Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    jeetje wat schrikken meis!! Gelukkig met de kleine alles goed! Neem je rust! Bah heb jij weer! M'n nichtje heeft een schot in haar bm een soort tussen wand! Kan het zoiets zijn wat ze bij jou hebben gezien?

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja daar lijkt het wel op. Doen ze daar iets aan?

3. smile17

smile17 Niet meer actief

jeetje BB wat schrikken zeg. Goed luisteren naar de vk en lekker op de bank liggen en verzorgd worden.
    Hopelijk is het niks ernstig en heeft die kleine nergens last van

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    m'n nichtje had een 2ling waarvan ze van 1tje een miskraam kreeg met 25 weken! Het andere kindje is blijven zitten maar bleef in een stuit omdat het krap lag! Is met 38 weken geloof ik gehaald en was wel een klein kindje maar heeft het altijd goed gedaan! Geen ziekenhuis opname ofzo! Maar bij m'n nichtje kwamen ze er pas achter bij de keizersnee dat ze een wand had! Dus ondanks dat ze tot 25 weken bloed verloor is haar zwangerschap wel goed verlopen! Geen idee wat ze doen als ze het eerder weten! Houden ze je nu beter in de gaten? Meer echo's enzo?

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja de echoscopiste zei dat ze me nu vaker zouden controleren. As woensdag krijg ik weer een echo. En dan hoor ik het wel.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Meis, als je het al zo lang doet is het zooo makkelijk. Ik vond het begin ook pittig. Te veel melk. Constant bezig. Etc. Maar zo vanaf 6 maanden werd het veel makkelijker. En nu wordt ze al bijna 1 :D

Ik 'voed' gewoon al bijna 1 jaar, en vind dat geen 'volhouden' hoor! Echt niet! ;) Het wordt op een gegeven moment zo normaal als zelf eten, en het is een heerlijk intiem moment met je kindje, nu en later op een heel andere manier ook.

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik hoop dat ik daar ook zo over ga denken Evenstar!! Had jij ook van die zwaar lekkende tieten?? Ik moet me dagelijks 3x verschonen ondanks compressen + spuugdoekjes in m'n bh!! Wordt er gek van!! Komt dat nog goed? M'n meisje drinkt ook veel te snel en te veel! Spuugt veel en heeft standaard de hik vóór een half uur! Maar ze groeit wel 100 gram per dag!!! Wow!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Serendipity ik had de lily pads omdat die zeg maar vacuum zogen lekte ik helemaal niet. HAd natuurlijk ook maar weinig voeding maar misschien werken ze ook bij jouw!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Smile
    Hey die ken ik niet... klinkt wel als of dat gaat werken ;) iig goed om uit te proberen!! Thnx voor de tip!!

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Heb ze besteld ;)... ik zou zeggen... dat moet werken ;)

11. smile17

smile17 Niet meer actief

ik ben benieuwd hopelijk werken ze bij jouw ook vond ze zelf erg fijn!

12. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    @BB; kan me voorstellen dat je dan even schrikt. Zou er maar niet te veel op Googlen, vaak stelt dat niet echt gerust! Het is in ieder geval mooi dat ze je kleintje nu wat beter/vaker in het oog houden.

@Serendipity, ik heb die BV cursus van de VBN gevolgd en een hele tas met 14 brochures gekregen daarbij. Er is speciaal een boekje wat gaat over 'te veel' melk. Je kunt ze downloaden op hun site (www.borstvoedingnatuurlijk.nl), voor €0,95. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen en neem ze ook maar mee naar het zhuis. Er staat veel waardevolle info in, misschien kun je er iets mee.

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Smile
    Die lily padz lijken te werken :D:D:D:D wat een uitkomst!!!

14. smile17

smile17 Niet meer actief

Ser oh wat heerlijk zeg. Mijn kraamhulp raadde ze aan en ik vond het ook ideaal!

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    O jee, niet leuk :(

Heb je je ziekgemeld oid? Hoe gaat het met je?

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Yep ik zit nu ziek thuis. Ik heb gisteren een extra echo gehad en we zijn doorgestuurd naar Maastricht. De afspraak hebben we pas over 2 weken omdat alles dan beter te zien is. Aan de ene kant fijn dat ze precies gaan uitzoeken wat het is aan de andere kant ook een bevestiging dat het niet zomaar iets is.
    Over het algemeen maak ik me niet zo druk maar als ik veel buikpijn heb dan maak ik me wel zorgen. Ik wil graag weten waar het vandaan komt en of het kwaad kan. Dus dan houd ik me maar koest.

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@BB kan me voorstellen dat je er ook van schrikt maar lees hier regelmatig over dat soort extra echo's om alleen dingen uit te sluiten. Hopelijk is dit bij jullie ook en kan je kleintje lekker groeien.
    Neem je rust en blijf lekker thuis anders

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Smile
    Ze werken toch iets minder dan ik dacht ;)... M'n borsten lekken nog steeds, maar nu blijft het onder die padz zitten ;)... tis alleen als je dan de vaccuum er af haalt, dat het er echt uit spuit hahaha... dus een luierdoek erbij en spuiten maar :p... het scheelt wel dat ik nu zelf kan bepalen wanneer ik ga lekken ;) want zolang ik het elke voeding ff controleer aan beide kanten, blijft de melk mooi in de padz zitten!

@ bb
    Kan me voorstellen dat je je echt zorgen maakt... zou dit ook een reden kunnen zijn waardoor het langer geduurd heeft tot je zwanger werd?? Of hebben ze daar geen uitspraken over gedaan? Sterkte en doe rustig aan!!

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Geen idee Ser ik zal het over 2 weken wel horen hoop ik.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh ik zou die pijn ook echt niet trekken :( heel naar... hou je rustig en laat je lekker vertroetelen door je vriend! Sterkte!

Deel Deze Pagina