Haai meiden! Leuk, er wordt hier weer veel gekletst Allereerst dikke hug voor Krokodieltje. Ik had geen idee dat je al zo snel aan een tweede kindje dacht, en wat jammer dat dit minileventje niet geworden is! Luca, wat een prachtig huis. En wat een geweldig mooie mannekes, echt supertweeeig he? Lijken werkelijk geen drol op elkaar Orwen, Alba... omg... wat een prachtig meisje... die krullen!! 1000 keer zoveel haar als Renske! Serendipity, hihi wat een lekker kletsdametje. Ik weet dat niet meer van Renske hoor Rottig van die krampjes. Dat hoort er in het begin meestal wel bij, maar als het echt aanhoudt kan je altijd een keer naar een KA en kijken of er sprake van (verborgen) reflux is. Smile, ook al een lopend dreumesje!! Het is een prachtig meisje, die ogen!!! Hier alles goed. Renske draaft de hele dag door het huis en is meestal nogal blij en vol grapjes en grollen. Ze slaapt redelijk, dus dat gaat ok, krijgt nogsteeds veel bv ('s nachts haha!). Ze ontwikkelt zich goed en vlot, heeft ook echt het doel van veel van haar speelgoed door, komt constant aan met boekjes die ze aan je geeft, en is een bom blije ondeugd haha! Daarnaast is het boek echt bijna af. Als in: alleen nog wat kleine revisies, een introductie en een conclusie. Dat is nog zat werk maar het zal wel lukken om volgende week de zooi naar de commissie te sturen. En dan begint er een heel nieuw stadium waar ik nog niet aan wil denken. En we gaan verhuizen naar een megahuis. We gaan dat financieel ongetwijfeld heel hard voelen (wegens we wonen nu heel scheef in ons erg goedkope minihuisje), het is een erg luxe huis maar het kan en dit kwam prachtig op ons pad. Ben er doodnerveus van maar ook heel blij. Foto's volgen later, als we ook echt de sleutel hebben (1 juni pas hoor). Zuid-Groningen, dichtbij Haren/Paterswoldsemeer/Hoornse Meer, super buurt, halfvrijstaand, tuin, dakterras, garage, en... alles prachtig gestoffeerd wat we voor een heel zacht prijsje mogen overnemen van een superlieve vrouw die er weggaat. (het is huur wegens tijdelijk contract).
@Evenstar wat fijn een nieuw groot huis! Is je boek intussen af? Wat fijn dat Renske het zo goed en ook redelijk goed slaapt. Geef je nog steeds bv aan dat andere kindje? Ik vind dat echt heel bijzonder. @Orwen ondertussen al een mooi huis gevonden? @Serendipty hoe gaat het met de krampjes? Ondertussen al gezwommen? @Mezlef hoe gaat het met jullie? @Jilly en is er al meer bekend over het nierbekkentje? Hopelijk gaat alles goed. @BB weet niet of je nog meeleest maar hopelijk gaat alles goed en groeit je buik hard! Met ons alles goed. We zijn een weekje naar Center Parcs geweest en dat was heerlijk. Er waren 2 andere stellen mee met 1 kindje iets ouder dan Noƫlle en dat zijn echt dikke vriendinnen samen spelen, hand in hand lopen, kusjes geven en natuurlijk elkaars speelgoed pikken hihi
@ Smile We zijn inmiddels 2x wezen zwemmen, wat is dat leuk zeg!!! Evi vind het ook geweldig!! Ze kletst daarna heel veel, als of ze wilt vertellen hoe leuk ze het vond!! De krampjes zijn er nog steeds het lijkt wel ietsjes minder te worden gelukkig, maar ze zijn nog vrij heftig! Ze wordt er nog steeds gillend van wakker en ze heeft standaard 2 uur na de voeding een speentje nodig... soms is zelfs dat niet genoeg! Maar verder is ze zo vrolijk! Kletst heel erg veel en heeft sinds een paar dagen voor het eerst geschaterlachen... heerlijk!!! Lekker zeg, een huisje bij center parcs! Wij wilde dat ook nog doen, maar heb het te druk in m'n laatste week verlof Ik moet volgende week donderdag weer beginnen! Zie er erg tegen op! Vind m'n werk erg leuk, maar wil gewoon m'n meisje zoveel mogelijk zien! Maarja... went vast! @ Evenstar Gefeliciteerd met jullie huis!!! Hoe is het met de andere meiden??