Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evenstar, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Even een leuke mededeling :D!

We zijn net een weekje op wintersport geweest en tijdens de vakantie had ik me toch een enorme honger. Onstilbaar. Waar herkende ik dat nou ook alweer van ;)?
    Vandaag heb ik een testje gedaan en dit is het resultaat:

Bekijk bijlage 141664

Door de bv had ik een onregelmatige cyclus, maar ik denk dat mijn eisprong zo'n dag of 11 à 12 geleden is geweest, vandaar de nog lichte streep. Hopelijk blijft het goed gaan en mogen we ons verheugen op baby nr. 2 :D.

2. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Kroko: Gefeliciteerd! Wat vreselijk leuk voor jullie! :D Hoopte je dat er snel een tweede zou komen, of was het toch wel echt een verrassing? Erg leuk voor je dochter dat ze dan een broertje of zusje krijgt dat maar zo'n anderhalf jaar jonger is. Zal voor je duimen dat alles prima blijft!
    Verder alles goed?

@Serendipity: Leuk van je te horen hoe het gaat. Fijn dat Evy zo lekker slaapt. Daar wordt je vaak zelf ook wat zinniger van, zo na alle drukte en zo. Je kunt beter relativeren, vaak. Weet helemaal niet of je dat uberhaupt nodig had, hoor ;) En wat een boel melk! Lijkt me niet altijd eenvoudig, inderdaad, maar misschien wel fijner dan te weinig? En de prikjes, pfoe, ik kan je zeggen dat het er niet eenvoudiger op wordt. Hoewel ze zo klein als Evy nog zo iel en teer zijn dat het vreselijk is, is het daarna vooral vreselijk omdat ze steeds meer een echt mens wordt en je haar beter leert kennen. Je houdt steeds meer van haar, dus vind je het daarom steeds erger.

@Jilly: Wat naar al die onderzoeken en de onzekerheid! Heb je intussen al meer informatie van de artsen? Kun je nog wel genieten van je man(nen)?

@Smile: Gefeliciteerd met Noelle? Hoe was de verjaardag? Door alles wat je vertelt klinkt ze al zo wereldwijs dat ik bijna zou geloven dat ze al twee is! En ze loopt nu vast al helemaal perfect?

@Evenstar: Hoe gaat het bij jou? Is je boek nu helemaal af?

@Luca: Ook met jullie alles goed? Doe nog eens een foto?

@allen: Hm, ik zag toen ik een paar pagina's terugklikte, dat BB10 niet meer actief is. Kan me bijna niet voorstellen dat het een andere reden heeft dan een hele nare. Hopelijk vergis ik me.

Hier alles goed. Alba lacht veel, speelt met Duplo (ze kan wel loshalen, niet bouwen), bouwt met stapeldingen, sleept met knuffels, kijkt soms Teletubbies en Bumba, doet ondeugende dingen, zegt inmiddels 'daar' en 'bal' en is gewoon onwijs lief. We genieten meer en meer van haar.

Omdat we in een appartement wonen, kijken we inmiddels uit naar een ander huis. We wisten dat het er ooit van moest komen, maar we zijn nog erg in dubio over welke woonplaats het gaat worden. We willen heel graag een echt 'huis', en in Amsterdam is dat niet te betalen. Bovendien zouden we graag wat meer 'buiten' willen wonen, maar niet afgelegen en met alle voorzieningen dichtbij. Klinkt als een onmogelijke opgave, he? Na rondvraag onder vrienden, kennissen en onbekenden, blijkt dat we het probleem van (bijna) alle Amsterdammers met kinderen hebben. We willen alles. Nou ja, over een maand gaan we ons huis in de verkoop zetten. Eerst maar eens kijken hoe snel dat verkoopt.

O, een foto van Alba toen ze met opa en oma naar de speeltuin ging, een paar weken terug.

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    even snel via m'n mobiel! Ik was ook bang voor het ergste toen ik zag dat bb niet meer actief was! Maar ze heeft een ongewenste meelezer!! Het gaat goed met haar, moet het wel rustig aan doen want die bloeding was doordat de placenta een heel klein beetje was los gelaten! Maar met haar en de baby ging alles goed! Ze hoopt in de toekomst weer een keer terug te kunnen komen! Had haar toevallig laatst ff een berichtje op hyves gestuurd omdat ik schrok van haar afwezigheid hier op het forum! Maar gelukkig dus goed nieuws!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    en orwen hier zijn nog huizen te koop haha! Al is waar ik woon wel echt een dorp! Maar is 20 min met de auto van amsterdam, 20 min van leiden en 30 min van den haag! Ik vind het ideaal! Ik ben zelf een dorps mens! Maar wonen toch dichtbij grote steden! Ik woon zelf in Roelofarendsveen maar Nieuw Vennep lijkt me ook leuk om te wonen! We hebben daar een huisje op het oog! Helaas kunnen we pas in december serieus gaan kijken! Hier wonen wij ook in een appartement en kunnen pas voor een 2de gaan als we een groter huis hebben! Jaja ook hier wordt al over een 2de gesproken al moet ik nog niet denken over een bevalling!

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    krokodieltje!! Wat gaaf!! GEFELICITEERD!!! Wat leuk dat je zo snel zwanger bent! Bij jou had het de vorige keer ook iets langer geduurd natuurlijk!! Ik ga heel erg voor je duimen dat alles goed gaat!! Het lijkt mij ook weer geweldig om een positieve test in handen te hebben! Puur voor het gevoel!! Al moeten wij nog wel ff wachten nog!

6. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi meiden

had vorige week een hele up-date gegeven maar zie hem niet staan helaas dus begin weer opnieuw.

@Serendipty fijn dat alles lekker gaat en hopelijk heeft de trend van doorslapen doorgezet. Die prikjes zijn zo zielig he!

@Jilly veel sterkte met je kleine man vind het echt heel erg voor jullie!

@BB blij te horen dat alles goed schrok even hopelijk kun je snel weer terug komen.

@Kroko van harte gefeliciteerd wat ontzettend leuk zeg.
    Hoe gaat het met jouw en de kleine? Ben nu al benieuwd naar de naam die jullie hebben ;)

@Orwen bekend probleem ik kom ook uit Amsterdam. Maar woon nu heerlijk in Diemen. Lekker dicht bij de stad maar toch een heerlijke eengezinswoning met tuin.
    Jeetje wat wordt Alba groot zeg en wat heeft ze toch een prachtige haartjes.
    Noëlle 2 haha nou gelukkig niet de tijd gaat al zo snel maar ze is echt een vlotte tante.

@Luca en Evenstar hoe is het met jullie?

Noëlle haar verjaardag was helemaal super. Ze is heel erg verwend en heeft het erg naar haar zin gehad met alle familie en vrienden. De taart vond ze heerlijk en de cadeaus uitpakken was prachtig.
    Ik zal binnenkort nog even een verjaardagsfoto plaatsen.

Noëlle loopt nu inderdaad al een tijdje los in het begin vond het nog een beetje eng maar ze loopt nu het hele huis door.
    Ook staat haar mondje geen seconde stil en zegt al zoveel woordjes wat alles wel heel makkelijk maakt.

Het enige waar ik me nog steeds zorgen over maak is haar gewicht ze is echt zo licht en is afgelopen week weer ziek geweest en dus heel weinig gegeten en meteen weer afgevallen. Ze woog eindelijk 8 kilo maar nu weer 7,8 dus ben haar nu weer aan het vetmesten ;)

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Sorry ladies, maar ik ga later uitegbreider op iedereen reageren. Ik heb nu nachtdienst en heb niet zoveel tijd.
    Vanochtend heb ik weer een testje gedaan en ik had het idee dat deze lichter was dan die van gister. Ik denk niet dat het 'm gaat worden deze keer. Ik heb ook niet zoveel klachten (meer). Ik heb ook nog geen bloed gezien, maar dat zal vast niet lang meer duren. Heb mezelf blijgemaakt met een dode mus ;).
    Geeft niks. Ik vind het wel jammer, maar ben niet verdrietig.

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dag Dames,

Even een korte reactie:

@Krokodieltje: och, ik hoop voor je dat het geen vmk wordt! Sterkte iig. Ik zie je banner nog op zwangerschap staan. Het is nog niet misgegaan?

@Orwen en Smile:
    Orwen, ik heb precies dezelfde keus gemaakt vlak voordat we zwanger wilden worden van de boys als Smile. Ik woon ook in Diemen, net onder de A10 door en dus op een letterlijke steenworp van A'dam vandaan. Hiervoor woonde ik ook in A'dam, vlakbij het Amstel station.
    Ik heb gekozen voor het oude centrum van Diemen. Huizen met karakter (ben niet zo'n fan van het uiterlijk van nieuwbouw, al zijn de gemakken groot), 5 eettentjes op kruipafstand, een avondwinkel en nog wat andere winkels ook op max. 200 meter afstand.
    Met de 9 die ook erg dichtbij is (halve minuut lopen), ben ik in +/- 30minuten op centraal en dus eerder bij het waterlooplein, de munt, het spui etc.
    Ons huis is 110 m2, ook een stuk groter dan we in A'dam hadden kunnen krijgen. En het heeft best een mi=ooie uitstraling, al zeg ik het zelf ;)
    Smile, het is me nooit opgevallen dat we gewoon in dezelfde plaats wonen! Hihi, en zelfde CB dus ook :D
    Leuk!! En wat gaat je meisje toch hard :)
    Dat los lopen is leuk he :D

@Evenstar: hoe is het met je werk, boek, en met Renske?

@Serendipity: Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie!!
    Is je vriend net zo blij?

@BB: hoop je onder een alias terug te zien!

Ok, ik moet naar de kinderboerderij in het zonnetje :D

Oh, ons huis ;):

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    woooow mooi huis Luca!!!!
    En ja vriendlief is hier zoooooo lief met Evi, nooit durven dromen dat het zo'n goede papa zou zijn! Hij geniet vol op van de kleine meid!

@ Smile
    Ook nog gefeliciteerd met je kleine meid! Ze is wel lekker vlot met lopen zeg!! Ben benieuwd naar de foto!!

@ Krokodieltje
    Nog een beetje spannend daar dus?!?! Inmiddels al meer duidelijkheid??

@ Hier
    Even een up-date... wel ff geplakt van een ander forum ;) want ik moet steeds 3x m'n verhaal vertellen ;)

Hier alles goed... lekker druk gehad... maar wel leuk druk!! Heb nog zo geen zin om te gaan werken... gelukkig duurt dat ook nog een maand!! Vermaak me echt prima met die vrije dagen!!

Dinsdag voor het eerst gaan zwemmen!! Evi vond het heerlijk!! Kreeg de tip om de eerste keer niet langer dan 15 min te gaan... dus na 15/20 eruit... maar ze was heel snel weer op temp. en was totaal niet moe daarna!! De volgende keer dus langer!! We hebben wel onwijs genoten!! Woensdag gaan we weer!! Heb er nu al zin in!

Ze begint zo onwijs te kletsen!! Volgens mij is ze wel vlot... kan me niet herinneren van kids van m'n werk, dat ze op die leeftijd al zo aan het kletsen waren! Ze heeft al het woordje "ja" ontdekt ;) natuurlijk heeft zij het niet door, maar wij vinden het wel erg grappig!!
    Verder lacht ze wat af en heeft ze nu ook d'r handjes ontdekt... dat ze die in d'r mond kan stoppen, hoe verder hoe beter ;) Ook de babygym begint ze nu steeds harder tegen aan te slaan!

Helaas blijft ze wel de krampjes houden :( gelukkig wel alleen nog overdag! Want vannacht heeft ze weer geslapen van 21 uur (20 uur gevoed) tot half 8!!! Alleen was ik al vanaf 6 uur wakker om te kolven, want m'n borsten stonden weer op klappen ;)

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Kroko he bah hopelijk zet het door en ben hartstikke zwanger en anders wil ik je veel sterkte wensen!

@Luca nou ja zeg wat een toevoel. Ik zal je nog iets vertellen ik woonde altijd in amsteldorp (naast amstelstation)
    Ik woon nu trouwens in Diemen Noord
    Ja dan komen we bij het zelfde CB. Misschien zijn we elkaar wel eens tegenkomen al zou ik je dnek ik wel herkennen.
    Ga je wel eens naar de kinderboederij bij het CB? Noëlle vind die geweldig.
    Lopen is inderdaad erg leuk kan er naar blijven kijken
    Hoe is het met jouw jongens? ze zullen we erg groot zijn geworden

@Serendipty wat zielig he die krampjes. Wel fijn dat ze zo goed slaapt.
    Zit je op babyzwemmen of ga je gewoon los zwemmen?

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Tot nu toe nog geen teken van ongesteldheid. De honger blijft en ik moest gister na een kop koffie enorm kokhalzen. Ik heb dus weer goede hoop. Zaterdag ga ik testen.

12. smile17

smile17 Niet meer actief

spannend kroko ik ga voor je duimen! Sterk dat je het volhoudt tot zaterdag

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    goed nieuws kroko!! Wat fijn!! We zwemmen zelf met Evi, helaas is babyzwemmen op mijn werkdagen!

14. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik hoop dat je zat. ook positief test Kroko!

Serendipity, dank, we zijn hier ook blij met ons huis :)
    Fijn dat je vriend ook zo blij is met jullie kleine, wel rot die krampjes. Hopelijk gaat dat snel over!

Smile, ja, ik ga ook met de jongens naar die kinderboerderij bij het CB. Ik denk dat ik vanmiddag zelfs weer ga, zeker nu het zulk mooi weer is :D
    Wat grappig dat we al zo lang bij elkaar in de buurt wonen, eerst bij het Amstel, dan Diemen en dan vind je elkaar ook nog eens tussen de duizenden gebruikers van zp! :D

Een tijdje terug werd er gevraagd om foto's, hierbij eentje van de kleine Rafael :D :

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    En de kleine T ristan :D:

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik had ze op hyves gespot je foto's!!! Wat zijn je mannen groot geworden zeg!!! Wat een scheetjes!!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Kroko en nog getest?

@Luca inderdaad wel heel toevallig nou ik denk dat we elkaar vast eens gaan tegenkomen op de kinderboederij of in diemen centrum.
    Wat een mooie mannen heb je toch! Ze lijken toch wel erg veel op elkaar als ik het zo zie. Volgens mij nu meer dan in het begin.

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Kroko
    Lees je onderschrift... :( hoop toch nog op een wonder hoor!! Blijf voor je duimen!!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Lief, Serendipity, maar ik ben sinds gister aan het vloeien. Ik heb geen pijn en het is niet meer bloed dan bij een normale menstruatie, dus dat vind ik wel gek :(. Maar aan de andere kant waren de testen ook maar heel erg licht positief, dus misschien is er maar weinig weefsel om af te stoten en heb ik er daarom gewoon niet zoveel last van.
    Jammer maar helaas :(. Volgende keer beter.

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@Kroko wat ontzettend jammer. Ik hoop dat je heel snel wel een echte knaltest hebt.
    Sterkte

Deel Deze Pagina