Eerste ronde in februari/maart 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Serendipity, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam

Hihi, ik hoop dat het deze ronde goed gaat :) Ik voel veel minder druk op de BM dan de vorige keer, nog wel wat bij de linker lies/eierstok. Maar is vandaag ook minder.. Maar wie weet, liever geen herhaling van een maand geleden!

En morgen is het zo spannend! Nog maar zo kort! Ik duim voor je :D

2. smile17

smile17 Niet meer actief

Thanks Luca en ik duim voor jouw!

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    smile17: heel veel succes morgen! Spannend zo een dag voor nod! Ik duim voor je!

luca79: jij ook heel veel succes de laatste paar dagen voor nod! Echt spannend hoor!

Ik ben tot nu toe nog heel rustig, ben bang dat ik volgende week weer een beetje ga stressen zo dchtbij nod :rolleyes: !

4. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Smile: Ik ga denk ik ook morgenochtend testen. Ze zeggen dat dat het beste is, dacht ik. Ik voel me nu alleen echt niet zwanger. De week na mijn (mogelijke) eisprong wel heel erg. Maar nu niet. Dus ik ben benieuwd. Hoop niet dat mijn cyclus weer compleet in de war is :(.
    Evengoed wel spannend. Je hoort ook verhalen van meiden die zwanger zijn zonder het te voelen of zelfs zonder het te weten. Wie weet ben ik er eentje van :).
    Grappig trouwens van je vriendin. Het lijkt ons ook zo leuk om opeens te vertellen dat ik zwanger ben. Iedereen verrassen! Ik fantaseer af en toe al van hoe ik het ga vertellen en wat de reacties dan zijn.

5. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey!

Dat wordt dan een spannende dag morgen! Twee testers :).
    Nogmaals veel succes Smile en Mezelf! :)

En dan moet ik even een verhaaltje kwijt:

Ik had t nog niet verteld, maar ben vandaag toch even naar de gyn. geweest. En heb nu weer meer inzicht in mijn cyclus.

Zoals jullie misschien weten is je cyclus na een mk meestal even in de war. Dat is bij mij dus ook zo (en mk bevestigd door gyn.).
    Ik had al verteld dat ik mijn linker eierstok (blijkt nu de actieve van de twee, ook vorige maand) weer kon voelen sinds een aantal dagen: dat is dat hij weer actief aan het worden is (goed dus zei de gyn.).
    Mijn eisprong komt gezien de dikte van het slijmvlies en de staat van de eierstok overeen met dat ik mijn eisprong later deze week ga hebben. Mijn temp. was ook gestegen, maar dat komt doordat ik een koutje onder de leden heb. Haha, ik heb ook hoofdpijn en ben extra vermoeid. Gaat hopelijk wel snel over!

Ik moet mijn banner dus maar eens aanpassen denk ik!
    Voor mij nog een tijdje afwachten, maar fijn om te weten wat er eigenlijk gebeurt nu in mijn lichaam. En nog maar een paar daagjes voordat ik weer meer zou kunnen voelen!

6. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @Luca79: Jeetje wat een verhaal zeg. Wel erg fijn dat je nu wat meer weet. En nog fijner dat je lichaam een beetje doet wat hoort. Jij succes deze week met klussen ;).
    En bedankt voor je succeswensen :)

7. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Smile en Mezelf: Heel veel succes morgen! Spannend! We horen wel wat de uitslag is toch?

@Luca79: heftig hoor dat je een miskraam hebt gehad en dat je cyclus nu een beetje van slag is. Wel fijn dat je nu een beetje weet wanneer je eisprong ongeveer zal zijn. Heel veel klus plezier ;) !

Ik had vandaag wel iets raars... Ik had vanmiddag een bloeddruppel toen ik me afveegde zal ik maar zeggen... heb ik anders nooit... weet ook helemaal niet wat het kan betekenen. Mijn eisprong zou volgens de banner vandaag moeten zijn maar voor mijn gevoel heb ik die gisteren al gehad... en als het een eisprong is dan komt daar toch helemaal geen bloed bij vrij... en innestelen kan nog helemaal niet dat is volgende week pas... hmm ik weet het ook niet :(

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Nou dames vannochtend getest en Negatief hellaas!
    Wel had ik gisteren 2 stipjes bloed in mijn onderbroek echt ieniemienie 2 millimeter max.
    NOrmaal als ik ongi wordt begint het met bruin.
    Nou ik ben benieuwd en houdt jullie op de hoogte hoor!
    Ik hoop nog steeds dat ik zwanger ben en nog niet genoeg HCG had maar als ik niet zwanger mocht zijn hoop ik dat ik vandaag nog ongesteld wordt!
    Als ik niet ongi wordt ga ik pas zaterdag weer testen.

@Mezelf en en heb jij getest?

@Luca fijn dat je nu wat meer weet van de gyn en nu goed klussen he ;)

9. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Smile!

Dan wordt het nu afwachten. Ik duim nog steeds voor je!

Hier nog steeds wat grieperig, maar ik klus gewoon door hoor ;).

@Roosje: er kan wel bloed bij de eisprong komen hoor, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Kun je googlen!

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Roosje misschien te heftig geklust;) Innesteling lijkt me ook te vroeg maar je weet maar nooit

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @luca
    Goed van je dat je even langs de gyn bent geweest.. Nu heb je meer inzicht gekregen in je cyclus en tis wel fijn om te weten dat je nu iig helemaal goed klust! Als je niet was gegaan had je minder kans gehad denk.. Wel spannend hoor!

@smile
    Balen dat je nog niet positief teste, wordt je niet echt vrolijk van.. Maar iig zoals je zelf al zei.. Kan nog zijn dat je niet genoeg hcg in je urine had! Ik hoop het voor je! Hou ons op de hoogte!

@roos
    Ik heb ook gehoord dat je bloed kan verliezen bij de eisprong, maar heb dit zelf ook nog niet mee gemaakt.. Zit ons lichaam toch raar in elkaar zeg..

@mezelf
    Al nieuws?

Ik hier nog steeds goeie griep.. Maar kan toch nog niet klussen ben nog ongesteld! Hoop wel dat ik snel opknap want ben nu al gesloopt als ik me alleen maar aankleed.. Laat staan dat ik moet klussen, gek genoeg moet ik daar nu nog ff niet aan denken!

12. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Hey!
    Nou bij mij hetzelfde als bij Smile. Test negatief en ook nog niet ongesteld. Ik heb alleen geen drupje bloed gezien. Verder zitten we nog steeds in hetzelfde schuitje. Hoewel jij nog wel meer symptomen hebt dan ik, toch Smile? Ik merk zowat niks. Hoewel ik wel megavaak honger (trek) heb en dan een beetje misselijk word. Maar ik ga ook altijd meer eten voor en tijdens mijn ongesteldheid.
    Ik ga denk ik pas dinsdag weer testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.
    Nu zijn jullie weer bij.;)
    Liefs Mezelf

13. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    Heel veel beterschap trouwens, Serendipity!

14. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Luca en Serendipity: heel veel beterschap!

@Mezelf en Smile: wat vervelend allebei een negatieve test! Maar we zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn hebben we hoop toch? Wie weet heb jullie gewoon nog niet genoeg HCG in jullie lichaam aangemaakt! Ik duim voor jullie!

Ik heb vandaag best veel last gehad van buikpijn, misschien dan toch vandaag pas mijn eisprong? Ik weet het echt niet meer :( Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik voorlopig nog niet aan de ovutesten ga beginnen omdat ik er dan misschien te veel mee bezig ben maar twijfel heel erg of ik ze (mocht het deze maand niet raak zijn) volgende maand te kopen.... Dat druppeltje bloed kan ik ook echt niet thuisbrengen... We wachten maar gewoon even af, zit toch niks anders op :rolleyes: ....

15. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    @Mezelf & smile17: Wat vervelend dat de testen negatief zijn! Een groot deel van ons kan erover meepraten... Maar houd moed; het kan nog!

@Serendipity: Balen, zeg! Eerst enorme buikpijn en nu griep. Nou ja, beter nu dan vlak voor je ovulatie, toch? Beterschap!

@roosje01: Ik heb vandaag mijn ovutesten binnengekregen, waar ik volgende week mee ga beginnen. Vond het vorige maand ook zo vervelend dat ik gewoon niet wist wanneer mijn eisprong was! Misschien doe ik het gewoon maar een maand. Dan kan ik misschien aan symptomen daarna herkennen wanneer het de eventuele volgende maanden is. Trouwens, ik ben er sowieso wel mee bezig, of ik nou die testen doe of niet. Jij niet?

Alles goed hier. Rustig, he? Vriend is nog weg hoewel ongesteldheid alweer voorbij is. Gelukkig komt hij vrijdag terug. En dan maar weer aan de slag :)

16. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Orwen en Roosje: Mocht ik nu inderdaad niet zwanger zijn, dan ga ik denk ik ook kijken hoe dat gaat met ovulatietesten. Mijn cyclus is geen touw aan vast te knopen. En wat Orwen zegt vind ik ook een goeie: Misschien herken je dan wat symptomen van je eisprong. Zo had ik het nog niet eens bekeken. Maar dan weet je idd welke symptomen erbij horen. Want opeens voel je natuurlijk alles...

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Mezelf balen zeg van die test maar ik weet hoe je je voelt. Nou ik hoop dat we beiden alsnnog postief testen!

@Serendipity voel je je al wat beter?

@roosje vervelend he dat je niet precies weet wanneer die eisprong is.

@Orwen nou ga dan maar lekker aan de klsu vanaf vrijdag ;)

Tja misschien is het wel handig om 1 cyclus met ovu testen ana de gang te gaan dan weet je inderdaad de symptonen.

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Mezelf en Smile!

Nog niet ongi dus! Dat is wel weer goed. Ik hoop dat het zo blijft :).

Serendipity: Alweer aan de beterende hand? Ik hoop het!

@Orwen en Roosje: Ik loop ook al een tijdje te twijfelen over die ovutesten. Maar ik ben bang dat het wel een dure hobby gaat worden dan en ik er dan wel heel veel mee bezig ga zijn. Het is namelijk niet zo dat het kluspatroon erdoor zal wijzigen bij mij. Alleen maar om meer te weten...

Nou ja, eerst maar eens deze ronde aankijken... Hier iig weer minder grieperig, en als het goed is komt de ovulatie eraan :)!

19. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Orwen: Je hebt eigenlijk wel gelijk als je zegt dat ik er nu ook al veel mee bezig ben dan maken die ovutesten eigenlijk ook niet meer uit :rolleyes: . Als het deze maand niet raak is ga ik ze denk ik ook maar halen en het een maand proberen.

Luca79: heel veel klusplezier de komende dagen!

Mezelf en Smile: laten we hopen voor jullie dat het deze maand gewoon raak is en dat de test het verkeerd heeft! Wel spannend hoor om al 2 dagen overtijd te zijn en dat de test nog niet positief is! Ik duim voor jullie!

Hier verder geen nieuws, het lange wachten kan weer beginnen!

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@Luca gelukkig voel je je weer wat beter dan kun je flink aan de klus!

Hmm weet niet of ik het hier al had gemeld maar ik dnek dat ik me in mijn NOD heb vergist en dus ook te vroeg heb getest. Want ik wordt eigenlijk altijd dinsdag nacht of woensdag overdag ongi dus ben bang dat ik dus vandaag mijn NOD heb en dus morgen pas kan testen?
    Wat dus wel heel gek is dat ik maandag 2 ieniemienie stipjes bloed in mijn onderbroek had en dus al 2 dagen niks.
    Nou ja afwcahten tot zaterdag en misschien zelfs zondag!

Deel Deze Pagina