Hallo allemaal, Eindelijk is het dan zover! We zijn er allebei klaar voor en we zijn aan het "klussen"geslagen. Gelijk de dag nadat we het besloten hadden naar de DA gegaan en foliumzuur pillen gehaald. Maar nu vraag ik me eigenlijk af moeten we nog meer doen... bijv. Huisarts of zo inlichten. Wat een spanning trouwens. Nu 2 maanden bezig en helaas heeft het nog niet zo mogen zijn. Ik slik al 2 jaar geen pil meer dus ontpillen hoef ik gelukkig niet. Heerlijk dat dromen enzo, we hebben het alleen onze naaste vrienden verteld dus het echt een beetje ons geheimpje. Ik hoop zo dat we voor de kerst weten of we zwanger zijn of niet. Dan hebben we een leuk kadootje voor de kerst voor de ouders en schoonouders! Liefs en succes voor iedereen! Tamara *Edit moderator: topic verplaatst naar clubs!*
halloooo, als eerste heel veel succes,en als volgende je hoeft de huisarts niet in telichten dat hoeft pas als het zover is haha wij zelf hebben 1dochter van 7 en zijn nu een jaartje bezig voor de 2de. groetjes
Oke, hartstikke bedankt voor je snelle antwoordt. Nou dan wordt het afwachten allemaal. Spannend hoor. Jij heel veel succes! Liefs Tamara
Hallo Tamaradb, Ook voor mij zal het mijn eerste zijn. Je zult een hoop vragen hebben maar dit forum is geweldig. Zodra je zwanger bent moet je inderdaad je huisarts inlichten maar ook je zorgverzekering, en als je bij de tandarts bent daar ook even aangeven.
Hoi hoi, Heb er een (bijna) naamgenootje bij Wij zijn ook bezig voor de 1e. We zitten nu in de 3e ronde. Deze maand ook begonnen met tempen en ovutesten en ik kan het iedereen aanraden. welkom op het forum en hopelijk is het snel raak voor jullie Liefs Kweb
Hoi Tamara! Wat leuk dat jullie ook 'bezig' zijn voor een kindje! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Ook wij zijn bezig voor de 1e en zitten in ronde 4. Heel veel succes maar vooral ook klusplezier Liefs Jeanine
Hoi hoi Tamara, Leuk dat jullie ook voor de eerste bezig zijn! Wij zijn ook bezig voor de eerste, en zitten nu in ronde 7. Hopelijk is het snel raak voor iedereen die dat wil! Groetjes Woezeltje
hier ook de wens voor een eerste kindje...1 aug gestopt met de pil en na wat ontpillen gaan we er binnenkort écht voor, spannend!
Die Ovulatietesten en de temp.methode blijken niet eens zo betrouwbaar te zijn. De Ovu testen zijn nog op hun piek NA de eisprong...dus dan ben je vaak te laat. Hij geeft dus heel lang positief aan ondanks dat de eisprong al geweest is. Temperaturen....vrouwen wachten op de hoogste temp. en denken dan dat ze moeten klussen terwijl de eisprong dan juist al is geweest. Er staat bovenin een artikel waarin deze info staat.
Hoi, wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ik hoop ook zo dat we zo de kerst het weten. Dan kunnen we onze ouders een leuk kerstkadootje geven. Ook alleen onze naaste vrienden weten het. Maar dat is nog ff afwachten..hopen dat het lukt. Iedereen succes
nou als iedereen een kerstkadootje wil dan wil ik die ook well, maar eigenlijk ben ik nu aan het wachten op een sinterklaaskadootje haha
Ook ik en mijn lief zijn bezig voor een eerste kindje......Op dit moment ronde 2. Gisteren gestest maar negatief....Nu dus aan het wachten op ongesteldheid zodat we met goede moed aan ronde 3 kunnen beginnen.....Wat een spanning! Succes allemaal....Laten we allemaal een sinterklaas- kerst of lentecadeautje hebben......Voor ieder wat wils!
Hallo, hier ook bezig voor het eerste. Momenteel in ronde 2 en al even overtijd maar nog geen test gedaan!
Grappig, Ik reageer nu al voor de 3e keer op jou........met hetzelfde advies: TESTEN! Dit geeft zoveel duidelijkheid, alhoewel: ik heb negatief, maar heb toch nog hoop! Tja, blijf een dromer!
Hallo iedereen wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje nu bijna vier maanden bezig helaas geen resultaat misschien deze mand nog een paar dagen en we zullen het weten iedereel veel succes zit nu even in een dipje want ik voel wel wat maar een test gedaan en negatief balen dus
Spannend meid! Vooral zo in het begin he, dan wil je het wel van de daken schreeuwen! Ook zo'n heerlijk verliefdheidsgevoel... geweldig. Ik hoop dat je heeeeel gauw een positieve test in handen hebt. (hoop ik voor iedereen hier.. hihi)
Ook wij zijn voor de 1e bezig en hopen op een kerstkadootje, misschien wordt het wel een sinterklaaskadootje....je weet het niet. Maar @Dior, ik vroeg me toch even af, waarom moet je je zorgverzekeraar inlichten? Succes allemaal met zwanger worden, hoop voor iedereen dat het snel raak is.
Hier ook bezig voor een eerste kindje en de eerste ronde... voor wat betreft ovulatietesten en temperaturen... ik zie dat niet zo zitten. Gewoon lekker en veel klussen... laten we daar maar eens mee beginnen. En aangezien we toch wel zeer regelmatig klussen, lijkt testen en temperaturen niet erg zinvol.