Hallo, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is mijn zoontje pas 2 maanden oud. Het lijkt mij hartstikke leuk om al snel aan een 2de wondertje te proberen te beginnen! Zijn er nog meer meiden die deze wens ook hebben? En zijn er misschien nog meer nadelen waar ik zelf nog niet aan heb gedacht. Het lijkt me nu alleen maar hartstikke leuk, maar denk dat we de voor en nadelen eerst nog wel even goed tegen elkaar af moeten wegen!
hoi ook ik heb een dochtertje van 2 maand en wij gaan voor een tweede ik gebruik geen anticonceptie en er bestaat een kans dat ik zelfs al zwanger ben (zie topic weet er iemand raad aub ) ik en mijn man hebbe de voor en nadelen overwogen en de voordelen wegen op bij ons hoor groetjes
Ow, das spannens bij jullie dan! maar wat zagen jullie als nadelen? Wij konden er niet heel veel bedenken...
wij ook niet veel nadelen enkel dat we op het derde verdiep wonen en geen lift hebben dus als ik terug zwanger ben en met mijn prnsesje weg moet ik de buggy van het derde verdiep moet zeulen maar daar hebben we al een oplossing voor gevonden groetjes
De buggy gewoon naar beneden gooien? haha. Maar heb je ondertussen al een test gedaan? Omdat er in je banner nog staat 8 dagen overtijd! Ik moet eerst nog ongesteld zien te worden...
heb gisteren getest en ipv een streepje een knal roze vlek raaaar maar ja nog steeds niet ongi heb nochtans duidelijk mijn ei gehad dees maand en 27 maart ongesteld geworden ik ben daar vrij snel mee precies haha
Spannend dan! Heb je geen andere testen meer in huis? Ik zou ontzettend nieuwsgierig zijn! Maar zo te merken zijn er weinig andere meiden die ook weer snel in verwachting willen raken (als het gelijk lukt natuurlijk)...
nee heb geen teste meer in huis och ja ik heb geduld hoor haha als ik van de week nog geen ongi heb ga ik vrijdag eens na de HA bloedtest vragen ben net verschoten na het toilet bezoek dacht ik dat het begonnen was maar het waren de roze bloemetjes op het toilet papier hahahah
das de reden dat ik thuis gewoon wit toilet papier heb schoonmoeders he vind het best wel grappig nu praten we al over toilet papier
Nou ik vond dat echt wel een spannende tijd, in verwachting zijn. En heb dat met da wc-papier ook vaak gehad. Ik heb ook wel een paar maal echt een bloeding gehad. En dan zit de schrik er helemaal zo in! Ben benieuwd of dat met een 2de ook zo erg zal zijn...? Maar ja, ik hoop dat ik onderhand eens bloed op me wc-papier heb! Haha Ik denk dat ik afgelopen vrijdag mun ei heb gehad, dus ben benieuwd over een week of 2!
in jou geval zou ik ook wel bloed wille zien of helemaal niets en binne twee weken posi test ? ik had er ook altijd schrik voor hoor ben ook benieuwd of dat met een tweede zo gaat zijn zulle we weten als het zover is zeker he
Haha, dat kan bij jou al heel binnenkort zijn. Bij ons nog niet hoor! Tenminste nog niet deze ronde... Maar moet ook zeggen dat er wat ons betreft ook nog wel een paar maanden tussen mogen zitten, of zelfs nog wat langer een half jaartje. Dat vind ik ook al best snel... Maar we zullen zien wat de tijd ons brengt. En als ik eenmaal weer aan het werk ben, denk ik er misschien ook weer wel anders over. Dan is het natuurlijk gelijk een stuk drukker! Maar het voordeel dat je dan weer snel zwangerschapsverlof hebt haha
ja tijd brengt raad zeggen ze he misschien als je terug aant werk bent je gelijk terug zwanger wilt zijn bij mij kan het niet snel genoeg komen haha liever vandaag dan morgen en men man denkt er net zo over dus voor ons mag het nu al zijn
Dan zal ik voor jullie duimen dat jullie heeeeel snel een positieve test in jullie handen mogen hebben!!!
Jah, geloof da wij toch een stel "aparte" zijn! Haha, had wel wat meer reacties verwacht. Maar dus toch niet veel meiden die die wens ook hebben?!
ja ik had ook veeeel meer reacties verwacht vind het eigenlijk niet zo erg dan babbelen wij gewoon gezellig met zen tweetjes he
Das ook zo! Maar het leek me wel leuk om ervaringen met meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten te delen... Niet dat het met jou niet gezellig is hoor! Haha
ja ik had ook graag nog wat ervaringen enzo gehoord maar ja liever gezellig onder ons kletsen dan helemaal gee reactie of van die mense die ons afschildere (snap je dat )