar ze geniet er zo enorm van. En voor mij is het heel fijn om haar gewoon haar gang te kunnen laten gaan, zonder dat er echt gevaarlijke dingen zijn waar ik haar bij weg moet houden. En over een kleine maand wordt ze alweer 1! We hebben wat familie en vrienden uitgenodigd en we hangen slingers en balonnen op. En er komen natuurlijk taart en kadootjes. Zo, jullie zijn weer even bij. O, en nog een foto, een die ik ook op de uitnodiging heb gezet.
wooooow heb even geen tijd om te reageren, maar wat heeft Alba een bos met krullen zeg Ze is wel blonder geworden of niet?? Op m'n hyves 3D-echo!! Had het niet verwacht, maar ons kleintje heeft een bolle toet
Ha, ik kan me vergissen, maar volgens mij lijkt hij/zij op jou! Schatje, hoor Alba is denk ik wel wat blonder geworden, ja. Het zat er al wel in, maar nu het langer wordt valt het ook meer op denk ik.
Nou echt he?? Ik denk ook dat die kleine op mij lijkt terwijl ik vanaf 20 weken dacht dat tie op m'n vriend zou lijken! Bij de 20 weken hadden ze gezegd dat tie een klein voorhoofdje had... en dat had m'n vriend ook bij de geboorte! Dus in m'n hoofd zag ik gewoon baby-vriend in m'n buik tot dat ik de echo zag! Toen dacht... die lijkt veel op mijn koppie als baby zijnde! M'n vriend is het er natuurlijk niet mee eens die vind het helemaal op zijn baby-foto lijken Van mij mag die kleine op ons allebei lijken Echt gaaf die blonde krullen van je meissie!! Groeit echt hard zeg! Op m'n werk heb ik nog nooit zo'n bos met haar gezien op die leeftijd Heeft jou vriend ook krullen?? Of heeft ze ze echt van jou geerfd? Jij bent een stuk donkerder, of had je vroeger ook blond haar? Leuk dat Alba ondeugend begint te worden soms lastig lijkt me, maar zo schattig ik hou er van Boekjes lezen... misschien ken je ze al, maar bij de Action hebben ze super leuke kleine vierkante boekjes, met hele goede/leuke plaatjes! Ze zijn maar 1,50 dus dan kan ze ze nog eens slopen ook Op m'n werk hadden we die altijd en ik heb meteen de hele serie ingeslagen hier toen ik er een keer was Ik vind ze zo leuk! @ hier M'n bi gaat redelijk, gelukkig niet meer zo erg geweest als toen, maar ik voel het wel meteen als ik gebukt heb! Er hoeft eigenlijk weinig voor te gebeuren of ik voel het weer... maar niet zo erg dat ik niet meer kan lopen gelukkig! Ik zit 100% in de ziektewet vanwege het niet mogen bukken en tillen... maar ben 50% aanwezig op het werk om andere dingen te doen! 8 december gaat m'n eerste verlofdag in! M'n vriend kan echt niet wachten nu Hij vindt het nog steeds eng allemaal maar dat terughoudende is helemaal verdwenen... hij was ook degene die de 3d-echo wilde... want z'n kleintje vanaf 20 weken tot aan de bevalling niet meer zien... kon echt niet volgens hem Hij is zo trots
@Orwen wat een plaatje is Alba en wat een prachtige krullen! Wat leuk dat zo kruipt en al rondwandelt langs de muur. De tijd gaat echt zo hard nog even en ze is 1 jaar. Wel leuk om dat te vieren lijkt mij. Pff om 6 uur wakker dat is best vroeg kan ze niet een uurtje later naar bed en een uurtje later wakker? @Serendipity ga zometeen even je echo bewonderen ben benieuwd. Wat ontzettend fijn dat je vriend ook zo trots is op de baby. Fijn dat de BI ietjes beter gaat al is het natuurlijk ng steeds heel erg als je geeneens kan bukken. gelukkig krijg je er iets heel moois voor terug, maar ondanks dat vind ik je superstoer dat je het zo goed volhoudt ondanks de pijn gewoon toch naar je werk gaat. 8 december verlof heerlijk hoor geniet daar maar lekker. Is de babykamer al af? Heb je foto's of kan dat niet ivm kleur Hier gaat alles nu weer goed was ziek en mijn man ook bijna 4 weken in totaal. Het ging steeds wat beter en dan was het weer helemaal terug. Noëlle kan zich nu ook optrekken tot staan echt zo schattig zal even een foto laten zien waar ze voor het eerst opstond. Zoals je kunt zien was ze zelf ook wel trots hihi Verder voelde ik gisteren ineens een tandje nou ja tandje het is nog maar een richeltje maar het begin is er
Hey smile! Gelukkig weer een beetje beter!! Ik ben niet zo stoer hoor als ik net iets te veel pijn heb, blijf ik wel thuis... tis namelijk altijd weer erger als ik auto gereden heb... dus heb geen zin om dat te moeten op offeren om naar m'n werk te gaan! De bi was heel stabiel... maar deze week is het echt weer bager! Ga dus deze week ook niet meer naar m'n werk! Kraamzorg komt zo voor intake!! Ben benieuwd!! Het begin van m'n kamertje staat in het fotoalbum... Volgende week gaan m'n vriend en ik kijken hoe we het nou precies willen neerzetten en ga ik kijken naar wat extra dingetjes enzo om de kamer wat op te vrolijken! Schilderijtjes neer hangen... plankje ophangen enzo... Wat wordt jou meisje toch groot zeg!! Vind haar zo wijs uit die mooie grote kijkers van d'r kijken!! En wat is ze vlot met staan zeg!! Ze was ook al zo vlot met omrollen toch?
Wat een grote meiden al, jeetje! En wat een mooi haar hebben ze al! Mijn nichtje wordt over een maand een jaar, maar daar moet je nog echt bij zoeken om haar. Serendipity, hoe lang moet je nu nog werken? Nog twee weken, 50% therapeutisch? Kan me ergens wel voorstellen met die BI dat je wel aan rust toe bent. Voel je je verder goed? BB10, hoe voel oe? Hier: alles gaat nog steeds super! Nog vijf weken werken, wat dat betreft ben ik wel flink aan het aftellen. Mijn werkgever wil eigenlijk dat ik stop met het spreken van patiënten i.v.m. agressie gevaar, maar ik zit er niet op te wachten alleen kantoor werk te doen. Dus zolang ze me in de PI's nog toelaten met een dikke buik ga ik nog maar even door, hoewel ik nu wel van te voren overweeg of ik de veiligheid voor mezelf kan verantwoorden per betrokkene. Mijn zoontje vindt het nog steeds erg spannend allemaal, probeert af en toe op me te passen, erg schattig. De babykamer komt over een paar weken en ik wil er een grote muurschildering maken (de Fageltrad van Ingela P. Arhenius) en hij gaat me daarbij helpen. Grappig is dat, en dat zal te maken hebben met het feit dat het allemaal niet de eerst keer is, helemaal niet zo hard loop om alles voor elkaar te krijgen. Bij mijn zoontje kon de baby met twintig weken zo'n beetje al komen, zoveel spullen had ik in huis gehaald. En nu heb ik eigenlijk nog niets behalve wat spullen die ik had uitgeleend aan mensen, die komen zo langzamerhand weer een beetje terug. Het meeste heb ik daarvan al weer weggegooid omdat (van 8 jaar geleden) het gewoon gedateerd of op is. Maar wel grappig om al dat oude spul weer terug te zien!