Eerste ronde in februari/maart 2009, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Orwen, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hier gisteren voor het eerst ECHT ongi geworden... pfff... heb ik nog ergens kraamverband liggen?? ;)
    Spannend Smile, dat je nu bijna echt kan beginnen :D Tis idd wel lastig als je niet weet wanneer je eisprong is... aan de andere kant... het ligt er aan hoeveel haast je hebt ;)
    Ik hoop dat ik tegen die tijd m'n hoofd meer koel kan houden dan de vorige keer ;) maar uhm ik denk dat als het zover is, dat ik dat ook weer lastig ga vinden ;)

2. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Hee meiden,

Dank voor jullie lieve woorden. Het is zeker niet makkelijk geweest, maar gelukkig gaat het al een tijd best goed. En als je soms leest wat mensen soms overkomt...je kunt het heel wat slechter treffen.

@Serendipity: Leuk dat je nu alweer denkt aan zwanger worden! Oef, ik geloof dat ik er echt nog niet aan moest denken toen Alba een half jaar was. Maar zelfs toen vond ik het allemaal snel gaan. Dat hele kleine poppetje dat echt niets kon, verdwijnt echt zo snel, he?

@Smile: Ben je al begonnen met de ovutesten? Hoe lang is je cyclus, valt het mee? Spannend hoor, dat jullie er weer voor gaan; ik zal voor je duimen dat het direct raak is. Hoeveel rondes waren het de eerste keer?

@Evenstar: Nou, gelukkig is een behandeling met jood als je een schildklierziekte hebt niet zo heftig als wanneer je behandeld wordt voor kanker. We hoorden inderdaad dat je dan ook niet op dezelfde wc mag als andere mensen :$ Zo heftig was het niet, gelukkig. Hij is dus twee weken weggeweest van huis (hij mocht wel bij zijn ouders, die zijn ouder dan 60 en nemen dan nauwelijks meer radioactief spul op, schijnt (zo zie je maar dat ouder worden voordelen heeft:p))

Wat betreft een tweede kind: ik ken het gevoel dat Evenstar beschreef; dat het ook heel fijn is met een dreumes en verder even niks. Het wordt toch weer een superdrukke en heftige tijd die je tegemoet gaat. Maar - zo is het in elk geval bij ons - we willen ook niet teveel leeftijdsverschil tussen de kinderen, dus gaan we weer, per september. En ik heb ook weer veel zin om zwanger te worden! Nou maar hopen dat het een fijne, makkelijke zwangerschap wordt, want met zo'n kleine erbij zal het zeker anders zijn dan vorige keer. Ach, eerst maar eens wachten op september. Nog een dikke maand...

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Orwen
    Aan bevallen moet ik echt nog niet denken hoor... maar wie moet dat wel ;)... maar idd dat mini mensje wordt zo snel weer groot!! Als ik foto's terug kijk, of andere zwangere zie... dan besef ik weer hoe bijzonder het was! Op een of andere manier vergeet je dat toch weer een beetje!

@ bevallingsverhaal
    Ik ben eindelijk eens begonnen aan m'n bevallingsverhaal... tenminste de uitgebreide versie... hij is af :D 8 pagina's getypt!!! :D Ben er zo trots op... en helaas staat nog niet eens alles er in, wat ik me herinner... maar sommige dingen zijn echt te klein om er in te verwerken! ;)... maar als ik het terug lees, beschrijft het echt hoe ik me toen voelde...

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@Orwen lief dat je voor me duimt. Ook ik hoop dat het meteen raak is ;). Vorige keer was het in de 5e maand raak maar zat toen dus steeds helemaal verkeerd met mijn ei. Vandaar nu aan de ovutestjes
    Het is ook wel spannend om die stap weer te nemen want tja zwanger zijn en een dreumes zal best pittig zijn. Maar dat neem ik voor lief want weet zeker dat het weer fantatisch gaat zo'n kleine baby erbij en Noƫlle is zo gek van baby's.
    Spannend hoor september dan heb je nog even de tijd om te wennen aan het idee.

@Serendipity haast hebben we niet maar ik zou het echt geweldig vinden als het meteen raak is!
    En tja ovutestjes zijn echt om even mijn lichaam beter te leren kennen.
    Wat goed dat je je bevallingverhaal hebt geschreven maar jeetje 8 pagina's!!! Ik kom niet verder dan 1 hihi .
    Ga je hem hier plaatsen bij bevallingsverhalen of houdt je het prive?

Deel Deze Pagina